League of Legends r.

Aktualizacja 6.15 – oficjalne zmiany

Znamy już oficjalne zmiany w nowym patchu!

Skórki Project

Project Ashe – 1820 RP

Project

AsheLoadScreen_8_LE

Ekran logowania

cs_bg_champions

Voiceover

Project Ekko – 1350 RP

Ekko_Splash_3

EkkoLoadscreen_3_LE

Project Katarina – 1350 RP

Katarina_Splash_9

KatarinaLoadscreen_9_LE

Dodano też karty z poprzednimi skórkami:

FioraLoadScreen_4_LE LeonaLoadScreen_8_LE LucianLoadScreen_6_LE

MasterYiLoadScreen_9_LE YasuoLoadScreen_2_LE ZedLoadScreen_3_LE

Nowe materiały w Warsztacie Hextech

Tegoroczne First Strike nie będzie już oznaczało automatycznego otrzymania ekskluzywnych kart w ekranie ładowania za sam zakup skórki Project – do tego potrzebować będziecie Warsztatu Hextech (i oczywiście dodatkowych RP lub PZ).

Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!

Działanie skrzynek znajdziecie tutaj: klik!

Ward “Racon Drone”

wardHero_61

CnNSOJCVMAAZuVU (1)

Project miniony

dfadf

Nowe ikony

profileIcon1225 profileIcon1226 profileIcon1227

profileIcon1228 profileIcon1229

profileIcon1230 profileIcon1231

profileIcon1232 profileIcon1233 profileIcon1234 profileIcon1235

Prestigious Leblanc – nowy splash art

Prestigious Leblanc

LeblancLoadScreen_2

Spellthief Lux – nowy splash art

Spellthief Lux

LuxLoadScreen_2

Frosted Ezreal – poprawki splash arta

Ezreal_Splash_3

Zmiany early game

Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!

Czat

Nowe powiadomienia na czacie:

  • gdy gracz zniszczy pierwszą wieżę:”NazwaPrzywoływacza (bohater) has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
  • kiedy wrogi minion zniszczy pierwszą wieżę: “Enemy team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
  • kiedy nasz minion zniszczy pierwszą wieżę: “Ally team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
  • obserwator niebieskich – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Blue Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
  • obserwator czerwonych – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Red Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”

Porządkowanie ikon na minimapie

Różne stworzone przez graczy obiekty i zwierzątka nie tworzą ikon na minimapie.

Wybór bohatera

  • Wybór pozycji wyświetla teraz, kiedy i w jakim stopniu konkretne kombinacje pozycji wpływają na czasy oczekiwania w kolejkach
  • Wypuszczamy to ze znanym błędem, który powoduje, że czas oczekiwania dla 5-osobowych grup wyświetla się jako 0:00

Kolejki drużyn rankingowych

Okresy czasów rozgrywek rankingowych dla pełnych drużyn (rankingowe 5 na 5 i 3 na 3, gdzie to możliwe) wydłużono w tym patchu.

Naprawione błędy

  • Dopalacze Walki powróciły na Howling Abyss!
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ogłuszenie przy Q – Kuli Mocy Rammusa trwało dłużej, niż zakładano.
  • W – Spopielenie i R – Przywołanie: Tibbers Annie teraz prawidłowo ogłuszają (ale nie zadają obrażeń) niewrażliwe na ataki cele przy aktywacji Piromanii.
  • Duchowy Smok klasycznego Mordekaisera może oddalać się na taką samą odległość, zanim zacznie wracać co Smoki z innych skórek tego bohatera.
  • Przerwanie podstawowego ataku Gravesa nie powoduje już, że nie może on zresetować swojego licznika podstawowych ataków.
  • Pułapki zadające obrażenia teraz prawidłowo dają ładunek Ferworu Walki, gdy zostaną aktywowane przez przeciwnika.
  • Bohaterowie, w których nie można wycelować, nie aktywują już W – Pułapki na Yordla Caitlyn.
  • Boty na Twisted Treeline nie kupują już usuniętych przedmiotów.
  • Ramki ekranu wczytywania PROJEKTU: Pierwszego Ciosu nie są już przykryte przez ramki rankingowe.
  • Pasek zdrowia Mistrza Wsadów Dariusa nie nachodzi już na jego głowę.
  • Numer poziomu Basenowej Miss Fortune nie wychodzi już poza jej pasek zdrowia.
  • Poprawiono widoczność W – Pułapki na Yordla Księżycowej Zjawy Caitlyn.
  • Zestawy Chromatyczne Nami Koi prawidłowo wykorzystują efekty cząsteczkowe jej umiejętności, zamiast klasycznej Nami.
  • Naprawiono różne poplamione miejsca na stroju Włamywaczki Evelynn.
  • Basenowy Taric nie pojawia się już na krótko po zanurkowaniu w ziemię na końcu swojej animacji Powrotu.
  • Portal, z którego pojawia się Świetlisty Vel’Koz, nie pozostaje już na górze jego macek podczas animacji odradzania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre skórki Nidalee mogły ukraść efekty graficzne Powrotu postaci Pumy ze skórki Walczących Królestw, jeżeli obie były w tym samym meczu.
  • Jego Królewska Krabistość nie będzie już wystawać poza wybór skórki totemów podczas wybierania go jako swoją skórkę totemu podczas wyboru bohaterów.

Zmiany balansu

Braum_OB

Braum

  • Concussive Blows (pasyw) – obrażenia zmniejszone do 26-196 (poziom 1-18) z 40-176 (poziom 1-18)
  • Winter’s Bite [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/105/150/195/240 z 70/115/160/205/250

Corki_OB

Corki

  • Hextech Munitions (pasyw) – cooldown zmniejszony do 240 sekund z 300 sekund

Hecarim_OB

Hecarim

  • obrażenia ataku zmniejszone do 58 z 61.3
  • Rampage [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/85/120/155/190 z 60/95/130/165/200

Illaoi_OB

Illaoi

  • Prophet of an Elder God (pasyw) – macki są teraz widoczne w zaroślach dla przeciwników, którzy mają je w zasięgu widzenia

JarvanIV_OB

Jarvan IV

  • Demacian Standard [E] – bierna szybkość ataku i aura szybkości ataku po użyciu zwiększone do 15/17.5/20/22.5/25% z 10/13/16/19/22%

Karma_OB

Karma

  • Inspire [E]
    • wartość tarczy zmniejszona do 70/100/130/160/190 z 80/110/140/170/200
    • nie może już osłaniać minionów
    • bonus Mantry – Defiance (R+E) – teraz ma taką samą prędkość ruchu, jaka jest wartość tarczy (40/45/50/55/60%) zamiast 60%

Kassadin_OB

Kassadin

  • Null Sphere [Q] – obrażenia zmienione na 65/95/125/155/185 z 70/95/120/145/170
  • Nether Blade [W] – naprawiono błąd, który sprawiał, że bierne obrażenia magiczne Piekielnego Ostrza nie były zadawane wieżom po użyciu
  • Force Pulse [E] – koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 80 na wszystkich poziomach

Malzahar_OB

Malzahar

  • Void Shift (pasyw)
    • po otrzymaniu obrażeń lub efektów CC Malzahar traci Void Shift na 0.25 sekundy zamiast 1 sekundę
    • cooldown zmieniony na 30/24/18/12 z 30/18/10/6

Nidalee_OB

Nidalee

  • Ludzka forma
    • Javelin Toss [Q]
      • minimalne obrażenia zmienione na 70/85/100/115/130 z 60/77.5/95/112.5/130
      • maksymalne obrażenia zmienione na 210/255/300/345/390 z 180/232.5/285/337.5/390
    • Aspect of the Cougar [R]
      • nie resetuje już ataków podstawowych Nidalee
  • Postać zwierzęca
    • Takedown [Q]
      • minimalne obrażenia zmienione na 5/30/55/80 z 4/20/50/90
      • maksymalne obrażenia zmienione na 10/67,5/137,5/220 z 8/45/125/248
      • AP ratio zwiększone do 0.4 z 0.33
      • obrażenia dla polowanych celów zwiększone do 40% z 33%
    • Pounce [W] – minimapa nie przechwytuje już kursora, gdy Nidalee używa Susa. Innymi słowy, nie skoczy w losowym kierunku, gdy kursor znajduje się nad minimapą
    • Aspect of the Cougar [R]
      • nie resetuje już podstawowych ataków Nidalee

Renekton_OB

Renekton

  • Dominus [R]
    • obrażenia magiczne AoE na sekundę zwiększone do 40/80/120 z 30/60/120
    • nowy efekt: teraz daje 20 jednostek Furii natychmiastowo do wykorzystania

Shen_OB

Shen

  • bazowe leczenie zmniejszone do 8.5 z 10

Shyvana_OB

Shyvana

  • Dragon’s Descent [R] – teraz generuje 1/1.5/2 Furii na 1 sekundę zamiast 1/2/3 Furii na 1.5 sekundy

Sona_OB

Sona

  • Aria of Perseverance [W] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Aria Wytrwałości mogła zostać rzucona natychmiast po Pieśni Prędkości, zamiast zostać zablokowana przez krótki „globalny czas odnowienia” Sony, po użyciu podstawowej umiejętności

Taliyah_OB

Taliyah

  • Weaver’s Wall [R] – cooldown zwiększony do 180/150/120 z 160/140/120

Vayne_OB

Vayne

  • Tumble [Q]
    • dodatkowe obrażenia Akrobacji i podstawowy atak Vayne nie mogą już trafić krytycznie niezależnie od siebie. Jeżeli jedno trafienie będzie krytyczne, to drugie też
    • teraz zadaje dodatkowe obrażenia budowlom

Viktor_OB

Viktor

  • Chaos Storm [R] – Burza Chaosu teraz liczy się jako „powracająca” (porusza się z maksymalną szybkością niezależnie od odległości) wyłącznie, jeżeli Viktor wyceluje w siebie

Vladimir_OB

Vladimir

  • bazowa prędkość ruchu zmniejszona do 330 z 335
  • Sanguine Pool [W] – cooldown zwiększony do 28/25/22/19/16 z 26/23/20/17/14

Zac_OB

Zac

  • Elastic Slingshot [E] – minimapa nie przechwytuje już kursora, gdy Zac używa Elastycznej Procy. Innymi słowy, nie skoczy w losowym kierunku, gdy kursor znajduje się nad minimapą

Zyra_OB

Zyra

  • Deadly Spines (Q)
    • AP ratio zwiększone do .6 z .55
    • obrażenia zwiększone do 60/95/130/165/200 z 60/90/120/150/180

Przedmioty

Ardent Censer

Ardent Censer

  • +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw

Mikael's Crucible

Mikael’s Crucible

  • +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw

Twisted Treeline

Lord Van Damm's Pillager

Lord Van Damm’s Pillager

  • ponownie na Twisted Treeline
  • koszt zwiększony do 3300 z 3000
  • statystyki:
    • +400 zdrowia
    • +50 obrażeń ataku
    • +10% redukcji cooldownu
    • UNIKALNY PASYW – Ashes to Ashes: Kontrola najbliższego ołtarza czyni Cię podpalonym, co zadaje 25 (+1 za poziom) obrażeń magicznych na 1 sekundę pobliskim wrogom (50% bonusowych obrażeń minionom i stworom). Kontrola dalszego ołtarza sprawia, że Twoje podstawowe ataki podpalają cel za 114 czystych obrażeń (zależnie od poziomu bohatera) na 3 sekundy.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]