League of Legends r.

20 bugów Warwicka, które istnieją od czasu jego reworku

Rozkiełznany Gniew Zaun był pierwszą postacią, która otrzymała reworka na samym początku 2017 roku, w styczniu. Dzięki redditorowi Kaitrii możemy zobaczyć listę 20 bugów, które towarzyszą postaci od momentu jej ponownego wydania.

Błędy zostały skatalogowane przez u/Kaitrii. Zostały pogrupowane według tieru, tj. S+, S, S-, w zależności od tego, jak szybko powinny zostać naprawione przez Riot.

20 bugów Warwicka

Pasyw: Wieczne Pragnienie

S+

  • Zgodnie z opisem umiejętności mnożnik uleczania się, gdy WW jest poniżej 25% HP, wynosi 3. W rzeczywistości jest to 2,5.

Q: Kły Bestii

S+

  • Od czasu do czasu, pomimo trzymania [Q], Warwick po prostu gryzie. Nie naliczają się dodatkowe efekty (tj. doskok).

S

  • Używanie [Q] (niezależnie czy przez ciągłe wciskanie, czy przytrzymywanie klawisza), gdy cel ma bardzo mało zdrowia, sprawia, że umiejętność będzie na cooldownie. Nie zapewnia to uzdrowienia i potrafi zadać “puste obrażenia”. Bug zobaczycie w filmiku poniżej.

S-

  • Uzdrowienie jest opóźnione w stosunku do momentu zadania obrażeń.

Brak potwierdzenia

  • Przetrzymywanie [Q] potrafi zapewnić Warwickowi niewrażliwość na jakiekolwiek przesuwanie go. Jeżeli jest to normalny stun, zwyczajnie zatrzyma Warwicka, a jeśli oprócz stuna mamy jakiś sposób przesunięcia wilka (jak np. umiejętności Alistara), Warwick zignoruje obydwa CC.

W: Krwawe Łowy

S+

  • Nieprawidłowo naliczany bonus do prędkości ruchu. Albo w ogóle się nie pojawia, albo przy poruszaniu się w przeciwną stronę.
  • “Potrojony” bonus to znów w rzeczywistości mnożnik liczby 2,5.
  • Kiedy się zrespawnujesz w momencie, gdy na mapie jest już postać z poniżej 50% HP i jest widoczna dla Warwicka, nie otrzyma dodatkowej prędkości ruchu. Cel musi być zaatakowany przez cokolwiek (wieżę, minionka, roślinkę Zyry, innego bohatera, pułapkę Caitlyn – dosłownie cokolwiek), by [W] zadziałało poprawnie.
  • Jeżeli cel znajduje się pomiędzy Tobą a Naznaczonym Krwią, bonus prędkości ruchu potrafi się zupełnie anulować. Więcej na filmiku.

S

  • Orb walking jako WW jest naprawdę niezgrabny. Tracisz bonus do prędkości ataku, a okazjonalnie pierwszy atak jest naliczany z normalną prędkością.

Czym jest Orb walking? Cytując z naszego artykułu:

Kiting – inaczej nazywany także Orb Walkingiem. W ogromnym skrócie, polega on na tym, aby umiejętnie wykorzystać przerwę między autoatakami w celu zwiększenia/zmniejszenia odległości między nami a przeciwnikiem.

S-

  • Ścieżka Krwi czasem potrzebuje mnóstwa czasu do pojawienia się lub zaktualizowania, a czasem pojawia się w nieprawidłowym miejscu.

E: Pierwotny Zew

Brak potwierdzenia błędu

  • Recastowanie [E] rozpoczyna animację, która anuluje autoataki. Można jednak w tym czasie użyć [Q] lub jakiejkolwiek innej umiejętności. Ale jeżeli próbujesz użyć autoataku, zamiast tego “stunujesz siebie” na jakieś 0,25 sekundy. Być może jest to specjalnie, ale zdaniem Kaitrii – irytujące.

R: Bezkresna Niewola

S+

  • Używanie umiejętności w stylu flasha (czy to flash, czy np. ult Kassadina) w pobliżu Warwicka, gdy ten castuje swojego ultimate’a, w pełni anuluje jego skok na ulcie. Warunek? Niezwykły timing. Flash musi być użyty w momencie, gdy Warwick wbija swoje pazury w podłoże przed skokiem.
    • Z racji ich ilości, filmy z tym błędem znajdują się na samym dole artykułu.

S-

  • Zasięg czerwonego koła symbolizującego promień ulta potrafi się bugować. Często się nie aktualizuje, staje się niewidzialny lub zmniejsza się do momentu, aż całkowicie zniknie.
    • Błąd najczęściej występuje po użyciu runy Predator.

Brak potwierdzenia błędu

  • Hitbox [R] jest toporny. Zdarza się, że trafia w osobę, która stoi za Tobą, a nie w cel, w stronę którego ultujesz.

Rzadkie błędy

  • Warwick zatrzymuje się bez powodu. Klip poniżej.

  • Ult, bez powodu, potrafi mieć olbrzymi zasięg.

Błędy z dźwiękami

  • Dźwięki umierania Warwicka są o wiele głośniejsze w tym patchu.

Anulowanie skoku na ulcie