I bynajmniej nie mam tu na myśli samych pustych modeli. Każdy z przeciwników ma swoje animacje, możemy ich zaatakować oraz odnieść od nich obrażenia.
Usunięty przeciwnik dodany do Bloodborne? O co Ci chodzi, KLSG?
Pewnie niektórzy z Was zapytają, jak to możliwe, że oryginalnie same modele pozostawione w kodzie gry jako śmieci teraz są możliwe do ujrzenia w grze? Wszystko za sprawą ciekawskich dataminerów, którzy na początku odkryli same modele wrogów, a nastąpienie zaczęli grzebać przy podmianie IP. Po wielu nieudanych próbach w końcu udało im się umieścić skasowanych przeciwników w grze, dzięki czemu teraz można zaprezentować ich w pełnej wersji gry. Warto także zaznaczyć, że wszystko to zostało zrobione na PS4 w wersji 1.76, która umożliwia odpalanie zmodyfikowanych plików.
Tutaj na przystawkę możecie obejrzeć walkę z jednym z usuniętych przeciwników, który – jak celnie zauważył jeden z komentujących – wygląda jak Królik Wielkanocny, który zgubił się w Loku Kielicha:
A po zapoznaniu się z powyższym materiałem zapraszamy na większą gratkę. Walka z usuniętym z Bloodborne bossem:
Całkiem prawdopodobne, że w bardzo niedalekiej przyszłości ujrzymy materiały z innymi usuniętymi przeciwnikami, ale aby to ujrzeć, trzeba bacznie obserwować subreddita, który poświęcony jest Bloodborne. Osobiście chciałbym zobaczyć w grze demonicznego przeciwnika z a’la byczą czaszką zamiast głowy, który pojawił się w naszym ostatnim artykule o temacie usuniętych przeciwników.
Wszystkie te nowinki, które ostatnio ujrzały światło dzienne, sprawiają, że mam ochotę sięgnąć w końcu po Bloodborne.