Gamer Lifestyle r.

UBISOFT przeprowadził warsztaty kreatywne dla pasjonatów kosmosu i gier

Czołowy producent gier – firma UBISOFT, przygotowując się do premiery swojej najnowszej gry dla dzieci „Starlink – Battle for Atlas”, zaprosiła 30 młodych pasjonatów na wyjątkowe warsztaty kreatywne ALE KOSMOS.

Uczestnicy, którzy spotkali się na początku września w Muzeum Etnograficznym w Warszawie, zdobyli wiedzę na temat międzygwiezdnych podróży, przedpremierowo przetestowali nową grę, a także stworzyli nietuzinkowe pomysły na promocję gry.

Spośród wielu nadesłanych zgłoszeń, organizatorzy wyłonili 30 osobową grupę żądnych wrażeń i wiedzy młodych odkrywców galaktyk w wieku od 8 do 12 lat. W specjalnie przygotowanej przestrzeni Muzeum Etnograficznego dzieci mogły od progu przenieść się w kosmiczny klimat najodleglejszych planet i gwiazd. O to, żeby uczestnicy mogli wyobrazić sobie jak takie planety wyglądają i jak wygląda przygotowanie do międzygwiezdnej podróży zadbał w wykładzie inaugurującym Karol Wójcicki, popularyzator astronomii i twórca bloga „Z głową w gwiazdach”. Następnie najmłodsi przystąpili do pracy kreatywnej, gdzie pod okiem animatorów tworzyli najbardziej śmiałe koncepcje, które w sposób kreatywny będą promować grę.

– Gra „Starlink” powstała z myślą o młodszych graczach, dlatego postanowiliśmy poprosić ich o eksperckie spojrzenie, dać im wpływ na to, jak będziemy komunikować tę grę na rynku i jednocześnie zapewnić im pełną wrażeń i świetnej zabawy sobotę  – tłumaczy Anna Kubica, Brand Manager UBISOFT w Polsce. – Warsztaty ALE KOSMOS były dla nas fantastycznym doświadczeniem. Mogliśmy zobaczyć, jak dzieci reagują na grę, co wzbudza w nich największe emocje i radość, a później zostaliśmy zasypani pomysłami istnie z kosmosu. Teraz przed nami stoi wyzwanie, by równie efektownie wprowadzić je w życie – dodaje.

Oprócz warsztatu kreatywnego młodzi pasjonaci mieli też okazję przedpremierowo zagrać w grę Starlink – Battle for Atlas, poznając produkt, który był inspiracją do zorganizowania warsztatów. Dostosowana do grupy wiekowej gra zrobiła wielkie wrażenie na uczestnikach, którzy podkreślali wysokiej jakości grafikę, bardzo interesującą fabułę oraz efektowność otwartego świata. Znaczne uznanie zyskała koncepcja łączenia przestrzeni wirtualnej z realną za sprawą Starlinkowych statków kosmicznych i pilotów, które dołączane do pada zmieniają się również w grze, dając graczowi zupełnie nowe możliwości.

Premierę gry zaplanowano na 16 października 2018 r.

Wideo relacja z wydarzenia: