Gamer Lifestyle r.

Team Vitality dołącza do Team Razer

Firma Razer, wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy, oraz francuska organizacja esportowa Team Vitality, poinformowały dzisiaj o zawiązaniu strategicznego partnerstwa. Na jego mocy Team Vitality będzie używać urządzeń peryferyjnych Razera podczas rozgrywek na PC oraz konsolach.

Team Vitality powstał w 2013 roku i początkowo rywalizował w Call of Duty. Obecnie zespół składa się z drużyn biorących udział w rozgrywkach w 10 różnych grach, włączając w to prestiżową ligę LCS, w której uplasowali się na czwartym miejscu podczas LCS EU Spring w 2018 roku.

Walcząc na europejskich i światowych arenach, najlepszy esportowy zespół Francji niedawno wygrał trzeci sezon Gfinity Elite Series (w Rocket League). Drużyna Team Vitality, grająca w FIFA, zajęła w zeszłym roku pierwsze miejsce podczas Ultimate Team Championship Series 2017 (PS4 oraz PC) oraz drugie miejsce w Ultimate Team Championship Series 2017 – Season 1 Europe.

Esport nieustannie się rozwija, a nasza umowa z Team Vitality pokazuje jego prawdziwe globalny wymiar” – powiedział Yann Salsedo, Senior Lead Esport & Social Media w Razer. “Team Razer stale poszukuje możliwości współpracy z ambitnymi, utalentowanymi zespołami. I właśnie te cechy znaleźliśmy w Team Vitality”.

Dzięki dwunastomiesięcznej umowie z Razerem gracze Team Vitality będą używać myszek, klawiatur oraz podkładek podczas turniejów LSC oraz innych wydarzeń esportowych. Dodatkowo, Team Vitality zapewni obecność urządzeń peryferyjnych Razera w kanałach social media zespołu.

Jako profesjonalna organizacja esportowa jesteśmy szczególnie podekscytowani partnerstwem z Razerem” – powiedział Nicolas Maurer, CEO Team Vitality. “Wspólnie dążymy do doskonałości. Naszych ponad 50 zawodników zostanie wyposażonych w sprzęt Razera najnowszej generacji”.

Aby dowiedzieć się więcej o Team Razer prosimy odwiedzić stronę:
https://www.razer.com/team.

O  RAZER:
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy.
Trójgłowy wąż Razera to jeden z najbardziej rozpoznawalnych logotypów w społeczności graczy i eportowców. Z zastępami fanów na każdym z kontynentów,  firma zaprojektowała i zbudowała jeden z największych ekosystemów łączących sprzęt, oprogramowanie i usługi dla graczy.
W skład wielokrotnie nagradzanej oferty firmy Razer wchodzą urządzenia peryferyjne dla graczy, laptopy gamingowe Blade oraz bardzo dobrze przyjęty Razer Phone.
Platforma oprogramowania Razera, z ponad 40 milionami użytkowników, obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu Rzeczy), Razer Chroma (system podświetlenia RGB) oraz Razer Cortex (system ułatwiający uruchamianie i optymalizację gier).
Serwis Razer zGold, jedna z pierwszych na świecie wirtualnych walut i systemów płatności, pozwala graczom na nabywanie wirtualnych dóbr i przedmiotów w ponad 2500 różnych gier.
Założona w 2005 roku, z główną kwaterą w San Francisco i Singapurze, firma Razer posiada dziewięć biur na całym świecie i jest uznawana za wiodącą markę dla graczy w Stanach Zjednoczonych, Europie i Chinach. Razer jest notowany na giełdzie papierów wartościowych w Hong Kongu (Stock Code: 1337).