Gamer Lifestyle r.

Staw czoła prawdziwej ciemności – poznaj rasę Żniwiarzy z Ash of Gods

Moskwa, 15 lutego 2018 – Cisza i długotrwały spokój zostały przerwane, ziemie Terminum muszą stanąć twarzą w twarz z horrorem, jakiego do tej pory nie znano – horrorem pod postacią rasy Żniwiarzy, posłańców śmierci, głodu, zaraz… i najstraszniejszego „Plonu”.

Bezlitośni, i według niektórych bezduszni, Żniwiarze będą jednym z wielu wyzwań, jakim gracz stawi czoła w Ash of Gods, nastawionej na opowiadanie historii grze taktycznej z elementami RPG, zmierzającej na komputery osobiste w marcu 2018 roku. Studio tworzące grę, Aurum Dust, ma zaszczyt przedstawić „najgorszą” trójkę przedstawicieli rasy – Dorpal, Aatraa i Adna. Chociaż są złoczyńcami, to jednak daleko im do bezmyślnych maszyn wykorzystywanych jedynie do zabijania, a ich historię przeplatać się będą z losami bohatera przemierzającego Terminum, by razem stworzyć niesamowitą historię opowiedzianą w grze.

Główne cechy gry Ash of Gods:

  • Opowiadanie historii jak w grach z gatunku “Roguelike”: Kwestie dialogowe, ścieżki do podróżowania czy bitwy, które stoczy gracz będą miały rzeczywisty wpływ na historię i świat wokół niego.
  • Tryby wieloosobowe PvP oraz PvE: Gracze dadzą się wciągnąć w historię, a przy okazji mogą wspiąć się na szczyt światowych rankingów w trybie wieloosobowym. Odblokowywanie nowych postaci i kart a później wzmacnianie ich sprawi, że każdy będzie mógł dostosować strategię i taktykę walki bezpośrednio do siebie.
  • Inteligentne AI: które ciągle uczy się z potyczek przeciwko graczowi. Żadna taktyka czy formacja nie zostanie przez AI pominięta i zapomniana!
  • Pełna szczegółów, ręcznie rysowana szata graficzna: Stylistyka gry jest zainspirowana pracami Ralpha Bakshi, starymi kreskówkami studia Disney oraz twórczością radzieckiego studia animacji „Soyuzmultfilm” z lat 60. Animacje postaci w scenach walki powstały natomiast przy użyciu techniki motion capture i prawdziwych aktorów.
  • Nowe podejście do gier strategicznych: Połączenie strategii turowej i karcianej gry RPG, w której karty determinują strategię walki a klasy postaci taktykę na polu walki.

Ash of Gods to turowa strategia RPG okraszona ciągle zmieniającą się historią, która ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem sieciowego trybu PvP. Główną cechą gry jest opowieść oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe ułatwienie może kosztować życie postaci, a poświęcenie jej całkowicie sprawi, że dany fragment gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wiele kwestii dialogowych. W zależności od poczynań gracza nigdy dwa przejścia gry nie będą takie same.

Wraz z ciągle zmieniającą się fabułą, gracze będą doświadczali fantastycznej oprawy wizualnej i doświadczenia dźwiękowego, wraz z oszałamiającymi ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi ze ścieżką dźwiękową Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kiowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” na White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGamm Minsk 2017.

Stworzona i wydana przez studio Aurum Dust gra Ash of Gods zostanie wydana w marcu 2018 roku. Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie produkcji: ashofgods.com, a także profilach na portalach Facebook i Twitter.

O Aurum Dust

Aurum Dust to mały ale mocny zespół kreatywnych indywidualności, o szerokim zakresie specjalizacji. Mimo, że członkowie rozsiani są po całym globie, to połączeni są wspólną miłością do gier wideo i pragnieniem przeniesienia swojej pasji na wszystkich na całym świecie. Z łącznie dziesięcioleciami doświadczenia i chęcią dostarczenia rozrywki wszystkim graczom, Aurum Dust wkłada całą miłość od opowiadania historii prosto w swoje produkcje.