Czym jest SteamVR?
SteamVR Performance Test ocenia wydajność renderowania Twojego systemu używając dwuminutowej sekwencji z Valve’s Aperture Robot Repair VR demo. Po zebraniu danych, podsumowuje, czy Twój komputer dźwignąłby VR z 90FPS-ami i czy wiernie odtwarzałby doznania wizualne. Dla maszyn, które są “Not VR Ready”, program pomaga określić, czy wysiada procesor, karta graficzna czy oba.
Program jest możliwy do pobrania dzięki wpisaniu w przeglądarkę frazy steam://install/323910 przy włączonym kliencie Steam, po czym rozpocznie się pobieranie – dość sporego, bo ważącego koło 2GB – narzędzia.
Valve’s Aperture Robot Repair VR demo
– jak to wygląda?
Wyciek danych!
Half-Life 3
Wygląda na to, że gra była/jest już w jakimś stadium produkcji. Poniżej znajdziecie kilka nawiązań wyciągniętych z kodu Aperture Robor Repair. Czy możliwe jest to, że Valve wyda HL3 wraz z rozkwitnięciem technologii VR?
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3partial_entity_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procedural_spawn_constraint.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3utllogicconstraintsolver.h
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procedural_spawn_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3entity_persist.h
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procedural_spawn_target.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procedural_spawn_template.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procedural_spawn_volume.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procspawn_bias_line.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procspawn_modifier.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3procspawn_variable.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgamesharedhl3imposter_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3npc_turret_ceiling_pulse.cpp
particles/vortigaunt_fx/vortigaunt_charge_token.vpcf
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3point_quest_goal.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3prop_fixed.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameserverhl3gravity_vortex_controller.h
#HL3_SpyGrenadeHint1
#HL3_SpyGrenadeHint2
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgamesharedhl3hl3_vscriptgamesystem.cpp
.?AV?$CGameSystemReallocatingFactory@VCHL3VScriptGameSystem@@V1@@@
.?AVCHL3VScriptGameSystem@@
CGameSystemReallocatingFactory:Icon_biggrinestroyGameSystem
hl3_usermessages.proto
HL3UserMessageIds
HL3VScriptGameSystem
VScriptServerHL3Init
sv_crowbar_zipline
Dog z Half-Life!
Co ciekawe, nie jest to ten sam model, jakiego znamy z Half-Life’a. Wygląda on na o wiele bardziej dopracowanego i posiadającego kilka nowych części. Czy znajdzie się w nowym HL? Bardzo możliwe, gracze całkiem przywiązali się do niego i polubili tę postać.
Left4Dead 3
Pojawiło się kilka tekstur postaci nazwanej “Retired Engineer” oraz drugiej – “adult_01”.
DotA 2
Secret Shop, Longbow i Shopkeeper!
Inne – mapy:
vr_prefab_spawn_test
Zwyczajna prezentacja możliwości silnika Source 2 – po wciśnięciu zielonego przycisku, jak sami widzicie, ładuje się mnóstwo danych – renderowane są wszystkie szczegóły mapy. Niestety, nie pojawiło się to w końcowej wersji dema.
vr_valve
Mapa, będąca niedokończonym odwzorowaniem siedziby Valve. Szykuje się e-zwiedzanie?
…i w cholerę innych!
Jeśli ktoś chce o tym więcej poczytać, zapraszam do źródeł. Wybrałem raczej te najciekawsze informacje, starając się to i tak skrócić, by obrało przejrzystą, czytelną formę.
Pytanie – jak bardzo VR zmieni nasze podejście do Valve i Gabena?
Źródło 1
Źródło 2
Źródło 3
[latest_posts category=”gamerlifestyle” count=”6″]