Gamer Lifestyle r.

ROCCAT prezentuje swoją pierwszą grę wideo – Sick City!

Hamburg, Niemcy – 9 maja 2017 roku – ROCCAT, czołowy producent peryferii komputerowych na świecie, rozszerzył swoją działalność i otworzył studio tworzące gry wideo.

Pierwsza pozycja, która zostanie wydana pod banderą ROCCAT Games Studio, to gra taktyczna prowadzona w czasie rzeczywistymSick City.  Premiera tytułu w wersji Early Access odbędzie się najprawdopodobniej podczas tegorocznych targów Gamescom w Kolonii.

Sick City posiada niepowtarzalny i ponadczasowy design, czym cechują się także wszystkie gamingowe produkty ROCCAT. Bohaterowie oraz pojazdy wszystkich stron konfliktu dostępnych w grze charakteryzują się odmienną, unikatową oprawą graficzną. Sama rozgrywka to połączenie największych zalet kilku klasycznych tytułów: planowanie manewrów taktycznych znanych z Commandos, prowadzenie działań bez konieczności wydobywania minerałów oraz tworzenia budynków występujące w Company of Heroes i wykorzystywanie unikatowych bohaterów oraz ich potężnych zdolności niczym w WarCraft III.

Podstawą strategii w post–apokaliptycznym świecie Sick City tworzonym przez deweloperów ROCCAT jest natychmiastowa reakcja na ruchy przeciwnika oraz konieczność stosowania odmiennych taktyk w zależności od aktualnej sytuacji na polu bitwy. W trakcie rozgrywki, punkty zasobów potrzebne do wzywania nowych jednostek będą generowane automatycznie. Ilość zdobywanych surowców będzie można zwiększyć dzięki specjalnym strefom zajmowanym przez bohaterów. Liderzy w Sick City pełnią kluczową funkcję – ich zabicie oznacza koniec rozgrywki. Dodatkowo, czempioni mogą przejmować wrogie bazy. Drugim sposobem na zwycięstwo jest zdobycie i utrzymanie przez 30 sekund sztabu przeciwnika.

Nowo powstałe studio ROCCAT tworzy własną interpretację gry akcji opartej na taktycznej rozgrywce, w której rolę głównego doradcy oraz testera produktu będą pełnić gracze. ROCCAT Games Studio wychodzi z założenia, że przyszłością branży gamingowej jest bliska relacja pomiędzy deweloperem i społecznością gry, która ma bieżący wpływ na rozwój swojego ulubionego tytułu.

W sektorze peryferii komputerowych coraz mocniej angażujemy społeczność graczy w rozwój naszych produktów, czego przykładem są m.in. Sova i Modulok. Opinia fanów ROCCAT była kluczowym czynnikiem sukcesu naszego lapboardu, a także miała ogromny wpływ na ostateczną koncepcję budowy wielofunkcyjnego stojaka na słuchawki. Podobną strategię planujemy zastosować w procesie tworzenia gier. Sick City jest konkurencyjnym tytułem, ROCCAT od zawsze tworzył konkurencyjne produkty, jednak ma to sens jedynie wówczas, gdy angażujemy do procesu kreacyjnego społeczność gier – komentuje René Korte, założyciel oraz CEO ROCCAT. – Budowanie zaangażowanej bazy fanów to istotna część działań ROCCAT Games Studio. Nasz utalentowany zespół deweloperski pragnie współpracy z zapalonymi graczami, aby stworzyć idealny produkt końcowy. Chcemy wykreować tytuł unikatowy na skalę globalną, jednocześnie zachowując znane i lubiane, klasyczne cechy marki ROCCAT – dodaje Korte.

RGS zakłada, że żaden produkt dostępny na rynku w ramach Wczesnego Dostępu nie integruje swoich graczy i potencjalnych nabywców w tak dojrzały sposób, jak nadchodzący projekt niemieckiego studia. W Sick City fani będą mieli okazję aktywnie uczestniczyć we wszystkich najważniejszych decyzjach, które ukształtują wygląd finalnej wersji gry. Nowe mapy, frakcje, tryby rozgrywki, kampanie, e-sportowe aspekty tytułu zależeć będą wyłącznie od komunikatów wysyłanych przez społeczność gry. Sick City w ramach Early Access prawdopodobnie będzie kosztować 10 dolarów. Premiera pełnej wersji zaplanowana została na przyszły rok.

Przydatne odnośniki:

Sick City strona główna

Sick City na Facebook

ROCCAT strona główna

ROCCAT na Facebook

ROCCAT na Instagram

O ROCCAT:

Założona w 2007 roku w Hamburgu, w Niemczech, firma ROCCAT produkuje innowacyjne, wysokiej jakości peryferia dla wymagających graczy. Produkty, tworzone zawsze przy bliskiej współpracy ze społecznością graczy, oferują doskonałą precyzję, łatwość obsługi, jakość wykonania oraz nowoczesny design. ROCCAT zadebiutował na rynku z myszą dla graczy Kone – zaawansowanym modelem, który do tej pory jest uznawany za jednen z najlepszych produktów dla graczy na świecie. Od tego czasu niemiecki producent udostępnił swoim fanom pełną paletę profesjonalnych peryferii komputerowych. Długa lista międzynarodowych nagród potwierdza jakość marki ROCCAT. Oficjalna strona internetowa: http://www.roccat.org/