Gamer Lifestyle r.

Polski My Hospital zarabia 2,5 mln PLN w 10 tygodni. Cherrypick Games po sukcesach na platformach iOS oraz Android podbija Mac AppStore i rozważa IPO

Cherrypick Games, developer gier mobilnych z Warszawy, pochwalił się ogromnym sukcesem swojej najnowszej produkcji My Hospital. Od debiutu 19 stycznia do 31 marca 2017 roku gra zdobyła ponad 3,5 mln użytkowników oraz osiągnęła przychód przekraczający 2,5 mln złotych. Wersja My Hospital na komputery z systemem macOS, która pojawiła się na rynku w maju, szybko trafiła na pierwsze miejsce list Top10 najpopularniejszych gier w sklepie Mac w ponad 20 krajach.

Cherrypick Games, dzięki spójnej strategii i dopracowanym procesom tworzenia gier, już od pierwszego roku działalności jest rentowne, co czynni tę firmę zupełnie wyjątkową na tle innych, polskich firm produkujących gry mobile. Ich pierwsza produkcja – Touchdown Hero, w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności na rynkuosiągnęła przychód przekraczający 1,5 mln PLN. Również kolejne gry takie jak MustDeliver czy Auctioneer okazały się być wielkimi przebojami. Łącznie gry Cherrypick Games ściągnięto już ponad 10 milionów razy.

My Hospital – najzdrowsza gra na świecie

Już tuż po premierze – My Hospital, w wersji przeznaczonej na macOS, znalazło się na pierwszym miejscu w zestawieniach najpopularniejszych darmowych gier na tę platformę w wielu regionach – w USA, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji czy Brazylii.

Ostatni sukces My Hospital to kolejny etap długoletniej drogi, rozpoczętej od produkcji niewielkich, ale przemyślanych i dopracowanych gier takich jak Touchdown Hero czy MustDeliver, które w swoich kategoriach zdobyły liczne wyróżnienia i nagrody. Doskonałe wyniki finansowe My Hospital osiągnięto m.in. dzięki przemyślanej i precyzyjnej, ale nie kosztownej kampanii marketingowej, co zasługuje na szczególne podkreślenie. Segment gier mobilnych zwodzi bowiem swoim pozornie łatwym progiem wejścia, jednak tylko niewielu niezależnym deweloperom udaje się na nim dłużej utrzymać, nie wspominając już o wygenerowaniu jakiegokolwiek dochodu. Dotyczy to przede wszystkim gier typu free-to-play, których na rynku pojawia się niezliczona ilość, jednak tylko garstka z nich zdobywa większe zainteresowanie.

Sukces finansowy My Hospital pozwoli producentom z Cherrypick Games na odważniejsze wkroczenie na kolejne rynki, w tym takie, na których właściwie wcześniej nie były obecne polskie studia deweloperskie np. w Chinach czy Indiach. Chińscy gracze mogli się już zapoznać z My Hospital w wersji iOS, a recepcja gry była na tyle gorąca, że deweloperzy wiążą olbrzymie nadzieje na sukces wraz z nadchodzącą premierą gry w wersji na Androida, która po raz pierwszy w historii firmy zostanie wydana ze wsparciem lokalnego partnera.

W związku z dynamicznym rozwojem Cherrypick Games rozważa różne opcje finansowania dalszego rozwoju firmy, w tym debiut giełdowy.

Więcej o My Hospital

My Hospital to darmowa gra mobilna o najwyższej jakości, która opiera się na efektywnej produkcji i umiejętnym zarządzaniu. Gracz zarządza własnym szpitalem i leczy pacjentów różnymi medykamentami, które samodzielnie musi stworzyć. Dzięki humorystycznym animacjom, grafice i efektom dźwiękowym My Hospital zapewnia graczom doskonałą zabawę bez względu na wiek i płeć.

Strona studia: http://www.cherrypickgames.com

Pobierz My Hospital w wersji iOS, Android, macOS

Cherrypick Games

Studio Cherrypick Games z siedzibą w Warszawie zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej, z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszelkie wiodące platformy. Zespół łączy w sobie pasję do gier i jednolitą wizję tworzenia najwyższejjakości produktów co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Największa produkcja studia – “My Hospital”, szturmem zdobyła światowe rynki i od premiery pod koniec stycznia 2017 roku zdobyła 3,3 mln użytkowników z czego aż 75 % to kobiety. Szczególną popularnością gra cieszy się na rynku amerykańskim, brytyjskim oraz niemieckim. “My Hospital”, wsparty potężną kampanią marketingową, już wkrótce zadebiutuje na rynkach azjatyckich.

Już pierwszy tytuł studia “Touchdown Hero” został pobrany ponad 3,3 miliona razy i zyskał ogromną sympatię użytkowników. Inne znane produkcje Cherrypick Games to “Auctioneer” z 1.8 milionem pobrań podczas pierwszego tygodnia oraz “MustDeliver”, który został pobrany 1.6 miliona razy. Od założenia w 2014 roku studio zdołało wydać 11 tytułów mobilnych, a jeszcze więcej ciągle przed nimi. Sumarycznie tytuły Cherrypick Games zostały pobrane ponad 10 milionów razy, a to dopiero początek!