Gamer Lifestyle r.

Otwarta beta Dreadnought na PS4 od dziś w polskiej wersji językowej

Houston i Berlin, 24 października 2017 – Dreadnought, pozwalająca się wcielić w kapitana ogromnego statku kosmicznego gra multiplayer od Grey Box, Six Foot oraz niezależnego developera Yager, wraz z dzisiejszą aktualizacją Onslaught otrzymuje polską wersję językową na platformie PlayStation 4.

Polonizacja dostępna jest w formacie kinowym (pełne tłumaczenie treści pisanych, UI i innych komunikatów + napisy). Wersja polska jest jedną z pierwszych nieanglojęzycznych opcji językowych w grze po wersjach niemieckiej, hiszpańskiej oraz francuskiej, które wprowadzono wraz z przejściem produkcji w etap otwartej bety.

„Jesteśmy świadomi jak bardzo ważny jest polski rynek, a zwłaszcza tego, jak ogromna jest pasja i oddanie polskich graczy. Podczas zamkniętych testów beta zauważyliśmy, że duży odsetek graczy uczestniczących w nich w skali międzynarodowej pochodzi z Polski – i zwłaszcza ci gracze aktywnie wspierali rozwój naszej produkcji, dostarczając konstruktywnych i szczegółowych opinii na jej temat. Wydaje się, że w naszej grze znalazło się wiele składników, które czynią ją doskonałym tytułem na rynek polski. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się nadać tworzeniu lokalizacji na język polski dużo większy priorytet i rozpocząć ten proces tak szybko, jak to było możliwe. Dziś jestem bardzo zadowolony z fakty, że zrealizowaliśmy to zadanie i możemy zaoferować polskim użytkownikom PS4 w pełni zlokalizowaną rozgrywkę w Dreadnought” – mówi Markus Windelen, dyrektor generalny Six Foot Europe.

Obok polskiej wersji językowej, najważniejszą nowością w aktualizacji Onslaught jest tytułowy tryb gry – Natarcie, debiutujący na platformie PS4. Podczas Natarcia drużyna graczy musi zmierzyć się zarówno ze statkami flagowymi sterowanymi przez innych graczy, jak i neutralną flotą kontrolowaną przez SI, co przekłada się na intensywne bitwy o ogromnej skali. Innowacje zawitały także do systemu wprowadzania nowych kapitanów w niuanse gry. Stary tryb treningowy zastąpiły mecze w trybie Sparingu, w których drużyna kilku graczy, uzupełniana w miarę potrzeby statkami sterowanymi przez SI, walczy z drużyną sterowaną całkowicie przez SI, by nauczyć się podstaw mechaniki gry, zdobywając już na tym etapie punkty doświadczenia i kredyty.

Dreadnought_20170907160140

Wśród innych usprawnień wprowadzonych w aktualizacji znajduje się także nowy system wyzwań, przyporządkowanych do klas statków i zapewniających dodatkowe doświadczenie oraz kredyty za ich wykonanie. Zmodyfikowano także system bonusów bitewnych, które teraz podwyższają ilość nagród otrzymywanych za stoczone mecze przez całą flotę. Dzięki tej zmianie usunięte zostały także czasy oczekiwania i inne ograniczenia w używaniu statków, co pozwala na swobodne korzystanie z każdej stworzonej przez gracza floty. Aktualizacja wprowadza też poprawki do listy znajomych, nowy ekran statystyk po rozegranym meczu, usunięcie kilku znanych błędów oraz inne usprawniające korzystanie z gry zmiany.

Dreadnought pozwala graczom zasiąść w fotelach kapitanów ogromnych statków kosmicznych i zmierzyć się ze sobą w taktycznych starciach drużyn ośmiu graczy dzięki zróżnicowanej gamie sieciowych trybów wieloosobowych. Zyskują oni dostęp do pięciu klas statków wyspecjalizowanych w kluczowych dla bitwy rolach, od walki w zwarciu przez atak długodystansowy, bombardowanie, wsparcie strategiczne i wiele więcej.

Dreadnought jest tworzony na platformę PlayStation 4 przez głównego developera YAGER oraz developera współpracującego Iron Galaxy Studios w partnerstwie z Six Foot oraz Grey Box. Otwarta beta jest dostępna również na komputery z systemem Windows.

Najświeższe informacje na temat Dreadnought można uzyskać śledząc profile gry w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze oraz Twitchu.

O Grey Box

Grey Box to nowa marka na arenie wydawców gier wideo. Celuje w ustanowienie nowych standardów w rozrywce interaktywnej, dowodząc, że gry to dziedzina sztuki o szerokim wpływie na współczesny świat. Firma działa w przekonaniu, że ich odbiorcy gier powinni być traktowani jak wyrafinowani konsumenci.

www.greybox.com

O Six Foot

Six Foot powstało w 2000 roku jako interaktywna agencja, budująca doświadczenia cyfrowe w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy ludźmi, markami i technologią. Teraz, jesteśmy firmą oferującą pełen zakres usług gamingowych z biurami w Houston, Los Angeles i w Berlinie. Z pasją tworzymy niezwykłe gry, zapewniamy kreatywne rozwiązania, usługi marketingowe, zarządzanie marką, front- oraz back-end development, obsługę klienta i wsparcie społeczności dla wydawców gamingowych.

www.6ft.com

O YAGER

Założone w 1999 roku w samym sercu Berlina studio YAGER jest jednym z weteranów w produkcji gier klasy AAA. Wielokrotnie nagradzane studio poświęca się tworzeniu żywych i sugestywnych doświadczeń w grach na wiele różnych platform. Zespół YAGER składa się z entuzjastów grania, ekspertów technicznych i kreatywnych umysłów z całego świata. Wszyscy dzielą ogromną pasję, jaką są gry wideo. Studio YAGER kojarzone było ostatnio głównie ze swym poruszającym tytułem FPS – Spec Ops: The Line. Strona domowa studia – www.yager.de.

O Iron Galaxy Studios

Iron Galaxy jest jednym z największych developerów gier na świecie, zapewniającym zarówno niepowtarzalne doświadczenia w domowym zaciszu, jak i spełnianie oczekiwań swoich partnerów na wszystkich platformach. Powstałe w 2008 roku Iron Galaxy zajmowało się ogromną liczbą projektów i tych sporych, tych trochę mniejszych.

www.irongalaxystudios.com