W Karczmie pojawiła się nowa bójka! Tym razem Blizzard postanowił zapewnić każdemu graczowi idealny mana curve! Co zrobić, żeby wygrać? Wystarczy stworzyć talię doskonałą!
W obecnej bójce zasady są banalnie proste – w 1 turze dobieramy kartę o koszcie 1, w 2 kolejce dostajemy kartę z kosztem many równym 2 i tak dalej. Warunkiem jest jedynie posiadanie w decku kart z odpowiednim kosztem, jeśli np. nie mamy nic za 8 many lub dobraliśmy to w mulliganie, w turze ósmej dostajemy do ręki absolutnie dowolną kartę. Szkoda, że w klasycznym trybie nie ma takich luksusów… a może to nawet lepiej?
Bójka tygodnia z idealnym mana curve!
Obecna bójka faworyzuje mocno talie typu tempo i C’Thun i nie bez powodu. Próbowałem najróżniejsze wynalazki Reddita, jednak żaden nie był w stanie dorównać Magowi, Priestowi i Druidowi. Oczywiście, zachęcam do własnych eksperymentów, ale podzielę się z Wami talią, która w moim przypadku zdziałała cuda – 15 wygranych i żadnej przegranej!
Karczemny mag, czyli maszynka do farmy złota
Część kart jest podstawą talii i są to te najtańsze lub dostępne z przygód. Niemal wszystko z kosztem od 1 do 5 jest głównym silnikiem napędowym, ale Faceless i Harrison są bardzo sytuacyjni. Jeśli ktoś ich ma – warto dodać, ale w przypadku ich braku, można to łatwo zastąpić. Ponieważ w tym trybie roi się od klas używających sekretów, Kezan Mystic potrafi ich wszystkich stiltować. Mistyczka jest idealnym wyborem na mulligan, jeśli gracie przeciwko Palkowi, Hunterowi albo Magowi. Harrison wygrał mi kilka gier samym dobieraniem, dzięki niszczeniu broni Szamana albo Rogue. Od Conjurera chcemy Cabalist Tome albo to, co w danym momencie jest nam potrzebne do wyczyszczenia stołu przeciwnika.
Jak grać, by wygrać?
Ponieważ mamy zapewniony optymalny dobór kart, w 1 turze rzucamy Mana Wyrma , a w kolejnych go rampujemy. Zależnie od zagrań przeciwnika, możemy czyścić jego miniony na bieżąco lub budować własny stół. Kart czyszczących większe zagrożenia jest sporo, więc tym się martwić nie trzeba. Kluczowy moment następuje ok. 6 tury – wtedy warto zastawić pole walki defensywnymi jednostkami, a zagranie w 8 kolejce Kel’Thuzada w większości przypadków będzie dobrym zagraniem. Dla dodatkowej presji można go później skopiować Facelessem i w ten sposób przeciwnik ma nie lada kłopot. Nefarian doda nam dodatkowe karty, którymi możemy podręczyć rywala, ale jeśli ktoś woli, Ysera będzie dobrym zamiennikiem. Antonidas również jest świetną opcją przy większej ilości czarów, a dla żądnych zabawy graczy pomyślałbym także nad dodaniem Yogg-Sarona . Kart w przedziale 1-5 many chcemy jak najmniej i tylko te potrzebne! W większości match-upów wygrywamy early game, więc trzeba się skupić na late game. Z talią maga, jak powyższa – żaden problem.
Życzę Wszystkim powodzenia i szczęścia przy otwieraniu darmowych pakietów!
[latest_posts category=”hearthstone” count=”6″]
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies