Gamer Lifestyle r.

Przedstawicielka MuHa Games, autorów nadchodzącej strategii 4X Thea 2: The Shattering, wystąpi jako speaker w ramach programu Digital Dragons 2018

Reprezentantka MuHa Games opowie o tworzeniu questów z użyciem narzędzi Unity. Studio pojawi się także z własnym stoiskiem.

Polskie niezależne studio developerskie MuHa Games, twórcy ciepło przyjętej strategii 4X Thea: The Awakening, osadzonej w świecie inspirowanym mitologią i historią Słowian oraz stawiającej duży nacisk na aspekty survivalowe, zapowiadają swoje uczestnictwo w tegorocznej edycji Digital Dragons – największym wydarzeniu skierowanym do branży gier w Europie Środkowej, które odbędzie się 21-22 maja 2018 roku w Krakowie. Jako prelegentka reprezentująca studio, które pracuje obecnie nad Thea 2: The Shattering – sequelem wyżej wspomnianej gry, z powodzeniem sfinansowanym częściowo poprzez kampanię na Kickstarterze i zapowiedzianym na sierpień 2018 roku – wystąpi Miła „Yuuki” Irek, lead writer i quest designer.

W ramach bloku programowego Digital Dragons 2018 prelegentka przybliży gościom wydarzenia temat quest designu w grach będących hybrydami gatunkowymi. Prezentacja skupi się na praktycznym zastosowaniu narzędzia do edytowania wydarzeń w silniku Unity, pozwalającego na tworzenie kompleksowych questów z zachowaniem prostoty i łatwości użytkowania. Poruszone zostaną tematy skryptowania, tagowania, rozgałęziania narracji i innych zabiegów mających dostarczyć graczom zróżnicowanych wyzwań, dostosowanych do każdego stylu gry.

Zapraszamy serdecznie na punkt programowy MuHa Games podczas Digital Dragons zarówno profesjonalistów, jak i entuzjastów zainteresowanych używaniem mechanik typu rng w grach komputerowych. MuHa Games będzie także posiadało własne stoisko podczas imprezy. A wszystkich pragnących dowiedzieć się więcej o działalności studio i nadchodzącej grze Thea 2: The Shattering zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej oraz śledzenia profilu Facebook oraz Twitter.

O MuHa Games

Studio MuHa Games powstało w 2010 roku jako dwuosobowy projekt, który początkowo tworzył gry przeglądarkowe i flashowe. W 2015 roku, wraz z premierą strategii 4x Thea: The Awakening w Early Access na Steamie, twórcy zrzeszeni w studio opuścili swoje dotychczasowe miejsca pracy i zajęli się tworzeniem gier indie na pełny etat. Obecnie zespół składa się z trzech osób pracujących w Wielkiej Brytanii i dwóch w Polsce, które posiadają ogromne doświadczenie w produkcji gier AAA – pracowały między innymi przy takich tytułach, jak Wiedźmin 2 i Wiedźmin 3, Project Cars, DiRT Showdown czy Operation Flashpoint: Red River.