Konkursy i Quizy r.

[Konkurs] Wygraj sprzęt Lioncast: słuchawki, mysz i bungee oraz kod do gry Crossout!

Co powiecie na nowe słuchawki, mysz lub bungee? Przychodzimy do Was z konkursem Lioncast! Wbrew pozorom nie będzie trudno :)

Co można wygrać*?

1 miejsce: słuchawki Lioncast LX50 + kod do gry Crossout o wartości 20 euro (recenzja H2P: klik!)

2 miejsce: myszka Lioncast LM30 + kod do gry Crossout o wartości 20 euro

3 miejsce: mouse bungee Lioncast MB10 + kod do gry Crossout o wartości 20 euro

Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Należy spełnić 2 warunki:

Crossout to postapokaliptyczne MMO oparte na systemie drużynowych walk pojazdów. W jaki sposób zmodyfikowałbyś swój codzienny środek transportu, aby dobrze sprawdził się w świecie gry?

Najciekawsze i najzabawniejsze pomysły zostaną nagrodzone sprzętem Lioncast i kodami do gry Crossout. Prace graficzne mile widziane.

Odpowiedzi w innych miejscach niż zalinkowany post na facebooku nie będą brane pod uwagę.

  • Polubić fanpage Lioncast Polska: klik! Jeżeli fanpage nie będzie polubiony przez uczestnika w dniu wyboru zwycięzców, taki uczestnik nie będzie brany pod uwagę przy wyborze.

Czas trwania konkursu

  • Konkurs trwa od 13 maja 2018 r. godziny 20:00 do 23 maja 2018 r. godziny 23:59.
  • 24 maja 2018 r. na łamach H2P ogłosimy wyniki.

Regulamin

  • Nagrody nie mogą zostać wymienione na pieniądze, inny sprzęt lub kody do innych gier.
  • Koszt wysyłki ponosi organizator – zwycięzca nie musi niczego płacić, aby odebrać nagrodę.
  • Nagrody otrzymują 3 różne osoby.
  • Ze zwycięzcami skontaktujemy się przez Facebooka – dlatego sprawdzajcie folder “inne” we własnych wiadomościach.
  • Jeśli zwycięzca nie odpowie na naszą wiadomość w ciągu 5 dni (do 30 maja 2018 r.), nagroda przepada.
  • Zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji, czy zwycięzca spełnił wszelkie warunki uczestnictwa.
  • Biorąc udział w konkursie, wyrażasz zgodę na publikację Twoich danych podanych na facebookowym profilu na How2Play.pl (jest to konieczne do ogłoszenia zwycięzców).

Konkurs organizowany przy współpracy z Galaktus PR Agency