Gamer Lifestyle r.

Hitowy My Hospital od Cherypick Games otrzymuje wielką aktualizację. Gra w pół roku osiągnęła już 5,2 mln złotych przychodu.

Studio pracuje także nad kolejną dużą produkcją

Warszawskie studio Cherrypick Games poinformowało właśnie, że ich gra My Hospital, która od razu po debiucie przebojem wdarła się na listy najpopularniejszych gier mobilnych, zanotowała kolejny doskonały kwartał pod względem przychodów. Przychody z My Hospital wzrosły o prawie 10 % w stosunku do I kwartału i osiągnęły już łącznie, zawrotną jak na polskie warunki, kwotę ponad 5 200 000 złotych. Przedstawiciele studia spodziewają się, że w kolejnych miesiącach wynik ten zostanie zdecydowanie pobity – przede wszystkim dzięki niedawno podpisanej umowie z Kuuhubb, która zobowiązała się do zainwestowania siedmiocyfrowej kwoty w promocję My Hospital na rynkach azjatyckich. Aby wzmocnić swoją obecność w tym rejonie, Cherrypick Games rozważa także możliwości otworzenia swojego pierwszego zagranicznego biura w Singapurze.

Studio poinformowało także, że do My Hospital trafiła właśnie pierwsza część wielkiej aktualizacji, dzięki której gracze otrzymają, oczekiwane przez nich, rozbudowane możliwości wzajemnych interakcji i współpracy. Aktualizacja wprowadziła m.in. rynek wymiany zasobów dla przyjaciół oraz wiele więcej. Zmiany wpłyną nie tylko na zwiększenie zaangażowania graczy i ich retencji, ale również pozwolą na przyciągnięcie nowych użytkowników. Studio zakłada, że cykl życia My Hospital to co najmniej 3-4 lata, dlatego w kolejnych miesiącach gra będzie ciągle rozwijana i aktualizowana.

Flagowa produkcja studia Cherrypick Games – zabawna produkcja My Hospital, w której gracz zarządza szpitalem ukazanym w rozrywkowym ujęciu rodem z kreskówki – szybko okazała się największym przebojem firmy, która dotychczas stawiała na zręcznościowe produkcje z krótkim cyklem wydawniczym i niskim progiem wejścia. My Hospital udostępniono graczom iOS i Android w wybranych regionach od października 2016, a pełna światowa premiera odbyła się 26 stycznia 2017. W tym czasie gra zdołała zgromadzić już kilka milionów użytkowników.

Wzrastająca dynamicznie liczba instalacji My Hospital nie wyczerpuje ambicji studia, które uważnie przygląda się kolejnym kanałom dystrybucyjnym. Planuje m.in. wkroczenie w nowy dla siebie segment gier przeglądarkowych, cieszących się nadal dużym zainteresowaniem graczy oraz potencjałem rozwojowym.

Cherrypick Games, oprócz ciągłego rozwoju My Hospital, intensywnie pracuje nad kolejną dużą produkcją, której tytuł oraz data premiery nie zostały jeszcze ujawnione. Przy projektowaniu gry wykorzystano wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas prac nad poprzednimi grami, szczególnie My Hospital. Zdaniem przedstawicieli studia nowa produkcja, dzięki implementacji zupełnie nowych pomysłów, może stać się jeszcze większym hitem niż My Hospital i wygenerować rekordowe przychody.

Firma, w poszukiwaniu źródeł finansowania, które pomogą jej sfinansować dalszy dynamiczny rozwój oraz produkcję nowych gier, rozważa wejście na giełdę.