Gamer Lifestyle r.

FreeGalaktus 2016 – konkurs dla twórców gier niezależnych. Wygraj kampanię PR dla swojej produkcji!

Białystok, 22 września 2016 roku - Galaktus PR, agencja obsługująca klientów z branży technologicznej oraz growej, informuje o starcie drugiej edycji konkursu FreeGalaktus. Założeniem przedsięwzięcia jest wyłonienie najlepszych tytułów spośród propozycji przesłanych przez deweloperów gier z gatunku indie.

Ubiegłoroczna edycja osiągnęła ogromny sukces i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów i twórców gier. Do konkursu zgłoszono 51 gier z 11 krajów, z których jury jednogłośnie wybrało jako zwycięzcę grę „Layers of Fear” krakowskiego studia Bloober Team. W puli nagród znalazło się ponad 40 tysięcy złotych, a informacja o konkursie dotarła do setek tysięcy użytkowników Social Media oraz portali growych.

„FreeGalaktus to idealna szansa, by pokazać się światu. Zeszłoroczna wygrana Layers of Fear była pierwszym krokiem do medialnego szumu, który wytworzył się wokół gry. Nie wolno przegapić takiej okazji!” – powiedział Rafał Basaj, PR Manager Bloober Team.

freegalaktus

W skład jury FreeGalaktus 2016 wchodzą wybitni specjaliści, związani z branżą gier video i marketingu. Jednym z nich jest Jacek Głowacki, ceniony wykładowca i autor wielu publikacji na portalu Onet Gry. Natalia Dołżycka ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu ogólnoświatowych kampanii dla gier mobilnych. Jest w stanie doskonale ocenić potencjał tworzonych gier i wskazać produkcję o największej szansie na globalny sukces. Szeregi komisji konkursowej zaszczycą także producent w firmie Flying Wild Hog i wieloletni tester gier – Artur Maksara oraz Jakub Wójcik – założyciel i redaktor naczelny portalu 1ndieworld, największego w Polsce serwisu o grach niezależnych oraz Prezes Fundacji Indie Games Polska. W pracy nad wyborem najlepszej gry indie pomoże również pomysłodawca konkursu FreeGalaktus – Mateusz Szukajt, właściciel agencji Galaktus PR, a prywatnie pasjonat gier oraz osoba aktywnie wspierająca wydarzenia związane z branżą gier wideo oraz sceną indie.

Główną nagrodą tegorocznej edycji konkursu FreeGalaktus jest kampania PR w Polsce i Europie dla dwóch gier. Jedną wybierze jury, drugą internauci w głosowaniu online. Zwycięskie zespoły mają również zagwarantowane stanowiska na targach: Poznań Game Arena 2016, East Games United 2016, Pixel Heaven 2017, Casual Connect 2017 i Reboot Develop 2017 oraz wystąpienie na Digital Dragons 2017, gdzie zaprezentują swoje gry szerszej publiczności.

Wszystkie szczegóły konkursu oraz regulamin tegorocznej edycji znajdują się na stronie głównej wydarzenia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać komplet informacji na temat gry oraz studia na adres e-mail wskazany na www.FreeGalaktus.pl.


O GALAKTUS PR

Agencja Galaktus PR specjalizuje się w usługach marketingowych oraz PR dla klientów z branży hi-tech, startupów oraz rozrywki elektronicznej. Wieloletnie doświadczenie w organizacji eventów, kampanii komunikacyjnych oraz kompleksowej obsługi marek na rynku polskim pozwala skutecznie promować, reklamować oraz zwiększać sprzedaż produktów klienta. Obecnymi klientami Agencji jest m.in. SteelSeries, ROCCAT, Trust, Corsair, Gameforge czy Gaijin Entertainment.

www.galaktus.pl