Gamer Lifestyle r.

Destiny 2 z najlepszym otwarciem na konsolach w pierwszym tygodniu od premiery

Tytuł może też pochwalić się największą liczbą jednocześnie zalogowanych graczy w całej historii marki. Destiny 2 osiągnęło największe wyniki sprzedaży w pierwszym dniu dystrybucji poprzez PlayStation Store.

Santa Monica, Kalifornia – 15 września 2017 – Firmy Bungie i Activision Publishing, Inc., wspólnie należące do spółki Activision Blizzard, Inc. (NASDAQ: ATVI), dostarczyły światowej sławy grę akcji typu FPS, Destiny 2, graczom na całym świecie 6 września. Od daty premiery jest dostępna w sprzedaży detalicznej w wersji na PlayStation 4 (z dodatkową zawartością ekskluzywną czasowo*) oraz Xbox One (subskrypcje PlayStation Plus lub Xbox Live Gold jest wymagana dla kluczowych funkcji). Premiera pierwszej części Destiny była największym pod względem sprzedażowym debiutem nowej marki w kategorii gier wideo, a Destiny 2 pobiło wielokrotnie rekordy poprzednika, zarówno populacji w grze, jak i sprzedaży wersji cyfrowej podczas pierwszego tygodnia dystrybucji. Wszechświat Destiny otworzy swoje podwoje dla graczy na nowej platformie już w przyszłym tygodniu, kiedy to marka zagości po raz pierwszy na PC. Na wersję PC Destiny 2 można już składać zamówienia przedpremierowe, a w sklepach pojawi się 24 października. Będzie też pierwszą grą nie stworzoną przez Blizzard, która doczeka się dystrybucji cyfrowej poprzez Battle.net, sieciową usługę dla graczy Blizzard Entertaiment.

„Wraz z pobiciem rekordu zamówień przedpremierowych oraz najlepszą sprzedażą w dniu premiery na PlayStation Store, jesteśmy podekscytowani widząc zaangażowanie graczy, czego efektem jest najwyższa liczba jednocześnie zalogowanych graczy do tej pory. Destiny 2 zaliczyło bardzo mocny start z najlepszym otwarciem na konsolach w pierwszym tygodniu od premiery” – powiedział Erich Hirshberg, prezes Activision. „Kiedy połączymy to z faktem, że wersja PC dopiero oczekuje na premierę, Destiny 2 bez wątpienia staje się jednym z największych wydarzeń bieżącego roku w branży gier”.

Pete Parsons, prezes Bungie, powiedział: „W tym tygodniu osiągnęliśmy kilka niezwykle ważnych kamieni milowych w kwestii rozwoju naszej społeczności. Jesteśmy pozytywnie zszokowani faktem, że przez osiem dni z rzędu widzieliśmy więcej niż milion graczy jednocześnie podróżujących przez świat Destiny 2. Sprawia to, że czujemy się jednocześnie bardzo zainspirowani i pełni pokory, więc nie możemy się już doczekać, aż pokażemy wszystkim co jeszcze mamy w zanadrzu” – dodał.

Już trzeci rok z kolei Destiny jest najchętniej oglądaną grą dostępną wyłącznie na konsole na Twitchu licząc w obejrzanych minutach nagrania. Destiny 2 wraz z dwoma betami oglądano na Twitchu przez ponad 600 milionów minut jeszcze przed pierwszym Najazdem, ukochaną rozrywką fanów, czyli sześcioosobowym wydarzeniem dla graczy na najwyższych poziomach. Najazd, nazwany „Lewiatan”, został udostępniony graczom 13 września i natychmiast znalazł się na pierwszym miejscu listy najchętniej oglądanych relacji na Twitchu liczonych według łącznej liczby widzów oglądających jednocześnie.

Destiny 2 zabiera graczy w epicką podróż po wszechświecie, by ocalić ludzkość przed całkowitą anihilacją. Gra jest adresowana zarówno do nowych graczy, jak również oddanych weteranów, oferując wszystkim szereg trybów i aktywności do odkrycia. Destiny 2 to historia upadku ostatniego bastionu ludzkości na Ziemi, okupowanego przez nowe, potężne zagrożenie. Gracze muszą opanować swoje moce i arsenał do perfekcji, by zjednoczyć siły i wspólnie odzyskać to, co utracone.

W Destiny 2 gracz wciela się w tak zwanego “Strażnika”, jednego z wybrańców ludzkości. Wśród dostępnych modeli rozgrywki znalazła się kinowa kampania fabularna, która zaprowadzi każdego gracza w najbardziej okazałe zakątki wszechświata, by następnie spróbować sił w kooperacyjnych misjach typu Szturm. Gracze mogą również liczyć na dziesiątki zadań, przygód, brać udział w misjach zwiadowczych lub odkrywać sekrety Zaginionych Sektorów. Strażnicy mogą łączyć siły na wiele sposobów, aby zdominować szereg publicznych i heroicznych eventów rozsianych po całej grze. Na fanów rywalizacji Destiny 2 ma w swojej ofercie intensywne rozgrywki w formacie 4 na 4 w ramach tak zwanego Tygla. Już we wtorek na serwery trafi zupełnie nowa, społecznościowa funkcja o nazwie „Gry z przewodnikiem”, której założeniem jest pomóc graczom łączyć się w grupy dla najbardziej wymagających aktywności w Destiny 2.

Destiny 2 otrzymało klasyfikację PEGI 16+. Produkt dostępny jest także w pakietach Destiny 2 – Gra + karnet na zestaw dodatków, Destiny 2 – Cyfrowej Edycji Specjalnej zawierającej ekskluzywną zawartość, Edycji Limitowanej oraz Edycji Kolekcjonerskiej, zawierającej torbę Destiny 2 – Frontier Bag, pakiet dodatków, ekskluzywną zawartość kolekcjonerską oraz kolekcjonerskie pudełko.
Zawartość ekskluzywna czasowo dla PlayStation 4 to dodatkowa mapa dla trybu rywalizacji, 3-osobowa misja Strike, biało-niebieski statek kosmiczny, specjalne zestawy uzbrojenia oraz ekskluzywna broń egzotyczna:

Więcej informacji o grze można znaleźć na www.DestinyTheGame.com i w oficjalnych kanałach @DestinyTheGame na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze. Społeczność ma możliwość bezpośredniej komunikacji z developerami za pośrednictwem www.Bungie.net, Facebook, i oficjalne kanały @Bungie na Twitterze, Instagramie oraz www.Twitch.tv/Bungie.

O Bungie

Bungie to niezależne studio deweloperskie, którego własność pozostaje w rękach pracowników. Firma specjalizuje się w tworzeniu światów, które swoim pełnym nadziei nastrojem inspirują rzesze pełnych pasji graczy do tworzenia społeczności fanowskich. Przez ponad 25 lat istnienia założenia te doprowadziły do stworzenia niektórych z najbardziej rozpoznawalnych na świecie serii gier, takich jak Marathon, Myth, Halo i Destiny. Obecnie Bungie koncentruje swoje wysiłki na tworzeniu kolejnego, niecierpliwie wyczekiwanego rozdziału kronik uniwersum Destiny, w postaci Destiny 2.

O Activision Publishing, Inc.

Posiadająca swoją siedzibę główną w Santa Monica w Kalifornii, firma Activision Publishing, Inc. znajduje się w czołówce światowych producentów oraz wydawców w branży rozrywki elektronicznej, z tego względu działa w wielu regionach świata. Aby znaleźć więcej informacji o Activision oraz jej produktach można znaleźć na stronie firmy, www.activision.com, a także śledząc oficjalne konto na Twitterze @Activision.