Screenshoty z gry: http://bit.ly/BO4_Reveal_
Call of Duty: Black Ops 4 zadebiutuje 12 października na platformach PlayStation 4, Xbox One oraz PC. Fani mogą składać zamówienia przedpremierowe i tym samym zapewnić sobie dostęp do Prywatnej Bety*. Black Ops 4 na PC oferuje w pełni zoptymalizowane doświadczenie, które po raz pierwszy w historii marki Call of Duty będzie dostępne wyłącznie poprzez platformę Battle.net, sieciową usługę Blizzard Entertainment.
Grę zaprezentowano dzisiaj podczas transmitowanego na żywo wydarzenia społecznościowego dostępnego w 10 językach, podczas którego firmy Activision i Treyarch ujawniły swoją najnowszą produkcję, dzieląc się jednocześnie licznymi detalami dotyczącymi rozgrywki.
Call of Duty: Black Ops 4 oferuje brudną, mocno realistyczną walkę, wzbogaconą o zupełnie nowe opcje dostosowania i taktycznego planowania rozgrywki, wraz z gamą różnorodnych nowych broni, map i trybów, stanowiąc tym samym definitywne sieciowe doświadczenie w stylu Black Ops. W grze wraca ikoniczny system Pick 10, poszerzony o szereg innowacji w kontroli broni, przebiegu walki, regeneracji zdrowia i poruszaniu się gracza. Black Ops 4 zanurza się głębiej niż kiedykolwiek w narrację osnutą wokół rozgrywek wieloosobowych, dając graczom szansę na odkrywanie świata Specjalistów – dowiedzenia się kim są, czemu istnieją, jakie walki toczą razem – dając tym samym możliwość opanowania do perfekcji gry nimi poprzez różne doświadczenia na polu bitwy rozgrywane solo i z innymi graczami. W Black Ops 4 dostępna będzie kombinacja nowych i powracających Specjalistów, a każdy z nich wyposażony będzie w unikatową broń, ekwipunek i wynikający z tego styl rozgrywki. Gracze są potężni w pojedynkę, ale staną się dewastującą siłą, gdy zaczną współpracować jako drużyna.
“Black Ops 4 to najambitniejszy tytuł, który stworzył nasz zespół” – powiedział Dan Bunting, jeden z szefów studia Treyarch. – “U swoich podstaw seria Black Ops zawsze stawiała wyzwanie konwencji i śmiało zabierała rozgrywkę w nowym kierunku. W ramach Black Ops 4 zaprojektowaliśmy doświadczenie dla wszystkich preferowanych typów gry i poziomów umiejętności, od osób grających okazjonalnie do zawodowców. Wprowadzamy warstwę taktycznej głębi, która nagradza graczy za coraz lepsze opanowanie rozgrywki, i zwyczajnie czyni ją przyjemną”.
Oprócz trybu wieloosobowego i Zombie, twórcy zaprezentowali również Blackout – nowe doświadczenie battle royale, które łączy błyskawiczną i płynną walkę z ikonicznymi lokacjami znanymi z Black Ops, przeprojektowanymi specjalnie na potrzeby rozwałki na ogromną skalę. Blackout to kompletnie nowe doświadczenie, niespotykane do tej pory w żadnej grze lub trybie Call of Duty, które zmusi graczy do gromadzenia zasobów, planowania i ciągłej rywalizacji w celu przetrwania. Blackout zaoferuje największą mapę w historii Call of Duty – 1500 razy większą od Nuketown – a uczestnikom przyjdzie rzucić się w wir walki wcielając się w klasycznych bohaterów serii Black Ops, jak również postacie kojarzone z Zombies Origins. Zbierając się w drużynę bądź w pojedynkę, gracze trafią na zróżnicowane pole bitwy o niespotykanej skali, otrzymując do dyspozycji szereg pojazdów lądowych, powietrznych oraz wodnych. Na miejscu czekają docenione przez społeczność Black Ops mapy i rozległy arsenał, co przekłada się na zupełnie nowy sposób grania w Call of Duty.
“Społeczność Black Ops znaczy dla nas wszystko, dlatego wiedzieliśmy, że aby dostarczyć naszym fanom coś tak specjalnego, jak największa mapa w historii Call of Duty, trzeba będzie wykrzesać z siebie i z dostępnych narzędzi absolutne maksimum” – powiedział Mark Gordon, jeden z szefów Treyarch. – “To samo tyczy się pecetowej społeczności. Zainspirowała nas ona do wyznaczenia nowych standardów na PC: od dedykowanych serwerów i podwyższonego bezpieczeństwa po pełną optymalizację i szlify godne serii Black Ops oraz Battle.net”.
Wersja na PC jest tworzona przez studio Treyarch we współpracy z zespołem Beenox, a obie firmy pracują blisko z Blizzardem, by zoptymalizować Black Ops 4 dla platformy Battle.net. Black Ops 4 posiada największy zespół developerski dedykowany PC, który został powołany w historii serii. Black Ops 4 na PC będzie działać bez ograniczenia liczby klatek na sekundę, w rozdzielczości 4K i z HDR, oferując wsparcie dla monitorów ultrawide oraz dając graczom rozbudowane opcje dostosowania wydajności i jakości graficznej pod ich unikatowy sprzęt. Dodatkowo gracze będą w stanie wybrać spośród różnych konfiguracji sterowania, w tym opcji dla leworęcznych, jak i w pełni dostosować ustawienia klawiatury oraz myszki do swoich wymogów. Treyarch i Beenox pracują blisko z zespołem firmy Blizzard, by wykorzystać systemy społecznościowe, zabezpieczenia i stabilność serwerów platformy Battle.net, przygotowując tym samym Black Ops 4 na premierę zaplanowaną na 12 października.
*Dostępność platformowa i daty mogą ulec zmianie. Prywatna Beta może rozpocząć się w różnych dniach zależnie od platformy. Szczegóły: www.callofduty.com/beta. Testy Beta potrwają minimum 3 dni. Dostęp jest ograniczony, możliwy wyłącznie w ramach kodów do wersji beta, dystrybuowanych przez wybranych partnerów handlowych. Wymagany jest dostęp do internetu.