Nadchodzi najnowsza aktualizacja 4.4, a w niej między innymi nowa broń, nowy bohater w Ratowaniu Świata i wiele więcej.
Karabin szturmowy z lunetą termiczną
Nigdy nie wiesz, kto obserwuje. Karabin szturmowy z lunetą termiczną jest dostępny w Battle Royale i widzi więcej niż przeciwnicy.
Więcej informacji znajdziesz tu: klik!.
Pułapki na rampach
Gracze niech lepiej patrzą pod nogi, różne pułapki mogą być teraz umieszczone na budowlach w obu trybach gry.
Blockbuster 3: The Cloaked Star (Ratowanie Świata)
Cichy i tajemniczy , nowy Ninja dołącza do walki o Ratowanie Świata i przechodzi od razu do rzeczy.
Ogólne
- Kilka rodzajów pułapek można teraz umieszczać na zbudowanych przez graczy schodach i pochyłych dachach. Są to:
- Odbijacz w Battle Royale.
- Drewniane kolce, wysuwane kolce, ogniowe pułapki, zamrażające pułapki oraz panele leczące w kampanii Ratowanie Świata.
- Dodano osobne suwaki do ustawiania czułości myszy w osi X i w osi Y w menu opcji.
- Aktualne ustawienia czułości nie ulegną zmianie.
- Wcześniej pionowa czułość myszy (w osi Y) zawsze wynosiła 70% czułości poziomej (w osi X).
- Nowi gracze będą teraz zaczynać z identyczną czułością celowania w pionie i w poziomie.
- Dodano krótki graficzny efekt przejścia do fragmentów budowli podczas poruszania się i celowania w trybie budowy.
- Liczba obrażeń w kampanii Ratowanie Świata, trybie Battle Royale i powtórkach będzie teraz zaokrąglana w dół, a nie w górę.
- Poprawki błędów
- Okna czatu nie zamykają się już niespodziewanie podczas pisania na konsolach.
- Przycisk przeszukiwania działa teraz poprawnie podczas podbiegania sprintem do skrzyń i pojemników z amunicją.
- Tekst komunikatu potwierdzenia na ekranie ustawień nie jest już ucinany w niektórych językach.
- Usunięto błąd uniemożliwiający turbo-budowanie w sytuacji, gdy włączono je natychmiast po wejściu do trybu budowy.
- Zmieniono nazwę „Najlepszych momentów ShadowPlay” na „Najlepsze momenty NVIDIA” w menu opcji.
TRYB OKRESOWY: STARCIE SNAJPERÓW 3.0
Omówienie
W tym trybie okresowym gracze zmierzą się ze sobą, korzystając ze snajperek i karabinów szturmowych z lunetami.
Zmiany w stosunku do wersji 2.0
- Do łupów luzem i skrzyń dodano karabiny szturmowe z lunetami.
- Usunięto z gry kuszę.
- Ilość znajdowanej amunicji wróciła do normy.
- (w wersji 2.0 pojemniki zawierały więcej amunicji)
- Epickie i legendarne karabiny snajperskie nie są już ograniczone do skrzyń i zrzutów zaopatrzenia.
- Teraz można znaleźć je również jako łupy luzem.
Więcej informacji o trybie
- Jedyne dostępne bronie to snajperki i karabiny szturmowe z lunetami.
- Ilość znajdowanych łupów luzem jest mniejsza o 50%.
- Ilość pozyskiwanych zasobów budowlanych jest mniejsza o 25%.
- Reanimacja powalonych, lecz nie wykluczonych towarzyszy w trybie gry w parach lub oddziałach nie działa; gracze są eliminowani od razu.
- W tym trybie statystyki profilu są rejestrowane.
TRYB OKRESOWY: USTAWKA 50 NA 50 GRACZY 3.0
Omówienie
Dwie drużyny po 50 graczy walczą do końca!
Zmiany w stosunku do wersji 2.0
- Dodano nowy, większy krąg Burzy w początkowym etapie gry.
- W nowym kręgu spadają dodatkowe zrzuty zaopatrzenia, dzięki czemu więcej graczy będzie miało okazję znaleźć i otworzyć zrzut.
- Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 4-8 (wcześniej 3-6), spadają co dwie minuty i lądują jedynie w dwóch pierwszych kręgach Burzy.
- Obrażenia otrzymywane w stanie powalenia zostały zmienione do domyślnej ilości 2 pkt. na impuls.
- Zmniejszono ilość dodatkowych zasobów przy pozyskiwaniu z +75% do +25%.
- Zwiększono szansę na to, że kręgi burzy skierują się w stronę środka mapy, co zmniejszy znaczenie trasy busa bojowego.
Więcej informacji o trybie
- Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z przeciwnych kierunków. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, a bus wrogów czerwony.
- Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linię frontu” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii oznacza zwiększone prawdopodobieństwo natknięcia się na wrogów.
- Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania pozostają aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach.
Łupy
- Zwiększono szansę na pojawienie się skrzyń z 50-70% do 75-90%.
- Zwiększono szansę na pojawienie się pojemników z amunicją z 65-80% do 75-90%.
- Zwiększono tempo zbierania zasobów o 25% ponad normę.
- Zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupów luzem o 15%.
- Łupy luzem zawierają podwójną ilość amunicji.
- Pojemniki z amunicją zawierają potrójną ilość amunicji.
- Skrzynie zawierają podwójną ilość amunicji i przedmiotów jednorazowych.
- Zrzuty zaopatrzenia zawierają podwójną ilość amunicji, dodatkowy przedmiot jednorazowy, zasoby oraz pułapkę.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Karabin szturmowy z celownikiem termowizyjnym.
- Dostępny w wariancie epickim i legendarnym.
- Obrażenia bazowe 36-37 pkt.
- Widzi sygnatury cieplne skrzyń, zrzutów zaopatrzenia i wrogów.
- Korzysta ze średnich nabojów.
- Można go znaleźć w łupach luzem w świecie gry, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
- Dostępny w wariancie epickim i legendarnym.
- Zmieniono nazwę karabinu szturmowego z lunetą (dotyczy jęz. angielskiego)
- Zwiększono maksymalny zasięg większości broni z 250 do 275 metrów, aby dostosować go do maksymalnej odległości, w jakiej widać graczy.
Poprawki błędów
- Pułapka Odbijacz nie zawisa już w powietrzu.
- Kucnięcie podczas celowania przez lunetę w Zalewie Zdobyczy nie przenosi już punktu widzenia pod wodę.
- Można teraz rzucać zdalnie odpalane ładunki podczas sprintu.
ROZGRYWKA
- Dodano nowe boisko piłki nożnej w północnej części mapy.
- Dodano nowe opcje w neonowych kolorach dla Karbida i Omegi.
INTERFEJS
- Dodano nowy styl do ekranu opcji.
Poprawki błędów
- Paski zdrowia nie pokazują już 1 PZ po przełączeniu się między towarzyszami w trybie obserwowania.
- Komunikaty interakcji ze skrzyniami nie pojawiają się już u pasażerów wózków sklepowych.
GRAFIKA I ANIMACJA
- Ulepszono wygląd i animację busa bojowego.
- Bus bojowy ma teraz animowane elementy i światełka migające podczas lotu.
- Wszystkie modele busa bojowego mają teraz wyższą rozdzielczość w świecie gry.
Poprawki błędów
- Wyjście z wózka sklepowego podczas zmiany miejsc jest teraz poprawnie animowane.
- Efekty otwierania podczas przeszukiwania zrzutu zaopatrzenia są teraz poprawnie odtwarzane.
- Efekty „falowania” teraz poprawnie pojawiają się na wierzbach.
- Usunięto błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie graffiti na niektórych obiektach.