Fortnite r.

Aktualizacja 4.4: wiemy, jak wygląda postać z blockbustera

Nadchodzi najnowsza aktualizacja 4.4, a w niej między innymi nowa broń, nowy bohater w Ratowaniu Świata i wiele więcej.

Karabin szturmowy z lunetą termiczną

Nigdy nie wiesz, kto obserwuje. Karabin szturmowy z lunetą termiczną jest dostępny w Battle Royale i widzi więcej niż przeciwnicy.

Więcej informacji znajdziesz tu: klik!.

Pułapki na rampach

Gracze niech lepiej patrzą pod nogi, różne pułapki mogą być teraz umieszczone na budowlach w obu trybach gry.

Blockbuster 3: The Cloaked Star (Ratowanie Świata)

Cichy i tajemniczy , nowy Ninja dołącza do walki o Ratowanie Świata i przechodzi od razu do rzeczy.

fortnite patch 4.4

Ogólne

  • Kilka rodzajów pułapek można teraz umieszczać na zbudowanych przez graczy schodach i pochyłych dachach. Są to:
    • Odbijacz w Battle Royale.
    • Drewniane kolce, wysuwane kolce, ogniowe pułapki, zamrażające pułapki oraz panele leczące w kampanii Ratowanie Świata.
  • Dodano osobne suwaki do ustawiania czułości myszy w osi X i w osi Y w menu opcji.
    • Aktualne ustawienia czułości nie ulegną zmianie.
    • Wcześniej pionowa czułość myszy (w osi Y) zawsze wynosiła 70% czułości poziomej (w osi X).
    • Nowi gracze będą teraz zaczynać z identyczną czułością celowania w pionie i w poziomie.
  • Dodano krótki graficzny efekt przejścia do fragmentów budowli podczas poruszania się i celowania w trybie budowy.
  • Liczba obrażeń w kampanii Ratowanie Świata, trybie Battle Royale i powtórkach będzie teraz zaokrąglana w dół, a nie w górę.
  • Poprawki błędów
  • Okna czatu nie zamykają się już niespodziewanie podczas pisania na konsolach.
  • Przycisk przeszukiwania działa teraz poprawnie podczas podbiegania sprintem do skrzyń i pojemników z amunicją.
  • Tekst komunikatu potwierdzenia na ekranie ustawień nie jest już ucinany w niektórych językach.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający turbo-budowanie w sytuacji, gdy włączono je natychmiast po wejściu do trybu budowy.
  • Zmieniono nazwę „Najlepszych momentów ShadowPlay” na „Najlepsze momenty NVIDIA” w menu opcji.

TRYB OKRESOWY: STARCIE SNAJPERÓW 3.0

Omówienie

W tym trybie okresowym gracze zmierzą się ze sobą, korzystając ze snajperek i karabinów szturmowych z lunetami.

Zmiany w stosunku do wersji 2.0

  • Do łupów luzem i skrzyń dodano karabiny szturmowe z lunetami.
  • Usunięto z gry kuszę.
  • Ilość znajdowanej amunicji wróciła do normy.
    • (w wersji 2.0 pojemniki zawierały więcej amunicji)
  • Epickie i legendarne karabiny snajperskie nie są już ograniczone do skrzyń i zrzutów zaopatrzenia.
    • Teraz można znaleźć je również jako łupy luzem.

Więcej informacji o trybie

  • Jedyne dostępne bronie to snajperki i karabiny szturmowe z lunetami.
  • Ilość znajdowanych łupów luzem jest mniejsza o 50%.
  • Ilość pozyskiwanych zasobów budowlanych jest mniejsza o 25%.
  • Reanimacja powalonych, lecz nie wykluczonych towarzyszy w trybie gry w parach lub oddziałach nie działa; gracze są eliminowani od razu.
  • W tym trybie statystyki profilu są rejestrowane.

TRYB OKRESOWY: USTAWKA 50 NA 50 GRACZY 3.0

Omówienie

Dwie drużyny po 50 graczy walczą do końca!

Zmiany w stosunku do wersji 2.0

  • Dodano nowy, większy krąg Burzy w początkowym etapie gry.
  • W nowym kręgu spadają dodatkowe zrzuty zaopatrzenia, dzięki czemu więcej graczy będzie miało okazję znaleźć i otworzyć zrzut.
  • Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 4-8 (wcześniej 3-6), spadają co dwie minuty i lądują jedynie w dwóch pierwszych kręgach Burzy.
  • Obrażenia otrzymywane w stanie powalenia zostały zmienione do domyślnej ilości 2 pkt. na impuls.
  • Zmniejszono ilość dodatkowych zasobów przy pozyskiwaniu z +75% do +25%.
  • Zwiększono szansę na to, że kręgi burzy skierują się w stronę środka mapy, co zmniejszy znaczenie trasy busa bojowego.

Więcej informacji o trybie

  • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z przeciwnych kierunków. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, a bus wrogów czerwony.
  • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linię frontu” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii oznacza zwiększone prawdopodobieństwo natknięcia się na wrogów.
  • Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania pozostają aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach.

Łupy

  • Zwiększono szansę na pojawienie się skrzyń z 50-70% do 75-90%.
  • Zwiększono szansę na pojawienie się pojemników z amunicją z 65-80% do 75-90%.
  • Zwiększono tempo zbierania zasobów o 25% ponad normę.
  • Zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupów luzem o 15%.
  • Łupy luzem zawierają podwójną ilość amunicji.
  • Pojemniki z amunicją zawierają potrójną ilość amunicji.
  • Skrzynie zawierają podwójną ilość amunicji i przedmiotów jednorazowych.
  • Zrzuty zaopatrzenia zawierają podwójną ilość amunicji, dodatkowy przedmiot jednorazowy, zasoby oraz pułapkę.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Karabin szturmowy z celownikiem termowizyjnym.
    • Dostępny w wariancie epickim i legendarnym.
      • Obrażenia bazowe 36-37 pkt.
    • Widzi sygnatury cieplne skrzyń, zrzutów zaopatrzenia i wrogów.
    • Korzysta ze średnich nabojów.
    • Można go znaleźć w łupach luzem w świecie gry, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Zmieniono nazwę karabinu szturmowego z lunetą (dotyczy jęz. angielskiego)
  • Zwiększono maksymalny zasięg większości broni z 250 do 275 metrów, aby dostosować go do maksymalnej odległości, w jakiej widać graczy.

Poprawki błędów

  • Pułapka Odbijacz nie zawisa już w powietrzu.
  • Kucnięcie podczas celowania przez lunetę w Zalewie Zdobyczy nie przenosi już punktu widzenia pod wodę.
  • Można teraz rzucać zdalnie odpalane ładunki podczas sprintu.

ROZGRYWKA

  • Dodano nowe boisko piłki nożnej w północnej części mapy.
  • Dodano nowe opcje w neonowych kolorach dla Karbida i Omegi.

INTERFEJS

  • Dodano nowy styl do ekranu opcji.

Poprawki błędów

  • Paski zdrowia nie pokazują już 1 PZ po przełączeniu się między towarzyszami w trybie obserwowania.
  • Komunikaty interakcji ze skrzyniami nie pojawiają się już u pasażerów wózków sklepowych.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Ulepszono wygląd i animację busa bojowego.
    • Bus bojowy ma teraz animowane elementy i światełka migające podczas lotu.
    • Wszystkie modele busa bojowego mają teraz wyższą rozdzielczość w świecie gry.

Poprawki błędów

  • Wyjście z wózka sklepowego podczas zmiany miejsc jest teraz poprawnie animowane.
  • Efekty otwierania podczas przeszukiwania zrzutu zaopatrzenia są teraz poprawnie odtwarzane.
  • Efekty „falowania” teraz poprawnie pojawiają się na wierzbach.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie graffiti na niektórych obiektach.

Pełną listę zmian znajdziecie tu klik