Fortnite r.

Fortnite aktualizacja 5.0: Ratowanie świata w promocji, kompletnie nowe obszary (pustynia, oaza i pole golfowe?!), terenowy wózek golfowy i więcej!

Czas na nowy sezon w Fortnite! Co zostało dzisiaj dodane? Masa świetnych rzeczy, m.in.: kompletnie nowe obszary (pustynia, oaza i pole golfowe?!) terenowy wózek golfowy i więcej!

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Strzelby będą ukazywać w obrębie celownika, ile śrucin trafiło w cel.
  • Zmieniono wzorzec rozrzutu strzelby, by był stały i nie zawierał losowości.
  • Po strzale ze strzelby przez bardzo krótki czas nie można wystrzelić z innej strzelby.
  • Ograniczono wspomaganie celowania w sztucerze podczas celowania do poziomu karabinów snajperskich strzelających nabojami.
  • Zmieniono charakterystykę redukcji obrażeń pistoletu maszynowego z tłumikiem, by odpowiadała innym pistoletom maszynowym.
    • Redukcja obrażeń będzie się odtąd zaczynać na 24 m, a nie 28.
    • Obrażenia są zmniejszone do 80% przy trafieniach z odległości 35 m (wcześniej 85% przy 47.5 m).
    • Obrażenia są zmniejszone do 65% przy trafieniach z odległości ponad 50 m (wcześniej 75% przy ponad 70 m).

ROZGRYWKA

  • Terenowy wózek golfowy (TWG)
    • Nowy terenowy wózek golfowy pomieści cały oddział.
    • Po drifcie jedzie jeszcze szybciej.
    • Dach działa jak panel odbijający.
    • Pasażerowie na tylnym siedzeniu terenowego wózka golfowego mogą pomóc przeskakiwać przez przeszkody. Należy wychylić się do tyłu i jednocześnie puścić, by skakać wyżej.
      • Aby wychylić się do tyłu, należy przytrzymać S na klawiaturze lub przechylić ku sobie drążek kontrolera.
  • Zaktualizowano mapę
    • Nowy obszar: Pustynia
    • Nowa lokacja: Oaza Odpoczynku
    • Nowa lokacja: Golfowe Gniazdko
    • Pojawiło się także kilka nienazwanych lokacji na mapie.
  • Środki kręgów 7, 8 i 9 burzy mogą teraz przesuwać się w losowych kierunkach, a nie tylko kurczyć. Zbliżająca się burza będzie przemieszczać się i kurczyć.
  • Od sezonu 5 wyzwania progresywne nie będą już ograniczone do jednego sezonu. Można będzie odtąd kończyć je we własnym tempie.
  • Wyzwania progresywne będą odtąd wymagać określonej ilości PD i nie będą już zależne od poziomu graczy w sezonie.
  • Wyzwania tygodniowe będą odtąd podzielone na dwie części, darmową i związaną z karnetem bojowym. Pierwsze trzy wyzwania będą dostępne za darmo, a ostatnie cztery wyłącznie dla posiadaczy karnetu bojowego. Ukończenie wyzwań tygodniowych nadal będzie wymagać czterech wyzwań.
  • Powaleni gracze będą odtąd mieć mniejszy model kolizyjny. Dotychczas ich model kolizyjny miał wysokość stojącej postaci, co uniemożliwiało im wczołganie się pod drzwi i w niektórych przypadkach blokowało kolizję budynku.
    • Gracze, którzy zostali powaleni, gdy kucali, po odrodzeniu także będą w pozycji kucznej.
  • Korzystanie z emotek będzie odtąd przerywać sprint.
  • Gracze będą odtąd mogli do trzech razy na mecz zdobyć PD (30 PD, 10 PD, 10 PD) za reanimowanie towarzyszy w trybach okresowych 50 na 50 graczy oraz Drużyny po 20 graczy.
  • Celownik broni będzie odtąd delikatnie zanikać przy przeładowywaniu, po wyczerpaniu amunicji lub przy zmianie broni.
  • Kamera gracza będzie odtąd pokazywać otoczenie nad wodą przy przechodzeniu przez jeziora.

Poprawki błędów

  • Ustawiane panele skokowe i Przytulne Ogniska będą odtąd niszczyć nachodzące na nie drobne obiekty.
  • Zredukowano wysokość pola aktywacji podłogowej pułapki raniącej, by lepiej pasowała do wyglądu i by nie można było aktywować jej z półki powyżej.
  • Lamy zaopatrzeniowe będą odtąd spadać na ziemię po zniszczeniu obiektów, na których stały.
  • Powaleni gracze będą odtąd właściwie zaliczać się do postępów wyzwania.
  • Automatyczny bieg nie będzie się już kończyć, jeżeli podczas korzystania z kontrolera gracz puści drążek, a ten delikatnie odbije w drugą stronę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że automatyczny bieg mógł być włączony przy korzystaniu z wózka sklepowego.
  • Pierwszy krąg Burzy będzie odtąd zadawać po 1 punkcie obrażeń.
  • Gracze nie będą już blokować się w drzwiach, jeżeli stali w nich, gdy się zamykały.
  • Usunięto błąd, który blokował odtwarzanie animacji części broni.
  • Nie można już włączać automatycznego biegu podczas chodzenia tyłem.
  • Tekstury będą się odtąd wyświetlać właściwie w trybie edycji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gra mogła zawiesić się podczas wylogowywania.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność wózków sklepowych, zarówno po stronie klienta gry, jak i serwera.

DŹWIĘK

  • Dodano unikatową muzykę tła do nowego obszaru pustynnego. W przyszłych aktualizacjach na mapie znajdzie się więcej unikatowej muzyki tła!
  • Zmniejszono poziom głośności dźwięku pomyślnego ukończenia wyzwania karnetu bojowego.
  • Przeprojektowano brzmienie interfejsu i zaktualizowano dźwięki przycisków i elementów interfejsu.

Poprawki błędów

  • Dźwięk strzału podwójnych pistoletów nie będzie już urywać się, jeżeli gracz zmieni broń na inną zaraz po oddaniu strzału.
  • Dźwięk emotki Prawdziwa miłość nie będzie się już na siebie nakładać, jeżeli kilku graczy użyje jej blisko siebie.
  • Funkowy utwór elektroniczny do emotki Taneczne ruchy został ponownie włączony na Switchu i platformach mobilnych.

INTERFEJS

  • Gracze będą odtąd mogli używać na wszystkich platformach wizualizatora dźwięków, który został stworzony na urządzenia mobilne. Po włączeniu wizualizatora, słyszalne efekty dźwiękowe zostaną wyciszone. Zmiana ta nie wpływa na platformy mobilne, które zachowają dźwięki i wizualizatora. Nową opcję znaleźć można w zakładce ułatwień dostępu w menu ustawień.
  • Przybliżanie i oddalanie mapy z wykorzystaniem kontrolera będzie odtąd dwa razy szybsze.
  • W trybie streamera gracze nie są już opisywani jako „Gracz###”. Zamiast tego tryb ten wykorzystuje nazwę postaci wybranej przez danego gracza. W związku z tym zamiast „Gracz100 został zlikwidowany”, wyświetli się „Rdzawy Lord[100] został zlikwidowany”. Każdy, kto zlikwiduje kogoś w trybie streamera, będzie widział go jako Streamera[###].
  • Opcje „Dźwięki podczas dialogów”, „Czat globalny” i „Automatycznie wyposaż lepszą broń” zostały usunięte, ponieważ są nieprzydatne w trybie Battle Royale.
  • Do pomeczowej sekwencji Królewskiego Zwycięstwa dodano więcej fanfar graficznych i dźwiękowych.
  • Przycisk „Odtwórz ponownie” będzie odtąd umożliwiać graczom podgląd efektów wizualnych kilofu w sklepie gry, karnecie bojowym oraz szafce.
  • Do ekranu statystyk pomeczowych dodano nową, szybszą animację wskazującą źródła zdobytych PD.

Poprawki błędów

  • Znaczniki na mapie będą się odtąd pojawiać ponownie po usunięciu i dodaniu w tym samym miejscu.
  • Statystyki pomeczowe będą się odtąd wyświetlać we właściwym formacie liczbowym na wszystkich platformach.
  • Klawisze przypisane w ramach interfejsu do broni i sekcji budynków będą odtąd wyświetlać się właściwie.
  • Usunięto literówkę z opisu zbieraka Zwycięskie Okrążenie.
  • Sygnał kontrolera będzie rejestrowany właściwie w menu głównym.
  • Poprawiono niespójność w interfejsie, która czasem ujawniała się podczas stawiania pułapki.
  • „Przebyty dystans” będzie odtąd wyświetlać się właściwie na ekranie statystyk rozgrywki.

SPOŁECZNOŚCIOWE

Poprawki błędów

  • Zablokowani gracze nie będą już wyświetlać się na liście sugerowanych znajomych.
  • Przycisk „Epiccy znajomi” na komputerze PC lub Mac będzie wyświetlać się w menu głównym, jeżeli w grze wykorzystywany jest kontroler.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Animacje ożywiania nie będą już pomijane, jeżeli gracz został powalony podczas przeładowywania.
  • Efekty podczas skakania ze zbierakiem Garniec Złota będą wyświetlać się właściwie.
  • Graffiti nie będą już wchodziły w interakcję z rekwizytami wykorzystywanymi w emotkach (np. piłką do kosza w Koszykarskich sztuczkach).

SYSTEM POWTÓREK

  • Opcja Typ kamery będzie odtąd zlokalizowana w nagłówku ustawień widoku.

Poprawki błędów

  • Kontrolery nie będą się już ciągle trząść po wstrzymaniu odtwarzania powtórki.
  • Menu główne nie będzie się już zawieszać po otwarciu listy znajomych przy wstrzymanym odtwarzaniu powtórki.
  • Nazwy graczy nie będą już blokować sterowania w ustawieniach kamery.
  • Nazwy graczy nie będą już znikać w chwili, gdy kamera znajdzie się dokładnie nad graczem.
  • Dolna część nazwy gracza nie będzie już odcinana.
  • Nazwy graczy na PS4 będą odtąd pokazywać numer drużyny i broń.
  • Animacje broni będą odtąd odtwarzać się w trakcie powtórek po przewijaniu.
  • Znaczniki na osi czasu nie będą już znikać na powtórkach zapisywanych na PS4 i Xboksie One.
  • Podczas odtwarzania powtórki efekty graficzne i dźwiękowe wózka sklepowego nie będą się już przerywać.
  • Podczas odtwarzania powtórki komunikat „Reanimuj” i „Prowadź” nie będzie się już wyświetlać, jeżeli gracz został zlikwidowany przy reanimacji lub w pobliżu wózka sklepowego.

Poprawki błędów

  • Efekty graficzne karabinu szturmowego z celownikiem termowizyjnym będą odtąd właściwe na wszystkich urządzeniach.
  • Pasażerowie pojazdów mogą odtąd detonować zdalnie odpalane ładunki.
  • Przejście w tryb budowania przy jednoczesnym przytrzymywaniu przycisku strzelania nie będzie już zakłócać możliwości budowania w przyszłości.
  • Wartości zdrowia i tarczy nie będą się już wyświetlać w trybie obserwatora, jakby należały do obserwatora.