r.

Counter-Strike: Global Offensive – Historia Operacji #2

W drugiej części przyjrzymy się operacji Breakout, Vanguard oraz obecnej, czyli Bloodhound. Zobaczcie, jak rozwijały się wymienione operacje. Jeśli nie widziałeś pierwszej części, kliknij

Breakout została nazwana najbardziej rewolucyjną, gdyż – oprócz standardowych nowości takich jak skrzynki czy żetony – wprowadziła szereg misji, które środowisko graczy przyjęło bardzo ciepło. Dodano 4 mapy na plantowanie bomby i dwie na hosty. Wprowadziła skrzynkę, z której leci nóż motylkowy oraz cztery nowe kolekcje broni. Warto dodać, że jedną z nowych map była de_insertion, która wprowadzała kilka miejsc, gdzie CT mogą się zrespić.  Operacja trwała od 1 lipca do 2 października 2014.

Mapy oraz żetony:

 

Operacja Vanguard wprowadzała ponownie misje, ale mogliśmy je tym razem wybierać samodzielnie. Niestety  została ona mocno skrytykowana, gdyż za pakiet dodatkowych misji musieliśmy zapłacić dodatkowo 5 euro, więc cała operacja kosztowała ponad 11 euro. Pojawiły się w niej skrzynki, kolekcje, żetony i tym podobne rzeczy. Jednak moim zdaniem nie była warta swojej ceny. Dodano ją 11 listopada 2014, a zakończono 31 marca 2015.

 

Najlepiej rozwinięta okazała się oczywiście ostatnia operacja – Bloodhound. Wprowadziła ona system “levelowania”, za który przy kupieniu operacji raz w tygodniu dostajemy specjalny drop. Dodano również falchion knife, kilka ciekawych kolekcji broni, skrzynki i żetony oraz 6 nowych map. Została rozpoczęta 26 maja i trwać będzie najprawdopodobniej do 30 września.