League of Legends r.

Cofnięcie reworku Rengara – znamy szczegóły!

Chcecie zobaczyć, jak będzie wyglądało cofnięcie reworku Rengara? Mam dla Was wszystkie szczegóły - jest ciekawie!

Zobacz też: PBE – 23 stycznia (8.2)

Jak już kiedyś wspominałem, Rengara zobaczymy najprawdopodobniej w patchu 8.3 lub 8.4 – wszystko zależy, czy ten “nowy” Rengo będzie potrzebować jakichś bugfixów lub nie będzie super OP.

Oto pełne cofnięcie reworka Rengara, które niedługo znajdzie się na PBE.

(Jest także mała szansa, że nie będą to ostateczne zmiany – wszystko wyjdzie w praniu).

Bazowe statystyki

  • Bazowe AD: 68 + 1,5 AD/poziom ⇒ 65 + 3 AD/poziom.

Unseen Predator (pasyw)

  • Buff Bonetooth: 1/3/7/13/20 AD i bonusowy % AD ⇒ 1/4/9/16/25% bonusowego AD i AP.
  • Odległość od celu po wylądowaniu po skoku: 100 ⇒ 50.

Savagery (stare Q)

  • Bazowe: następny autoatak zadaje obrażenia w wysokości 10/45/80/115/150 (+ 1,1 całkowitego AD).
  • Wzmocnione: następny autoatak zadaje obrażenia w wysokości 30-240 (+ 1,3 całkowitego AD) i daje 50-101% prędkości ataku na 5 sekund.
  • Q daje ferocity i dodatkową prędkość ataku przeciwko wieżom, ale nie zadaje bonusowych obrażeń.
  • Nowe animacje oraz efekty cząsteczkowe.
  • Przywrócono starą ikonę.

Thrill of the Hunt (R)

  • Zasięg, w którym przeciwnicy mogą “wyczuć” Rengara: 2000/3000/4000 ⇒ 1600.
  • Zasięg, w którym Rengar może wytropić/wyczuć najbliższego przeciwnika: 2000/3000/4000 ⇒ 2500/3000/3500.
  • Prędkość ruchu: 40% ⇒ 40/50/60%.
  • Bonusowe obrażenia za skok do najbliższego przeciwnika: krytyczne ⇒ obrażenia fizyczne w wysokości 150/250/350 (+ 0,8 bonusowego AD, + 0,8 AP).