Varesh, Wieczność
Istota stworzona z energii innych. Varesh używa swej mocy do przeszkadzania i osłabiania przeciwników. Łącząc swoje moce jest w stanie wyzwolić niszczycielskie ataki.
Typ: Dystansowy
Region: Południe
Poziom zdrowia: 220
Umiejętności:
Strzela pociskiem, który zadaje 10 obrażeń, przywraca Ci 2 zdrowia i wywołuje Corruption.
Corruption – zmniejsza zadawane obrażenia i leczenie o 15% na 5s.
Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 24 obrażeń i wywołuje Judgement.
Judgement – zwiększa otrzymywane obrażenia o 15% na 5s.
Osłania wybranego sojusznika. Tarcza pochłania do 28 obrażeń.
Odpiera następny atak w zwarciu lub pocisk. Odparcie ataku przenosi Cię za wroga oraz zadaje 10 obrażeń i wywołuje Stun u trafionych przeciwników.
Stun – cel nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 0,5s.
Tworzy w wybranym miejscu wybuchający odłamek, który zadaje 12 obszarowych obrażeń.
Zużycie Corruption przywraca Ci 8 zdrowia i wywołuje Snare.
Zużycie Judgement zadaje dodatkowe 8 obrażeń i wywołuje Silence.
Fading Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 1s.
Silence – cel jest uciszony, nie może aktywować zdolności przez 0,5s.
Przenosi Cię w wybrane miejsce i zużywa Judgement oraz Corruption.
Zużycie Corruption przywraca Ci 8 zdrowia i wywołuje Snare.
Zużycie Judgement zadaje dodatkowe 8 obrażeń i wywołuje Silence.
Fading Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 1s.
Silence – cel jest uciszony, nie może aktywować zdolności przez 0,5s.
Koszt: 25 Energii
Umiejętności EX:
Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 12 obrażeń, przywraca Ci 6 zdrowia i nakłada Judgement oraz Corruption.
Judgement – zwiększa otrzymywane obrażenia o 15% na 5s.
Corruption – zmniejsza zadawane obrażenia i leczenie o 15% na 5s.
Koszt: 25 Energii
Tworzy w wybranym miejscu wybuchający odłamek, który zadaje 12 obszarowych obrażeń i odrzuca wrogów.
Koszt: 25 Energii
Umiejętność Specjalna:
Ruszasz w wybranym kierunku, zadając 24 obrażeń oraz wywołując Judgement i Corruption u trafionych wrogów. Trafienie przeciwnika wywołuje ten atak ponownie. Atak może zostać wywołany do 3 razy.
Judgement – zwiększa otrzymywane obrażenia o 15% na 5s.
Corruption – zmniejsza zadawane obrażenia i leczenie o 15% na 5s.
Koszt: 100 Energii