Sirius, Zenit
Sirius, spokojny geniusz, który korzysta z energii gwiazd i planet by rzucać zarówno niszczycielskie, jak i lecznicze zaklęcia. Przepowiednia okazała się być prawdą, zwiastując narodziny Zenitu.
Typ: Wsparcie
Region: Wschód
Poziom zdrowia: 210
Umiejętności:
Uderza, zadając 8 obrażeń. Zadaje 22 obrań i wywołuje Weaken, jeśli broń jest naładowana. Twoja broń ładuje się z czasem.
Weaken – zmniejsza zadawane obrażenia i leczenie o 50%. Trwa 2,5s.
Przywołujesz promień światła, który przywraca najbliższemu sojusznikowi 14 zdrowia. Odnawia się szybciej za każdego pobliskiego sojusznika.
Teleportuje Cię do wybranego miejsca, zadając pobliskim wrogom 10 obrażeń oraz przywracając pobliskim sojusznikom 10 zdrowia.
Q – Sunrise
Odpiera następny atak w zwarciu lub pocisk. Odparcie ataku przenosi Cię w wybrane miejsce, przywraca pobliskim sojusznikom 12 zdrowia i ładuje Twoją broń.
Wywołuje Petrify u wszystkich wrogów w wybranym miejscu.
Petrify – cel dostaje osłonę i nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 3,4s. Jeśli osłona pochłonie 18 obrażeń, efekt zostaje usunięty.
Ruszasz naprzód i atakujesz, zadając 16 obrażeń i wywołując Fading Snare.
Fading Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 1s.
Koszt: 25 Energii
Umiejętności EX:
Strzela Crescent Gale, które zadaje 24 obrażeń i wywołuje Snare.
Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona o 30% na 2,2s.
Koszt: 25 Energii
Teleportuje Cię do wybranego miejsca, zadając pobliskim wrogom 14 obrażeń oraz przywracając pobliskim sojusznikom 14 zdrowia. Ładuje Twoją broń.
Koszt: 25 Energii
Umiejętność Specjalna:
Władasz promieniem światła, który zadaje wrogom 100 obrażeń, przywraca sojusznikom 100 zdrowia, a sobie 50 zdrowia.
Koszt: 100 Energii