Poloma, Przewodniczka Dusz
Poloma używa szamańskich mocy, by prowadzić duchy u boku swojego lojalnego strażnika, Toki. Mroczne zakłócenia wśród duchów zmusiły Polomę do porzucenia domowego spokoju i wyruszenia w drogę. Prowadzona przez swoją gorejącą ciekawość i nadzwyczajne zmysły, Poloma postanowiła poszukać odpowiedzi na arenie.
Typ: Wsparcie
Region: Zachód
Poziom zdrowia: 210
Umiejętności:
Strzela Soul Bolt, które zadaje 10 obrażeń i wywołuje Soul Bind przy trafieniu wroga. Przywraca 8 zdrowia i aktywuje Spirit Link przy trafieniu sojusznika.
Soul Bind – zadaje 30% obrażeń otrzymanych przez pobliskich sojuszników Soul Bind.
Spirit Link – leczy za 50% leczeni otrzymanego przez pobliskich sojuszników dotkniętych Spirit Link.
Wysyła wybranego sojusznika do innego wymiaru, czyniąc go nietykalnym i zwiększając jego szybkość ruchu o 40%.
Przyzywa ducha, który zadaje 12 obrażeń i odrzuca wrogów lub przywraca 16 zdrowia sojusznikom. Może zostać aktywowane ponownie, by przenieść się do ducha.
Otwórz portal, który przerywa aktywowaną zdolność. Wywołuje Panic, jeśli zdolność zostanie przerwana.
Panic – cel ucieka w popłochu przez 2s z szybkością ruchu zwiększoną o 15%. Jeśli cel otrzyma wystarczającą ilość obrażeń, efekt zostaje usunięty.
Przywołuje Ducha Wilka, który obija się od 3 celów. Zadaje 20/16/12 obrażeń i wywołuje Soul Bind przy każdym trafieniu.
Soul Bind – zadaje 30% obrażeń otrzymanych przez pobliskich sojuszników Soul Bind.
Przyzwij duszka Pixie, który powiela Soul Bolt. Powielone Soul Bolt zadają zmniejszone obrażenia i leczenie.
Koszt: 25 Energii
Umiejętności EX:
Przyzywa ducha, który zadaje 16 obrażeń wrogom lub przywraca 20 zdrowia sojusznikom. Zamienia Ciebie i cel miejscami. Może zostać aktywowane ponownie, by przenieść się do ducha, jeśli żaden cel nie został trafiony.
Koszt: 25 Energii
Otwórz portal, który kradnie 15 zdrowia i przerywa aktywowaną zdolność. Wywołuje Panic, jeśli zdolność zostanie przerwana.
Panic – cel ucieka w popłochu przez 1,2s z szybkością ruchu zwiększoną o 15%. Jeśli cel otrzyma wystarczającą ilość obrażeń, efekt zostaje usunięty.
Koszt: 25 Energii
Umiejętność Specjalna:
Przyzywasz Pradawnego Ducha w wybrane miejsce. Wywołuje Fading Snare, zadaje 12 obrażeń i przywraca 16 zdrowia. Po 2s duch uwalnia drugą falę energii, która zadaje 36 obrażeń i przywraca 24 zdrowia.
Fading Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 3s.
Koszt: 100 Energii