Battlerite r.

Poloma – umiejętności, opis, poradnik

Przedstawiamy Polomę, Przewodniczkę Dusz!

Poloma, Przewodniczka Dusz

Poloma - umiejętności, opis, poradnik

Poloma używa szamańskich mocy, by prowadzić duchy u boku swojego lojalnego strażnika, Toki. Mroczne zakłócenia wśród duchów zmusiły Polomę do porzucenia domowego spokoju i wyruszenia w drogę. Prowadzona przez swoją gorejącą ciekawość i nadzwyczajne zmysły, Poloma postanowiła poszukać odpowiedzi na arenie.

 

Typ: Wsparcie

Region: Zachód

Poziom zdrowia: 210


Umiejętności:

polomaability1LPM – Soul Bolt

Strzela Soul Bolt, które zadaje 10 obrażeń i wywołuje Soul Bind przy trafieniu wroga. Przywraca 8 zdrowia i aktywuje Spirit Link przy trafieniu sojusznika.

Soul Bind – zadaje 30% obrażeń otrzymanych przez pobliskich sojuszników Soul Bind.

Spirit Link – leczy za 50% leczeni otrzymanego przez pobliskich sojuszników dotkniętych Spirit Link.

polomaability2PPM – Other Side

Wysyła wybranego sojusznika do innego wymiaru, czyniąc go nietykalnym i zwiększając jego szybkość ruchu o 40%.

polomaability3Spacja – Spirit Guide

Przyzywa ducha, który zadaje 12 obrażeń i odrzuca wrogów lub przywraca 16 zdrowia sojusznikom. Może zostać aktywowane ponownie, by przenieść się do ducha.

polomaability4Q – Spirit Rift

Otwórz portal, który przerywa aktywowaną zdolność. Wywołuje Panic, jeśli zdolność zostanie przerwana.

Panic – cel ucieka w popłochu przez 2s z szybkością ruchu zwiększoną o 15%. Jeśli cel otrzyma wystarczającą ilość obrażeń, efekt zostaje usunięty.

polomaability5E – Ghost Wolf

Przywołuje Ducha Wilka, który obija się od 3 celów. Zadaje 20/16/12 obrażeń i wywołuje Soul Bind przy każdym trafieniu.

Soul Bind – zadaje 30% obrażeń otrzymanych przez pobliskich sojuszników Soul Bind.

polomaability7R – Pixie

Przyzwij duszka Pixie, który powiela Soul Bolt. Powielone Soul Bolt zadają zmniejszone obrażenia i leczenie.

Koszt: 25 Energii


Umiejętności EX:

polomaability8Spacja – Soul Transfer

Przyzywa ducha, który zadaje 16 obrażeń wrogom lub przywraca 20 zdrowia sojusznikom. Zamienia Ciebie i cel miejscami. Może zostać aktywowane ponownie, by przenieść się do ducha, jeśli żaden cel nie został trafiony.

Koszt: 25 Energii

polomaability9Q – Soul Drain

Otwórz portal, który kradnie 15 zdrowia i przerywa aktywowaną zdolność. Wywołuje Panic, jeśli zdolność zostanie przerwana.

Panic – cel ucieka w popłochu przez 1,2s z szybkością ruchu zwiększoną o 15%. Jeśli cel otrzyma wystarczającą ilość obrażeń, efekt zostaje usunięty.

Koszt: 25 Energii


Umiejętność Specjalna:

polomaability6F – Ancestral Spirit

Przyzywasz Pradawnego Ducha w wybrane miejsce. Wywołuje Fading Snare, zadaje 12 obrażeń i przywraca 16 zdrowia. Po 2s duch uwalnia drugą falę energii, która zadaje 36 obrażeń i przywraca 24 zdrowia.

Fading Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 3s.

Koszt: 100 Energii