Battlerite r.

Oldur – umiejętności, opis, poradnik

Przedstawiamy Oldura, Uzdrawiacza Czasu!

Oldur, Uzdrawiacz Czasu

200px-oldur

Oldur, tajemnicza istota mogąca zakrzywiać czasoprzestrzeń. Potrafi uzdrawiać rany i odrzucać ataki wroga, zatrzymując je w czasie.

 

Typ: Wsparcie

Region: Południe

Poziom zdrowia: 210


Umiejętności:

oldurability1LPM – Sands of Time

Wyrzuca pocisk, który zadaje 10 obrażeń oraz dodatkowe 12 obrażeń po 3,5s.

oldurability2PPM – Rejuvenating Sand

Rzuca uzdrawiającym piaskiem, który przywraca najbliższemu sojusznikowi 14 zdrowia. Odnawia się szybciej za każdego pobliskiego sojusznika.

oldurability3Spacja – Shifting Sands

Zamienia Cię w piasek i przenosi w wybrane miejsce. Przywraca 12 zdrowia sojusznikom oraz zadaje 8 obrażeń wrogom.

oldurability4Q – Time Bender

Neguje ataki w zwarciu i pociski nadchodzące z przodu. Wrogowie atakujący w zwarciu są odrzucani, a pierwszy zanegowany pocisk zostaje zamknięty w Twojej klepsydrze. Ponowna aktywacja tej zdolności wyrzuca go.

oldurability5E – Quciksand

Rzuca w wybrane miejsce klepsydrą, która wybucha, zadając 18 obrażeń i wywołując Fading Snare. Zużywa Sands of Time, natychmiastowo zadając całość obrażeń.

Fading Snare – szybkość ruchu jest zmiejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 1,5s.

oldurability6R – Stone Glass

Atak w zwarciu, który wywołuje Petrify i odrzuca cel.

Petrify – cel dostaje osłonę i nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 3s. Jeśli osłona pochłonie 20 obrażeń, efekt zostaje usunięty.

Koszt: 25 Energii


Umiejętności EX:

oldurability1LPM – Chrono Bolt

Rzuca pociskiem, który zadaje 16 obrażeń i odrzuca wrogów. Zużywa Sands of Time, natychmiastowo zadając jego obrażenia.

Koszt: 25 Energii

oldurability8Q – Chronoflux

Utwórz załamanie czasoprzestrzenne w wybranym miejscu. Zmniejsza szybkość ruchu wrogów i odbija pociski.

Koszt: 25 Energii


Umiejętność Specjalna:

oldurability7F – Time Travel

Skraca czas odnowienia zdolności sojusznika o 25%. Sojusznik jest usunięty z walki na krótką chwilę, po czym pojawia się w wybranym miejscu, wywołując Stun u pobliskich wrogów na 2s.

Stun – cel nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 2s.

Koszt: 100 Energii