Battlerite r.

Lucie – umiejętności, opis, poradnik

Przedstawiamy Lucie, Alchemiczkę na Wygnaniu!

Lucie, Alchemiczka na Wygnaniu

200px-lucie

Lucie to wszechstronna zawodniczka, która doskonale wie, jakie mieszanki wywołują duszności, panikę lub leczenie. Arena stała się nowym placem zabaw dla jej nieokiełznanych eksperymentów.

 

Typ: Wsparcie

Region: Północ

Poziom zdrowia: 190


Umiejętności:

lucieability1LPM – Toxic Bolt

Atak dystansowy, który zadaje 12 obrażeń i wywołuje Toxic.

Toxic – zadaje 12 obrażeń w ciągu 6s.

lucieability2PPM – Healing Potion

Lucie rzuca miksturą, która przywraca najbliższemu sojusznikowi 14 zdrowia oraz przyznaje Revitalize. Odnawia się szybciej za każdego pobliskiego sojusznika.

Revitalize – przywraca 8 zdrowia w ciągu 4s.

lucieability3Spacja – Bariera

Osłania wybranego sojusznika. Bariera pochłania do 50 obrażeń.

lucieability4Q – Clarity Potion

Rzuca w wybrane miejsce Clarity Potion, które odrzuca wrogów. Usuwa pozytywne efekty z przeciwników i negatywne efekty z sojuszników.

lucieability5E – Panic Flask

Rzuca fiolką, która zadaje 12 obrażeń i wywołuje Panic.

Panic – cel ucieka w popłochu przez 2s z szybkością ruchu zwiększoną o 25%. Jeśli cel otrzyma wystarczającą ilość obrażeń, efekt zostaje usunięty.

lucieability7R – Roll

Wykonuje przewrót w przód, unikając nadchodzących ataków.

Koszt: 25 Energii


Umiejętności EX:

lucieability8LPM – Deadly Injection

Strzela pociskiem, który przy trafieniu wywołuje Deadly Injection.

Deadly Injection – zmniejsza szybkość ruchu o 15% na 2s. Gdy efekt się zakończy, zadaje celowi oraz pobliskim wrogom 24 obrażeń.

Koszt: 25 Energii

lucieability5E – Petrify Bolt

Strzela eksplodującym pociskiem, który wywołuje Petrify w zasięgu wybuchu.

Petrify – cel dostaje osłonę i nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 3,4s. Jeśli osłona pochłonie 20 obrażeń, efekt zostaje usunięty.

Koszt: 25 Energii


Umiejętność Specjalna:

lucieability6F – Crippling Goo

Rzuca w wybrane miejsce fiolkę pełną przeróżnych substancji, która przy uderzeniu zadaje 18 obrażeń. Dodatkowo pokrywa ziemię mazią, która wywołuje Snare oraz zadaje 80 obrażeń w krótkim czasie.

Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona o 40% na 2,2s.

Koszt: 25 Energii