Zobacz też:
Patch w skrócie
Nowe skórki
Skórki Blackfrost będą dostępne 5 marca 2020 r.
Blackfrost Alistar – 1350 RP, Blackfrost Renekton – 1350 RP
Blackfrost Rek’Sai – 1350 RP
Hextech Sejuani – 10 gemstone’ów
Chromy
Blackfrost Alistar
Blackfrost Rek’Sai
Blackfrost Renekton
Eternals (Patronowie)
Zobacz:
- Patronowie (Eternals) powracają! Co musisz wiedzieć? Cena, Warsztat Hextech, możliwość zakupu wszystkich Patronów pierwszej serii
- Ile pieniędzy będzie kosztować zdobycie Patronów dla wszystkich bohaterów? Czy przepustka serii się opłaca?
Zmiany w używaniu umiejętności poza zasięgiem
Podczas próby użycia umiejętności poza zasięgiem maksymalnym mogą stać się dwie rzeczy: albo postać się przemieści, by cel umiejętności znalazł się w zasięgu, albo umiejętność zostanie użyta na granicy zasięgu w kierunku wskazanego miejsca. Biorąc pod uwagę sposób, w jaki gracze, szczególnie mniej doświadczeni, próbują używać trzech poniższych umiejętności, zmieniamy ich działanie tak, aby były używane na granicy zasięgu. W przypadku Syndry ułatwi to wykonanie jej kombinacji Q->E.
Doświadczeni gracze będą się musieli na nowo przyzwyczaić do działania tych umiejętności na większym dystansie, ale naszym celem nie jest zmiana ich siły. W razie potrzeby dokonamy stosownych korekt.
Zmienione umiejętności
- Miss Fortune – Make it Rain (E),
- Syndra – Dark Sphere (Q),
- Varus – Hail of Arrows (E).
Zmiany balansu
Postacie
Alistar
- Bazowe zdrowie zwiększone z 575 do 600.
- Triumphant Roar (pasyw)
- Może zbierać ładunki, jeśli nie znajduje się na cooldownie ⇒ może zbierać ładunki w każdym momencie.
Amumu
- Curse of the Sad Mummy (R)
- Cooldown zwiększony ze 130/115/100 sekund do 150/125/100 sekund.
Bard
- Traveler’s Call (pasyw)
- Obrażenia za 5 Świętych Dzwonków zmniejszone z 15 do 12.
Blitzcrank
- Bazowy pancerz zmniejszony z 40 do 37.
Darius
- Hemorrhage (pasyw)
- Obrażenia dla potworów zwiększone z 120% do 175%.
Graves
- Odporność na magię zwiększona z 30 + 1 na poziom do 32 + 1,25 na poziom.
- End of the Line (Q)
- Koszt many zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 60.
- Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 sekund do 12/11/19/9/8 sekund.
Kai’Sa
- Icathian Rain (Q)
- Przelicznik AP zmniejszony z 0,4 do 0,25.
- Liczba pocisków po ulepszeniu zwiększona z 10 do 12.
- Void Seeker (W)
- Obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 (+0,6 AP) (+1,5 całkowitego AD) do 30/55/80/105/130 (+0,7 AP) (+1,3 całkowitego AD).
- Zwrot cooldownu po ulepszeniu zwiększony z 50% do 70%.
Kayn
- The Darkin Scythe (pasyw)
- Częstotliwość wypadania orbów zwiększa się w minucie 0/8/12 ⇒ regularny przyrost (ogólnie gracz powinien otrzymywać ok. 3% więcej orbów).
- Blade’s Reach (W)
- Spowolnienie zwiększone z 60% do 70%.
Lissandra
- Ice Shard (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 0,7 do 0,8.
Mordekaiser
- Darkness Rise (pasyw)
- Maksymalne obrażenia dla potworów zwiększone z 25-120 do 28-164.
Neeko
- Prędkość ataku na poziom zwiększona z 3 do 3,5%.
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,645 do 0,67.
- Tangle-Barbs (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 0,4 do 0,6.
- Pop Blossom (R)
- Tarcza zwiększona z 50/80/110 (+0,5 AP) do 75/100/125 (+0,75 AP).
Ornn
- Living Forge (pasyw)
- Przedmioty z Masterwork
- Przedmiot dla Ornna – poziom: 12 ⇒ 13.
- Przedmiot dla sojusznika – poziom: 13, 14, 15, 16 ⇒ 14, 15, 16, 17.
- Przedmioty z Masterwork
- Bellow’s Breath (W)
- Obrażenia Brittle zmniejszone z 12-20,5% maksymalnego HP (skalowanie na poziomach 1-18) do 10-18% maksymalnego HP.
Poppy
- Hammer Shock (Q)
- Maksymalne obrażenia dla wrogów niebędących bohaterami zwiększone z 40/60/80/100/120 do 50/80/110/140/170.
Rammus
- Przelicznik prędkości ataku zmniejszony z 0,656 do 0,625.
Sett
- Bazowy pancerz zmniejszony z 37 do 33.
- Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 8 do 7.
- Regeneracja HP na poziom zmniejszona z 0,75 do 0,5.
- The Show Stopper (R)
- Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 1,5 sekundy do 1 sekundy.
Sivir
- Boomerang Blade (Q)
- Obrażenia przy przejściu przez wroga zmienione z 35/55/75/95/115 (+70/80/90/100/110% całkowitego AD) (+50% AP) na 35/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% całkowitego AD) (+50% AP).
- On the Hunt (R)
- Minimalna prędkość ruchu zwiększona z 20% do 20/25/30%.
Sona
- Bazowe AD zwiększone z 45 do 49.
- AD na poziom zwiększone z 2 do 3.
- Song of Celerity (E)
- Bonusowa prędkość ruchu zwiększona z 10/11/12/13/14% do 20% na wszystkich poziomach.
Przedmioty
Blade of the Ruined King
- Unikalny pasyw – postacie typu melee zadają teraz także obrażenia w wysokości 12% obecnego zdrowia celu.
- Dotyczy również Might of the Ruined King.
Boots of Swiftness
- Bonus prędkości ruchu zwiększony z 55 do 60.
Boots of Mobility
- Koszt zwiększony z 900 do 1000 szt. złota.
Harrowing Crescent
- Danina aktywuje się tylko wtedy, gdy w zasięgu 2000 jedn. znajduje się sojuszniczy bohater (nawet martwy) (wpływa także na Półksiężycowe Ostrze Harrowing).
Ravenous Hydra
- Kradzież życia zwiększona z 12% do 18%.
- Zasięg aktywnego użycia zwiększony z 400 do 450.
Spectral Sickle
- Danina aktywuje się tylko wtedy, gdy w zasięgu 2000 jedn. znajduje się sojuszniczy bohater (nawet martwy) (wpływa także na Półksiężycowe Ostrze Harrowing).
Spellthief’s Edge
- Danina aktywuje się tylko wtedy, gdy w zasięgu 2000 jedn. znajduje się sojuszniczy bohater (nawet martwy) (wpływa także na Lodowy Kieł).
Titanic Hydra
- Unikalny pasyw – Cleave
- Obrażenia podstawowe zwiększone z [5 + 1% twojego maksymalnego zdrowia] do [5 + 1,5% twojego maksymalnego zdrowia].
- Rozpryskujące się obrażenia zwiększone z [40 + 2,5% twojego maksymalnego zdrowia] do [40 + 3% twojego maksymalnego zdrowia].
Systemy
Opancerzenie wież
- Złoto za opancerzenie zwiększone do 160 z 120.
- Opancerzenie wieży przyjmuje -17% obrażeń od bohaterów walczących na dystans.
- Odporności za stacki Bulwark za każdego okolicznego przeciwnego bohatera zwiększone do 45 z 35.
- Opancerzenie i odporność na magię zewnętrznej wieży: 40/80/120/160/200 (przy braku 0-4 płyt) ⇒ 15/50/85/120/155 (przy braku 0-4 płyt).
- Odporność pawęży: 35 za każdego pobliskiego wrogiego bohatera oprócz pierwszych dwóch ⇒ 45 za każdego pobliskiego wrogiego bohatera oprócz pierwszych dwóch.
- Opancerzenie i odporność na magię zewnętrznej wieży pop opadnięciu pancerza: 40 (bez zmian).
ARAM
Buffy
- Akali: +18% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +18% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń.
Nerfy
- Alistar: brak zmian ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń.
- Yuumi: +5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian.
- Zac: +5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian.
Naprawione błędy
- E — Rąb i Siecz Renektona nie powoduje już odtworzenia dźwięku trafienia, jeśli umiejętność w nic nie trafiła.
- Gdy Idealne Wyczucie Czasu zmienia Uruchamianie Stopera w Replikę Stopera, nie zamienia to już przedmiotów miejscami.
- Czas odnowienia W — Pożarcia Tahm Kencha nie zostaje już skrócony o połowę, gdy sojuszniczy bohater pozostanie w jego paszczy przez cały czas trwania umiejętności, i nie zapewnia już dwukrotnych obrażeń z efektu Biernego — Smakosz.
- Rakan nie może już gromadzić ładunków Zaklinacza Zaklęć, używając E2 — Tańca Bojowego na sojusznikach, którzy znajdują się poza zasięgiem umiejętności.
- W Clash imiona Przywoływaczy nie pojawiają się już w złej kolejności podczas fazy sprawdzania.
- Przytrzymanie kursora na Duszy Oceanicznego Smoka na tablicy wyników nie powoduje już krótkiego zacinania się gry.
- Ostatnie draśnięcie zgromadzonych obrażeń Tańca Śmierci teraz poprawnie zabija cel, zamiast zostawiać mu 1 PZ.
- Naprawiono błąd powodujący, że przycisku Usuń nie dało się przełączyć w zakładce Runy na ekranie Kolekcja, przez co gracze nie mogli usuwać większej liczby stron na runy naraz.
- Podczas przechodzenia na ekran podsumowania rozgrywki imiona Przywoływaczy nie mają już szarego koloru, gdy gracz dalej znajduje się w poczekalni.
- Przycisk Wskrzeszenia w Narzędziu treningowym działa teraz poprawnie i wskrzesza bohatera.
- Bohaterowie z Zabójczym Tempem teraz poprawnie gromadzą dodatkową prędkość ataku po zaatakowaniu wrogich bohaterów, nawet jeśli cel chroni tarcza.
- Użycie W — Czerpania Fiddlesticksa w momencie, gdy Fiora aktywuje W — Ripostę, teraz poprawnie zada obrażenia i uleczy go.
- Bohaterowie, którzy przeprowadzają ataki podstawowe na wrogów, nie będą mogli już za nimi podążyć w Mgłę wojny.
- DJ Sona po szybkiej transformacji nie utknie już z hełmem eterycznej postaci.
- Jeśli Sion przygotuje R — Niepowstrzymaną Rzeź przez 3+ sek., a następnie wbiegnie w innego bohatera, to teraz poprawnie ogłuszy cel na 1,75 sek.