Developer Update 27.07
Film póki co dostępny jest w wersji anglojęzycznej, dlatego poniżej wypiszę najważniejsze rzeczy.
Zmiany SMG
Podstawą do wprowadzenia broni typu SMG jest to, żeby stały się dobrą alternatywą dla shotgunów. Z tą różnicą, że są skierowane do ludzi, którzy lubią strzelać w ruchu i trzymać za spust, oraz w przeciwieństwie do burstowych broni nie wymagają szczególnego timingu i precyzji. Po wyjściu okazało się, że sprawdzają się aż za dobrze w walkach nawet na znaczny dystans. Epic będzie słuchać graczy i wprowadzać kolejne zmiany, żeby przywrócić pierwotne założenie – walki na krótkim dystansie. SMG ma być dobrym wyborem, a nie jedynym.
Nerfy C4
Dość zauważalną zmianą było zmniejszenie obszaru działania “zdalnie odpalanych ładunków” i możliwość odpalenia dopiero po przyklejeniu do struktury. Dzięki temu ładunki stały się bardziej zbalansowane, ale nadal pozostały mocne. Zadają poważne szkody budowlom i ciągle niosą ryzyko samowysadzenia. Mimo wszystko Epic ciągle dostaje informacje, że dostęp do nich jest zbyt duży. Dlatego planują zredukować częstość występowania tego przedmiotu i jego maksymalną ilość w ekwipunku. Prawdopodobne zmiany nastąpią nie wcześniej niż w patchu 5.2.
Guided Missile powraca!
Gdy rakieta naprowadzająca zawitała po raz pierwszy studio tak samo jak gracze, czerpało niesamowitą radość z korzystania z niej. Jednak wkrótce również pojawiły się pewne wątpliwości. Po prostu było zbyt ciężko z nią walczyć. Przez ten cały czas, gdy przedmiot nie był dostępny w grze, przeszedł wiele zmian. Teraz będzie to bardziej narzędzie zwiadowcze niż zadające poważne obrażenia. Mianowicie:
- Zmniejszono obrażenia
- Zmniejszono strefę rażenia
- Zredukowano zwrotność
- Zmniejszono prędkość
I oczywiście maksymalna liczba rakiet to 12. Dostosowano sterowanie tak, aby użytkownicy klawiatur i myszek doświadczyli tego samego co gracze na konsolach. Co do patcha, w którym miałaby wyjść nie mamy informacji. Jednak nastąpi to niedługo.
Co o tym sądzicie?