Wygląda na to, że twórcom bardzo zależy na dopieszczeniu nowego systemu kart, zanim w ostatecznej wersji wprowadzą go do gry. Dodano już szóstą aktualizację serwera testowego PTS, a co za tym idzie – nie zagramy na OB64 dzisiaj (tak jak zakładano).
Dopiero za tydzień
Wejście OB64 na serwery zostało przełożone na przyszły tydzień, żeby umożliwić nam dodanie poprawek, poprawek bugów i balansu. Gracze powinni spodziewać się regularnych aktualizacji serwera PTS w ciągu tego tygodnia, tak byśmy mogli udoskonalać jakość patcha.
Przypomnijmy, że pierwotnie OB64 miał wejść na serwery 5 grudnia (co już było przesunięciem “zwykłej” daty z powodu Święta Dziękczynienia). Pisaliśmy o tym tutaj. Następnie jego wydanie przeniesiono o jeden dzień (6 grudnia), po czym datę ustalono na 13 grudnia (czyli dzisiaj). Po tym dodatkowo na serwer PTS dodano sporą aktualizację (zobacz: Aktualizacja OB64 na serwerze PTS – ogromne zmiany nowego systemu kart).
Którego dnia w przyszłym tygodniu dokładnie wyjdzie patch? Tego póki co nie wiadomo. Wiemy natomiast inną rzecz:
Aktualizacja OB65 będzie w przyszłym roku
OB65 nie zostanie wydany do 10 stycznia 2018 roku (wejdzie na serwery po przerwie świątecznej i HRX).
To jednocześnie oznacza, że sama zapowiedź OB65 zostanie ujawniona w pobliżu tej daty. Open Beta 64 jest więc ostatnim patchem w tym roku.
Szósta aktualizacja PTS-a
Jak już wyżej było wspomniane, Hi-Rez dodał kolejny update na PTS-ie. Tym razem nie są to zmiany rozmiarów poprzedniej aktualizacji (gdzie dodano wiele modyfikacji związanych z nowym systemem kart), jednak w większości poprawki bugów i ogólne mające na celu lepsze wypróbowanie reworku kart na serwerze testowym. Twórcy wpadli jednak na inny pomysł.
Nie jest to jeszcze testowane na PTS-ie, ale aktualne zamiary są takie, aby podzielić kolejki na dwie grupy (nazwy nie są finalne, system może ulec zmianie).
- Tryb normalny/nowy system kart
- Zastosowanie mają takie levele kart, które gracz wyfarmił przez kolekcjonowanie duplikatów (poziomy 1-10).
- Daje pełne nagrody, razem z pierwszą wygraną dnia danym bohaterem i nagrodą w postaci Champion Chest (do 5 na dzień na każdego championa).
- Kolejki:
- Unbound Siege (Oblężenie),
- Unbound Onslaught (Szturm),
- dodatkowe tryby niedługo zostaną dodane.
- Tryb klasyczny
- Ustawia wszystkie karty dla wszystkich graczy na poziomie 4.
- Nie daje nagród za pierwszą wygraną dnia bohaterem.
- Kolejki:
- Siege (Oblężenie) – nierankingowa,
- Payload (Ładunek) – nierankingowa,
- Ranked Siege (rankingowa, Oblężenie).
Dokładną listę poprawek możecie znaleźć tutaj: zobacz.
Jak sądzicie, ciągłe szlifowanie nowego systemu na serwerze testowym będzie pozytywne w skutkach? Wygląda na to, że Hi-Rez uparcie pozostaje przy swoim pomyśle na rework kart…
Rysunek na miniaturce autorstwa Rogeri-A.