Paladins r.

Aktualizacja OB64 na serwerze PTS – ogromne zmiany nowego systemu kart

Zdążyliście już zapamiętać wszystkie nowe zasady dotyczące kart? Teraz połowę z tych rzeczy możecie już wyrzucić z głowy - Hi-Rez postanawia dość znacznie zaktualizować (jeszcze niewydany) system. Czy protesty graczy coś dały?

Poprzednia wersja nowego systemu nie spełniała naszych założeń. Grind okazał się zbyt długi, a gracze nie mogli się skupić na ulepszaniu kart dla swoich ulubionych bohaterów. Niektóre Karty Legendarne były OP, a proces levelowania nie sprawiał frajdy. Wyłączyliśmy serwer PTS na prawie cały tydzień, aby dokonać wielu zmian i wprowadzić nowy system zgodnie z naszą początkową wizją.

W tym wydaniu:

  • Gracze mogą bezpośrednio kupić Champion Chests za golda. Pozwala to na łatwiejszy rozwój Twojego ulubionego bohatera (lub bohaterów).
  • Przez dodanie większej ilości poziomów kart (maksymalnie 10) i z mniejszą ilością duplikatów potrzebnych do ich levelowania wygładziliśmy ten progres i ułatwiliśmy osiąganie poziomów przez konkretne karty.
  • Procent wypadania z Champion Chest i Radiant Chest został zwiększony, aby łatwiej było zdobywać Karty Legendarne. 
  • Wprowadzono wiele poprawek, aby zapewnić graczom większą ilość Champion Chests i Radiant Chests, kiedy rozgrywają oni mecze.

Było także wiele zakłóceń balansu oraz bugów związanych ze skalowaniem nowych kart i Legendarek. Poprawiliśmy znane nam problemy w tej aktualizacji i będziemy nadal je monitorować, traktując je z priorytetem. Oprócz wielu konkretnych zmian wszystkie Legendarki zostały zaktualizowane, aby zmniejszyć całkowitą różnicę ich mocy między ich najniższym a najwyższym levelem.

Ogólne

  • Zwiększono współczynnik wypadania Kart Legendarnych w Radiant i Champion Chests.
  • Champion Chests można odblokować za darmo przez nabijanie maestrii oraz za pierwsze wygrane dnia danym bohaterem (maksymalnie 5 pierwszych wygranych dnia na dzień).
  • Champion Chests można teraz kupić za 7500 golda , pozwalając graczowi na łatwiejsze levelowanie swoich kart danego bohatera.

Patrząc na informacje zwrotne z PTS-a, jedną z rzeczy, o którą prosili gracze, była możliwość uzyskania kart za pomocą złota. Umożliwiając graczom wydawanie golda na Champion Chests, mogą oni się teraz skupić na odblokowywaniu wzmocnień dla swoich ulubionych bohaterów. Dzięki temu gracze free-to-play będą mieć ku temu jasną i prostą ścieżkę.

  • Ograniczono maksymalną ilość golda możliwą do dobycia na dzień do 10 000  (odpowiada to mniej więcej 100 meczom rozegranym na dzień). Ograniczenie jest zwiększone do 15 000 , kiedy ma się aktywny booster konta, pozwalając graczom na zdobywanie golda mniej więcej z tej samej ilości rozegranych meczów.

Karty i Karty Legendarne

  • Wszystkie karty mają teraz poziomy od 1 do 10.
    • W porównaniu do poprzednich poziomów level 2 odpowiada staremu levelowi 1. Level 8 odpowiada staremu levelowi 4.
    • Aby zaprezentować to skalowanie w zaktualizowanych patch notesach (do obejrzenia niżej), użyliśmy takiego zapisu: “[Nether Step] Nether Step leczy Cię za {bazowa wartość|współczynnik skalowania} zdrowia”.
    • Karty Legendarne teraz skalują się w poziomach 1-10, z oryginalną wartością na poziomie 4.
    • Wszystkie karty zostały dostosowane do tych zmian. Pełna lista w linku pod koniec artykułu.
  • Gracze, którzy już posiadają karty (zwykłe i Legendarne), otrzymają je w patchu na poziomie 4.
    • Wszyscy nowi gracze teraz będą mieć domyślną talię ze wszystkimi kartami (oraz Legendarką) ustawionymi na poziomie 4. Poprzednio posiadane karty domyślne zyskają level 4.
    • Wraz z wprowadzeniem nowego systemu jedna talia startowa posiadająca poziomy 4 oraz dwie dodatkowe domyślne talie, a także talie stworzone przez graczy zostały zresetowane i muszą zostać ułożone ponownie.
  • W kolejce Quick Play w talii może zostać użytych do pięciu kart na poziomie 10.
  • W Rankedach oraz The Custom Match Loadout Style of ‘Competitive’ (niestandardowe mecze rankingowe) wszystkie talie będą mieć karty oraz Karty Legendarne automatycznie ustawione na poziomie 4.
  • Ilość duplikatów na poziom
    Poniżej tabela z nową ilością duplikatów potrzebnych do wylevelowania karty:

W porównaniu do poprzednich wersji OB64 testowanych na PTS-ie ta wersja umożliwia graczowi ścieżkę ulepszeń przez więcej leveli. Ułatwia to i przyspiesza osiąganie pośrednich poziomów, a jednocześnie zmniejsza różnicę mocy pomiędzy każdym z leveli.

Poprawki błędów

Wszystkie znane bugi związane z daily questami zostały naprawione.

Ostateczne zmiany balansu

Kliknij tutaj, aby przeczytać pełne zmiany balansu postaci, kart i Kart Legendarnych w patchu OB64.

Uwaga: Link przenosi do 20-stronicowego PDF-a (napisanego w języku angielskim).

Przypomnienie

  • Wszystkie karty, które aktualnie posiadasz, w nowym patchu OB64 dostaną poziom 4.
  • Cała esencja, którą aktualnie posiadasz, będzie zamieniona w nowym patchu na gold w skali 1 do 1.

Zobacz też nasze poprzednie wpisy o nowym systemie:

Uważacie, że te zmiany wprowadzone na serwer testowy przyniosą jakiś pozytywny skutek? Dajcie znać, jakie jest Wasze zdanie na ten temat.