Oldur, Uzdrawiacz Czasu
Oldur, tajemnicza istota mogąca zakrzywiać czasoprzestrzeń. Potrafi uzdrawiać rany i odrzucać ataki wroga, zatrzymując je w czasie.
Typ: Wsparcie
Region: Południe
Poziom zdrowia: 210
Umiejętności:
Wyrzuca pocisk, który zadaje 10 obrażeń oraz dodatkowe 12 obrażeń po 3,5s.
Rzuca uzdrawiającym piaskiem, który przywraca najbliższemu sojusznikowi 14 zdrowia. Odnawia się szybciej za każdego pobliskiego sojusznika.
Zamienia Cię w piasek i przenosi w wybrane miejsce. Przywraca 12 zdrowia sojusznikom oraz zadaje 8 obrażeń wrogom.
Neguje ataki w zwarciu i pociski nadchodzące z przodu. Wrogowie atakujący w zwarciu są odrzucani, a pierwszy zanegowany pocisk zostaje zamknięty w Twojej klepsydrze. Ponowna aktywacja tej zdolności wyrzuca go.
Rzuca w wybrane miejsce klepsydrą, która wybucha, zadając 18 obrażeń i wywołując Fading Snare. Zużywa Sands of Time, natychmiastowo zadając całość obrażeń.
Fading Snare – szybkość ruchu jest zmiejszona do 0%, po czym stopniowo wraca do normy w ciągu 1,5s.
Atak w zwarciu, który wywołuje Petrify i odrzuca cel.
Petrify – cel dostaje osłonę i nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 3s. Jeśli osłona pochłonie 20 obrażeń, efekt zostaje usunięty.
Koszt: 25 Energii
Umiejętności EX:
Rzuca pociskiem, który zadaje 16 obrażeń i odrzuca wrogów. Zużywa Sands of Time, natychmiastowo zadając jego obrażenia.
Koszt: 25 Energii
Utwórz załamanie czasoprzestrzenne w wybranym miejscu. Zmniejsza szybkość ruchu wrogów i odbija pociski.
Koszt: 25 Energii
Umiejętność Specjalna:
Skraca czas odnowienia zdolności sojusznika o 25%. Sojusznik jest usunięty z walki na krótką chwilę, po czym pojawia się w wybranym miejscu, wywołując Stun u pobliskich wrogów na 2s.
Stun – cel nie może się ruszać ani aktywować zdolności przez 2s.
Koszt: 100 Energii