Skórki Project
Project Ashe – 1820 RP
Ekran logowania
Voiceover
- Brazylijski
- Czeski
- Francuski
- Niemiecki
- Grecki
- Węgierski
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Polski
- Rumuński
- Rosyjski
- Hiszpański
- Hiszpański latynoamerykański
- Turecki
Project Ekko – 1350 RP
Project Katarina – 1350 RP
Dodano też karty z poprzednimi skórkami:
Nowe materiały w Warsztacie Hextech
Tegoroczne First Strike nie będzie już oznaczało automatycznego otrzymania ekskluzywnych kart w ekranie ładowania za sam zakup skórki Project – do tego potrzebować będziecie Warsztatu Hextech (i oczywiście dodatkowych RP lub PZ).
Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!
Działanie skrzynek znajdziecie tutaj: klik!
Ward “Racon Drone”


Project miniony
Nowe ikony
Prestigious Leblanc – nowy splash art
Spellthief Lux – nowy splash art
Frosted Ezreal – poprawki splash arta
Zmiany early game
Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!
Czat
Nowe powiadomienia na czacie:
- gdy gracz zniszczy pierwszą wieżę:”NazwaPrzywoływacza (bohater) has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- kiedy wrogi minion zniszczy pierwszą wieżę: “Enemy team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- kiedy nasz minion zniszczy pierwszą wieżę: “Ally team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- obserwator niebieskich – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Blue Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- obserwator czerwonych – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Red Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
Porządkowanie ikon na minimapie
Różne stworzone przez graczy obiekty i zwierzątka nie tworzą ikon na minimapie.
Wybór bohatera
- Wybór pozycji wyświetla teraz, kiedy i w jakim stopniu konkretne kombinacje pozycji wpływają na czasy oczekiwania w kolejkach
- Wypuszczamy to ze znanym błędem, który powoduje, że czas oczekiwania dla 5-osobowych grup wyświetla się jako 0:00
Kolejki drużyn rankingowych
Okresy czasów rozgrywek rankingowych dla pełnych drużyn (rankingowe 5 na 5 i 3 na 3, gdzie to możliwe) wydłużono w tym patchu.
Naprawione błędy
- Dopalacze Walki powróciły na Howling Abyss!
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ogłuszenie przy Q – Kuli Mocy Rammusa trwało dłużej, niż zakładano.
- W – Spopielenie i R – Przywołanie: Tibbers Annie teraz prawidłowo ogłuszają (ale nie zadają obrażeń) niewrażliwe na ataki cele przy aktywacji Piromanii.
- Duchowy Smok klasycznego Mordekaisera może oddalać się na taką samą odległość, zanim zacznie wracać co Smoki z innych skórek tego bohatera.
- Przerwanie podstawowego ataku Gravesa nie powoduje już, że nie może on zresetować swojego licznika podstawowych ataków.
- Pułapki zadające obrażenia teraz prawidłowo dają ładunek Ferworu Walki, gdy zostaną aktywowane przez przeciwnika.
- Bohaterowie, w których nie można wycelować, nie aktywują już W – Pułapki na Yordla Caitlyn.
- Boty na Twisted Treeline nie kupują już usuniętych przedmiotów.
- Ramki ekranu wczytywania PROJEKTU: Pierwszego Ciosu nie są już przykryte przez ramki rankingowe.
- Pasek zdrowia Mistrza Wsadów Dariusa nie nachodzi już na jego głowę.
- Numer poziomu Basenowej Miss Fortune nie wychodzi już poza jej pasek zdrowia.
- Poprawiono widoczność W – Pułapki na Yordla Księżycowej Zjawy Caitlyn.
- Zestawy Chromatyczne Nami Koi prawidłowo wykorzystują efekty cząsteczkowe jej umiejętności, zamiast klasycznej Nami.
- Naprawiono różne poplamione miejsca na stroju Włamywaczki Evelynn.
- Basenowy Taric nie pojawia się już na krótko po zanurkowaniu w ziemię na końcu swojej animacji Powrotu.
- Portal, z którego pojawia się Świetlisty Vel’Koz, nie pozostaje już na górze jego macek podczas animacji odradzania.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre skórki Nidalee mogły ukraść efekty graficzne Powrotu postaci Pumy ze skórki Walczących Królestw, jeżeli obie były w tym samym meczu.
- Jego Królewska Krabistość nie będzie już wystawać poza wybór skórki totemów podczas wybierania go jako swoją skórkę totemu podczas wyboru bohaterów.
Zmiany balansu
Braum
- Concussive Blows (pasyw) – obrażenia zmniejszone do 26-196 (poziom 1-18) z 40-176 (poziom 1-18)
- Winter’s Bite [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/105/150/195/240 z 70/115/160/205/250
Corki
- Hextech Munitions (pasyw) – cooldown zmniejszony do 240 sekund z 300 sekund
Hecarim
- obrażenia ataku zmniejszone do 58 z 61.3
- Rampage [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/85/120/155/190 z 60/95/130/165/200
Illaoi
- Prophet of an Elder God (pasyw) – macki są teraz widoczne w zaroślach dla przeciwników, którzy mają je w zasięgu widzenia
Jarvan IV
- Demacian Standard [E] – bierna szybkość ataku i aura szybkości ataku po użyciu zwiększone do 15/17.5/20/22.5/25% z 10/13/16/19/22%
Karma
- Inspire [E]
- wartość tarczy zmniejszona do 70/100/130/160/190 z 80/110/140/170/200
- nie może już osłaniać minionów
- bonus Mantry – Defiance (R+E) – teraz ma taką samą prędkość ruchu, jaka jest wartość tarczy (40/45/50/55/60%) zamiast 60%
Kassadin
- Null Sphere [Q] – obrażenia zmienione na 65/95/125/155/185 z 70/95/120/145/170
- Nether Blade [W] – naprawiono błąd, który sprawiał, że bierne obrażenia magiczne Piekielnego Ostrza nie były zadawane wieżom po użyciu
- Force Pulse [E] – koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 80 na wszystkich poziomach
Malzahar
- Void Shift (pasyw)
- po otrzymaniu obrażeń lub efektów CC Malzahar traci Void Shift na 0.25 sekundy zamiast 1 sekundę
- cooldown zmieniony na 30/24/18/12 z 30/18/10/6
Nidalee
- Ludzka forma
- Javelin Toss [Q]
- minimalne obrażenia zmienione na 70/85/100/115/130 z 60/77.5/95/112.5/130
- maksymalne obrażenia zmienione na 210/255/300/345/390 z 180/232.5/285/337.5/390
- Aspect of the Cougar [R]
- nie resetuje już ataków podstawowych Nidalee
- Javelin Toss [Q]
- Postać zwierzęca
- Takedown [Q]
- minimalne obrażenia zmienione na 5/30/55/80 z 4/20/50/90
- maksymalne obrażenia zmienione na 10/67,5/137,5/220 z 8/45/125/248
- AP ratio zwiększone do 0.4 z 0.33
- obrażenia dla polowanych celów zwiększone do 40% z 33%
- Pounce [W] – minimapa nie przechwytuje już kursora, gdy Nidalee używa Susa. Innymi słowy, nie skoczy w losowym kierunku, gdy kursor znajduje się nad minimapą
- Aspect of the Cougar [R]
- nie resetuje już podstawowych ataków Nidalee
- Takedown [Q]
Renekton
- Dominus [R]
- obrażenia magiczne AoE na sekundę zwiększone do 40/80/120 z 30/60/120
- nowy efekt: teraz daje 20 jednostek Furii natychmiastowo do wykorzystania
Shen
- bazowe leczenie zmniejszone do 8.5 z 10
Shyvana
- Dragon’s Descent [R] – teraz generuje 1/1.5/2 Furii na 1 sekundę zamiast 1/2/3 Furii na 1.5 sekundy
Sona
- Aria of Perseverance [W] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Aria Wytrwałości mogła zostać rzucona natychmiast po Pieśni Prędkości, zamiast zostać zablokowana przez krótki „globalny czas odnowienia” Sony, po użyciu podstawowej umiejętności
Taliyah
- Weaver’s Wall [R] – cooldown zwiększony do 180/150/120 z 160/140/120
Vayne
- Tumble [Q]
- dodatkowe obrażenia Akrobacji i podstawowy atak Vayne nie mogą już trafić krytycznie niezależnie od siebie. Jeżeli jedno trafienie będzie krytyczne, to drugie też
- teraz zadaje dodatkowe obrażenia budowlom
Viktor
- Chaos Storm [R] – Burza Chaosu teraz liczy się jako „powracająca” (porusza się z maksymalną szybkością niezależnie od odległości) wyłącznie, jeżeli Viktor wyceluje w siebie
Vladimir
- bazowa prędkość ruchu zmniejszona do 330 z 335
- Sanguine Pool [W] – cooldown zwiększony do 28/25/22/19/16 z 26/23/20/17/14
Zac
- Elastic Slingshot [E] – minimapa nie przechwytuje już kursora, gdy Zac używa Elastycznej Procy. Innymi słowy, nie skoczy w losowym kierunku, gdy kursor znajduje się nad minimapą
Zyra
- Deadly Spines (Q)
- AP ratio zwiększone do .6 z .55
- obrażenia zwiększone do 60/95/130/165/200 z 60/90/120/150/180
Przedmioty
Ardent Censer
- +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw
Mikael’s Crucible
- +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw
Twisted Treeline
Lord Van Damm’s Pillager
- ponownie na Twisted Treeline
- koszt zwiększony do 3300 z 3000
- statystyki:
- +400 zdrowia
- +50 obrażeń ataku
- +10% redukcji cooldownu
- UNIKALNY PASYW – Ashes to Ashes: Kontrola najbliższego ołtarza czyni Cię podpalonym, co zadaje 25 (+1 za poziom) obrażeń magicznych na 1 sekundę pobliskim wrogom (50% bonusowych obrażeń minionom i stworom). Kontrola dalszego ołtarza sprawia, że Twoje podstawowe ataki podpalają cel za 114 czystych obrażeń (zależnie od poziomu bohatera) na 3 sekundy.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]