Na PBE powoli zaczną się pojawiać zmiany związane z środkoworocznym reworkiem magów, zwłaszcza te dotyczące przedmiotów. Poniżej zaprezentowane liczby oczywiście mogą się zmienić, ale wyznaczają one pewien kierunek, którego możemy się spodziewać.
Mana
Przede wszystkim, twórcy planują zająć się problemem many. Ofensywne itemy mają zapewniać magom maksymalną ilość many, a supportom – jej regenerację.
Catalyst the Protector of Aeons
Valor’s Reward (pasyw) – usunięty
Eternity (nowy pasyw) – 15% przyjętych od wrogiego bohatera obrażeń jest zwracane w postaci many. 15% zużytej many jest zwracane w postaci punktów zdrowia. (Uzdrowienie ograniczone do 25 na jedną umiejętność lub 25 sekund na przełączane umiejętności).
Catalyst powinien wywierać nieco więcej presji w early, jednak stanowi on bardzo silne narzędzie w starciu z innymi bohaterami.
Tear of the Goddess
regeneracja many usunięta z 25%
Awe (dodatkowy pasyw): zwraca 25% zużytej many
Chalice of Harmony
zmiana pasywu: Zwiększa regenerację zdrowia o 100%, jeśli procent Twojego zdrowia jest mniejszy niż procent Twojej many. Zwiększa regenerację many, jeśli procent Twojej many jest mniejszy niż procent Twojego zdrowia.
Lost Chapter (NOWY)
przepis: Sapphire Crystal + Amplifying Tome + 115 złota = 900 złota łącznie
25 mocy umiejętności
250 many
Unikalny pasyw: Po zdobyciu kolejnego poziomu, zwraca 20% maksymalnej many w ciągu 3 sekund.
Morellonomicon
zmiana przepisu: Lost Chapter + Fiendish Codex + 500 złota = 2100 złota łącznie
regeneracja many usunięta
dodaje 400 many
redukcja cooldownu: 20% (taka sama)
Athene’s Unholy Grail
zmiana przepisu: Chalice + Fiendish Codex + 300 złota = 2100 złota łącznie
całkowity koszt zmniejszony do 2100 złota z 2700
moc umiejętności zmniejszona do 40 z 60
odporność na magię wynosi 25 (niezmieniona)
redukcja cooldownu wynosi 20% (niezmienione)
Pasyw: Zwraca 30% many za zabójstwo lub asystę. – USUNIĘTY!
Nowy pasyw:
Mana Passive: Mana Passives on Kill or Assist have been removed. New Passive: 15% zadawanych obrażeń jest zamienianych w ładunki Krwi, zależnie od poziomu maksymalnie 100-270. Uzdrawianie lub osłanianie sojuszników konsumuje te ładunki, dodatkowo uzdrawiając sojusznika.
Zmiana ta ma dać możliwość bohaterom używającym tarczy do nie tylko zadawania obrażeń, ale też uzdrawiania sojuszników. Janna, Lulu, Orianna, Morgana i Karma zyskają teraz dodatkowy sustain.
Wampiryzm zaklęć
Wampiryzm zaklęć zostanie usunięty z systemu przedmiotów.
Will of the Ancients
usunięty z gry
“Hextech”
Powstanie nowa rodzina przedmiotów określona mianem Hextech.
Itemy te będą mieć bardzo silne aktywne efekty z krótkim cooldownem, które dodadzą obrażenia magiczne. Ponadto, przedmioty te posiadają dzielony cooldown – jeśli użyjesz jednego, wszystkie przechodzą na cooldown.
Aktywne – Fire Bolt: Dashuje na 300 jednostek w określonym kierunku (prędkość: 1200), a następnie uwalnia novę kuli ognia, które zadają 100-250 (+25% AP) obrażeń magicznych, uderzając wrogów. Wróg uderzony przez więcej niż 1 kulę otrzymuje 15% obrażeń z każdej dodatkowej kuli. (cooldown: 30 sekund)
dash nie działa przez ściany
Hextech GLP-07A (nazwa tymczasowa)
przepis: Catalyst of Aeons + Hextech Revolver + 750 złota = 3000 złota łącznie
AP: 80
zdrowie: 300
mana: 400
Pasyw – ten sam, co u Catalyst of Aeons
Aktywne – Ice Bolts: Wyrzuca stożek 5 lodowych bolców, które eksplodują, aby zadać 100-200 (20% AP) obrażeń magicznych. Uderzeni wrogowie są spowolnieni o 60% na 0.5 sekundy (spowolnienie wygasa w czasie). (cooldown: 30 sekund)
Rod of Ages
zmiana przepisu: Catalyst of Aeons + Needlessly Large Rod + 50 złota
całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 3000
zdrowie/skalowanie zdrowia – niezmienione
AP zmniejszone do 60 z 80
AP na stack – niezmienione (20)
mana zmniejszona do 300 z 400
mana na stack zmniejszona do 10 z 40
Tik-tak
Zhonya’s Hourglass
zmiana przepisu: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + 900 złota = 3000 złota łącznie
całkowity koszt zmniejszony do 3000 z 3500
AP zmniejszone do 70 z 100
pancerz – niezmieniony
redukcja cooldownu zwiększona do 10%
Aktyw – Stasis – cooldown zwiększony do 120 sekund z 90
Abyssal Scepter
zmiana przepisu: Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 695 złota = 2750 złota łącznie
AP zmniejszone do 60 z 70
odporność na magię zwiększona do 60 z 50
redukcja cooldownu zwiększona do 10%
Aura
efekt nie jest nakładany na miniony
Skaluje się z poziomem. Redukuje odporność magiczną pobliskich wrogów o 10-25.
Odporność magiczna – alternatywy
Spectre’s Cowl
całkowity koszt zwiększony do 1200 z 100
zdrowie zwiększone do 250 z 200
odporność na magię zmniejszona do 30 z 35
Banshee’s Veil
zmiana przepisu: Spectre’s Cowl + Negatron Cloak + 530 złota
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies