Przeczytaj też dziś na How2Play:
- Jak zmienić komentatora w League of Legends?
- Niesamowita muzyka z LoL-a
- Do czego możemy się teleportować?
- Transfery w LCK cz.3
- Czy Riot zatroszczy się o Malzahara?
- Jakich zmian potrzebuje Tahm Kench?
23 listopada – klik!
- nowe skórki Snowdown
- nowe ikony przywoływacza związane ze Snowdown
- “Snow Day” miniony
- usunięcie plików Poppy
- zmiany balansu: bohaterowie, przedmioty, specjalizacje, jungla
24 listopada – klik!
- rework Poppy
- zaktualizowane skórki Poppy
- zmiany Rift Heralda
- Legenda Króla Poro – tryb dostępny na PBE
- zmiany balansu: bohaterowie, przedmioty
30 listopada – klik!
- nowa ikona przywoływacza
- nowy efekt Zhonya Hourglass
- zmiany balansu: bohaterowie, specjalizacje, ogólne
1 grudnia – klik!
- splash arty skórek ze Snowdown
- ekran logowania ze Snowdown
- Project Poro
- aktualizacja skórki Syndry
- zmiany balansu: bohaterowie, specjalizacje
2 grudnia – klik!
- ekran logowania z Poppy
- zmiany Kindred
- zmiany przedmiotów
3 grudnia – klik!
- aktualizacja skórki Snow Day Bard
- ikona nowej masterki Assassin
- zmiany Caitlyn
- zmiany Wędrującego Kraba
Rework Poppy
Voiceover Poppy:
Inne języki:
Więcej na jej temat przeczytacie tutaj: klik!
A tutaj znajdziecie opis umiejętności z przelicznikami: klik!
Zaktualizowane skórki Poppy
Poppy jako rycerz
Poppy Szkarłatnego Młota
Poppy z Noxus
Kowal Poppy
Laleczka Poppy
Lizakowa Poppy
Ekran logowania z Poppy
Legenda Króla Poro – tryb dostępny na PBE
Ekran logowania ze Snowdown
Nowe skórki
Snow Day Bard
Snow Day Gnar
Snow Day Syndra
Nowe ikony przywoływacza
Ikona PROJECT: Poro będzie związana z eventem Legend of the Poro King
Miniony “Snow Day”
Nowa skórka wardów
Project Poro
Nowy efekt Zhonya Hourglass
Zmiany balansu
Bohaterowie
Anivia
- Błyskawiczny Mróz [Q] –
czas trwania obniżony do 2 sekund z 3wycofano - Burza Lodu [R] – czas trwania obniżony do 1 sekundy z 2
Ashe
- Skupienie Tropicielki [Q] – możemy użyć umiejętności po 4 nałożonych atakach zamiast 5
Bard
- Zew Wędrowca (pasyw) – czas ładowania Meepów zmniejszony do 8 sekund z 10
- Ołtarz Opiekuna [W] – AP ratio zwiększone do .3 z .2 // maksymalne AP ratio zwiększone do .6 z .45
Brand
- Słup Ognia [W] – koszt many zwiększony do 70/80/90/100/110 z 70/75/80/85/90
Caitlyn
- W głowę (pasyw) – teraz daje 6 stacków na wszystkich poziomach zamiast 7/6/5
Dr Mundo
- Zatruty Tasak [Q] – maksymalne obrażenia dla potworów zmniejszone do 300/350/400/450/500 z 300/400/500/600/700
- Masochizm [E] – maksymalne skalowanie zdrowia zmniejszone do 3/3.5/4/4.5/5% z 5% na wszystkich poziomach
- Masochizm [E] – nie zadaje już dodatkowych obrażeń wieżom
Hecarim
- podstawowe HP zmniejszone do 580 z 599
- przyrost HP zmniejszony do 90 z 95
- Wojenna Ścieżka (pasyw) – nie ignoruje już jednostek
- Niszczycielska Szarża [E] – wskazówka mówi, że może teraz przemieszczać się przez jednostki przez 4 sekundy
Kindred
- Jagnięcy Spokój [R] – cooldown zmieniony na 160/130/100 z 150/130/110
Kog’Maw
- Broń Biomagiczna [W]
- Nie posiada przelicznika AD
- Zadaje po prostu 2 % maksymalnego HP
Malzahar
- Strefa Nicości [W] – obniżono obrażenia do 4/4.5/5.5/6 % maksymalnego HP z 4/5/6/7/8 %
Master Yi
- Medytacja [W] –
AP ratio zmniejszone do .15 z .3wycofane, to tylko poprawka wskazówki
Miss Fortune
- Szybki Krok [W] – prędkość ataku została obniżona do 40/55/70/85/100 z 60/70/80/90/100 %
- Deszcz Kul [E] – obniżono wartość spowolnienia do 28/36/44/52/60 z 40/45/50/55/60 %
Nidalee
- Rzut Oszczepem [Q]
- Obrażenia zwiększone do
70/85/100/115/13060/77.5/95/112.5/130 z 50/70/90/110/130 - Maksymalne obrażenia zwiększone do
210/255/300/345/390180/232.5/285/337.5/390 z 150/210/270/330/390
- Obrażenia zwiększone do
Quinn
- Bazowe AD obniżone do 54.46 z 56.46
- Oślepiający Nalot [Q]
- Koszt many zwiększony do 50/55/60/65/70 z 50 na każdym poziomie
- Obniżono obrażenia do 20/45/70/95/120 z 25/55/85/115/145
- Obniżono skalowanie umiejętności do 0.8/0.9/1/1.1/1.2 z 0.8/0.95/1.1/1.25/1.4
Rammus
- Kula Mocy [Q] – czas trwania spowolnienia zmniejszony do 2 sekund z 3
Riven
- podstawowa regeneracja zdrowia na sekundę zwiększona do 1.068 z .668
Rumble
- Ogniopluj [Q] – zmieniono zapis, który mówił o zmiejszonych obrażeniach w potwory
Skarner
- Kryształowe Iglice (pasyw) –
bonus do prędkości ataku obniżony do [39-90%] z [43-160%]wycofane - Kryształowe Cięcie [Q] – całkowite AD ratio przywrócone do 33/36/39/42/45% z 33/35/37/39/41%
- Złamanie [E] – usunięto zapis mówiący o maksymalnej liczbie trafionych jednostek
- Nadzianie [R] – AD ratio zmniejszone do
.4 z 1.6 z 1
Soraka
- Deszcz Gwiazd [Q] – zasięg zmniejszony do 800 z 950
- Astralne Natchnienie [W] – koszt many zwiększony do 40/45/50/55/60 z 20/25/30/35/40
- Życzenie [R] – dłużej nie usuwa efektu Głębokich Ran
Swain
- Nigdyruch [W] – czas trwania spowolnienia zmniejszony do 1/1.3/1.5/1.8/2 sekund z 2 na wszystkich poziomach
Tahm Kench
- Pożarcie [W] – nie zyskujemy 15-25 % prędkości ruchu, uciekając od wrogów, gdy trzymamy wewnątrz siebie współtowarzysza
Twisted Fate
- As z Rękawa [R] –
zasięg zmieniony na 4000/5000/6000 z 5500wycofane
Ziggs
- Krótki Lont (pasyw) – teraz zadaje podwójne obrażenia strukturom – zamiast 150%
- Megapiekielna Bomba [R] –
obrażenia w epicentrum zwiększone do 300/450/600 z 250/375/500wycofane - Megapiekielna Bomba [R] –
bohaterowie znajdujący się dalej otrzymują teraz “2/3 obrażeń z 80%”wycofane
Przedmioty
Dead Man’s Plate
- zdrowie zmniejszone do 500 z 600
Essence Reaver
- delikatna zmiana wskazówki – unikalne bierne: otrzymuje o wiele więcej redukcji cooldownu z szansy na uderzenie krytyczne zapewnione przez inne źródła (max. +20% dodatkowej redukcji cooldownu przy 30% szansy na trafienie krytyczne)
Farsight Alteration
- Cooldown zmieniony na 76-60 (poziomy 9-18) z 61-48 (poziomyl 9-18)
- zasięg wizji zmniejszony do 500 z 900
Phantom Dancer
- Prędkość ataku zwiększona do 45% z 40%
- Całkowity koszt zwiększony do 2800 z 2700
Rapid Firecannon
- Koszt zwiększony do 2600 z 2500
- Zmiana stackowania ze Statikkiem – “Rapid Firecannon i Statikk Shiv będą teraz zadawać największe potencjalne obrażenia zamiast stackowania obrażeń na atak”
Runaan’s Hurricane
- Koszt zwiększony do 2600 z 2500
Statikk Shiv
- Koszt zwiększony do 2600 z 2500
- Zmiana stackowania z Rapidem – “Rapid Firecannon i Statikk Shiv będą teraz zadawać największe potencjalne obrażenia zamiast stackowania obrażeń na atak”
Zeal
- Koszt zwiększony do 1300 z 1200
Specjalizacje
Assassin
- Nowa specjalizacja
- Zwiększa o 1.5 % obrażenia, gdy nie ma w pobliżu sojuszniczego bohatera
Bond of Stone
- teraz 3% i 6% z 2% i 8%
Murderous Intent
- Posiadamy o 5 % zwiększone obrażenia w bohaterów do momentu zdobycia zabójstwa bądź asysty
Thunderlord’s Decree
- Przelicznik z bonusowego AD zwiększono do 30 z 20 %
Jungla
Herold Riftu
Teraz buffa nie otrzymuje gracz, który go pokona. Rift Herald – po zabiciu – upuszcza relikwię przy wejściu na swoje miejsce, która gwarantuje buff osobie, która przez nią przejdzie. Obie drużyny widzą relikwię, gdy upadnie, jednak tylko ta, która zabiła Heralda, może ją podnieść.
Skalniak
- podstawowe HP zwiększone do 1450 z 1440
- podstawowy pancerz zmniejszony do 10 z 12
Wędrujący Krab
- zabicie go daje teraz 70 złota zamiast 50
Wilk Mroku
- podstawowe HP zmniejszone do 1300 z 1320
- podstawowy pancerz zwiększony do 10 z 9
Ogólne
- Po 20 minucie dostajemy nadal buff “Homeguard” z tą różnicą, że w przypadku użycia teleportu bonus do prędkości ruchu przestaje działać