Ivern, the Green Father
Zobacz też:
- Opis umiejętności
- Prezentacja umiejętności
- Candy King Ivern
- Ivern – pierwsza zapowiedź
- Ivern – oficjalna zapowiedź
- Kto stanieje po wyjściu Iverna?
- Ivern? Bingo!
- Umiejętności Iverna – Fakty i Spekulacje [Wygraj RP] (+ wyniki)
Tutaj znajdziesz przeliczniki: klik!
Przeczytaj też opisy umiejętności: klik!
Voiceover
- Czeskie
- Niemieckie
- Węgierskie
- Japońskie
- Koreańskie
- Portugalskie
- Rosyjskie
- Hiszpańskie
- Hiszpańskie (Ameryka Łacińska)
- Tureckie
Ekran logowania
Historia bohatera
Dodano krótką historię Iverna:
Ivern Bramblefoot, known to many as the Green Father, is a peculiar half man, half tree who roams Runeterra’s forests, cultivating life everywhere he goes. He knows the secrets of the natural world, and holds deep friendships with all things that grow, fly, and scuttle. Ivern wanders the wilderness, imparting strange wisdom to any he meets, enriching the forests, and occasionally entrusting loose-lipped butterflies with his secrets.
W wolnym tłumaczeniu:
Ivern Jeżynonogi, znany przez wielu jako Zielony Ojciec, to osobliwy pół człowiek, pół drzewo, który przemierza lasy Runeterry, rozwijając życie wszędzie, gdzie pójdzie. Zna on sekrety świata natury i utrzymuje głębokie relacje z wszystkim, co rośnie, lata czy truchta. Ivern spaceruje po odludziu, przekazując dziwną wiedzę każdemu, kogo spotka, wzbogacając lasy i okazjonalnie powierzając swoje sekrety motylom z długim językiem.
Candy King Ivern
1350 RP
Zobacz prezentację skórki w grze: klik!
Skórki Star Guardian
Star Guardian Lux – aktualizacja
Star Guardian Jinx
1820 RP
Voiceover:
Star Guardian Janna
1350 RP
Star Guardian Lulu
1350 RP
Star Guardian Poppy
1350 RP
Ekran logowania
Miniony Star Guardian
Motyw muzyczny Star Guardian
W patchu 6.20 wejście do gry ze skórką Star Guardian spowoduje, że usłyszymy krótki klip!
Nowe skórki wardów
Star Guardian Ward
Ward Mechs vs. Minions
Nowe ikony przywoływacza
Ikony można otrzymać za uczestnictwo w Worlds Pick’em Challenge:
Sortowanie tablicy wyników
Gry rozpoczęte z użyciem nowego wyboru bohaterów będą automatycznie sortowane po roli (górny, dżungler, środkowy, strzelec, wspierający).
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który powodował, że wiadomości wysłane w trakcie gry nie docierały do adresatów.
- Efekt podstawowego ataku E — Niszczycielskiej Szarży Hecarima może teraz trafić krytycznie, tak jak w przypadku podobnych umiejętności, np. Q Nasusa.
- Możliwość używania przedmiotów przez Pantheona nie zostaje już zablokowana, jeżeli zginie podczas przygotowywania R — Wielkiego Skoku.
- Naprawiono szereg błędów, które sprawiały, że krótkodystansowe doskoki (np. E — Waleczność Riven, Protopas Hextech-01) oraz efekty odrzucenia (np. R — Monsun Janny), które nie mogą przemieścić postaci przez normalny teren, były w stanie przemieszczać postacie przez teren stworzony przez graczy. Technicznie rzecz biorąc, jest to wzmocnienie dla Jarvana.
- Dodatkowo naprawiono kilka miejsc, w których Q — Akrobacja Vayne mogła przemieścić ją przez krawędzie.
- Naprawiono niezwykle rzadki błąd, który sprawiał, że E — Wirujące Cięcie Tryndamere’a mogło zranić sojuszników, przez których przemieścił się podczas używania umiejętności, jeżeli znajdowali się dokładnie na wrogiej jednostce.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Herold nie mógł dezaktywować Biernej — Wytrwałości Garena, gdy „rozwinęła się” ona na 11. poziomie.
- Kled może teraz wysyłać sygnały podczas korzystania z R — Naaaaaaprzód!!!
- Wysyłanie sygnałów o przedmiotach z użyciem podczas bycia martwym nie wyświetla już komunikatu „0 ładunków”.
- Efekty dźwiękowe Q — Połamanych Skrzydeł i R — Cięcia Wiatru Króliczka Bojowego Riven zostały przywrócone.
- Efekt graficzny wybuchu Q — Skaczącej Bomby Mistrza Arkanów Ziggsa został przywrócony.
- Pasek zdrowia Króliczka Fizza został przesunięty do góry, aby dopasować go do podstawowej skórki.
- Pasek zdrowia Księżycowej Bogini Diany został przesunięty do góry, aby dopasować go do podstawowej skórki.
- Większość materiałów rzemieślniczych PROJEKTU wygaśnie 6 listopada. Ulepszone Paczki są wyjątkiem, ale nie będą dawać Rdzeni PROJEKTU po tym terminie. Rozmieńcie rzeczy, które wam pozostały!
Zmiany balansu
Ogólne
- Polecenie ruchu wydane na 0,03 sek. przed wypuszczeniem podstawowego ataku nie przerwie go. Ruch zostanie wykonany już po ataku.
Baron Nashor
- odrzucenie przy doskoku zmniejszone do 0.33 sekundy z 1 sekundy
Twisted Treeline – zewnętrzne wieże
- zasięg wizji zmniejszony do 775 jednostek z 1095 jednostek
Bohaterowie
Ashe
- Frost Shot (pasyw)
- podstawowe spowolnienie zmienione na 10-20% (na poziomach 1-18) z 5-25%
- spowolnienie przy trafieniu krytycznym zmienione na potrojone podstawowe spowolnienie zamiast podwojonego
- krytyczne spowolnienie zanika do normalnej wartości przez połowę czasu trwania spowolnienia zamiast przez cały czas trwania spowolnienia
- Rangers Focus [Q]
- Zamiast w pełni zresetować podstawowy atak Ashe, użycie Skupienia Tropicielki skraca opóźnienie przy podstawowym ataku do 40% pełnej wartości (skrócenie nie następuje, jeżeli opóźnienie jest poniżej 40%).
- Jeżeli opóźnienie między podstawowymi atakami Ashe wynosi 1 sekundę, użycie Skupienia Tropicielki zmniejszy je do 0,4 sek. dla następnego ataku.
- obrażenia zmniejszone do 1.05/1.1/1.15/1.2/1.25 całkowitych obrażeń od ataku z 1.15/1.2/1.25/1.3/1.35 całkowitych obrażeń od ataku
- Zamiast w pełni zresetować podstawowy atak Ashe, użycie Skupienia Tropicielki skraca opóźnienie przy podstawowym ataku do 40% pełnej wartości (skrócenie nie następuje, jeżeli opóźnienie jest poniżej 40%).
Cho’Gath
- Feral Scream [W]
- cooldown zmniejszony do 13/12/11/10/9
- zasięg zwiększony do 650 jednostek z 585
- czas trwania silence’a zmniejszony do 1.5/1.62/1.75/1.88/2 sekund z 1.5./1.75/2/2.25/2.5
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że jednostki bywały trafione, gdy opuściły obszar działania po rzuceniu umiejętności.
Jinx
- Flame Chompers [E]
- koszt many zwiększony do 70 z 50
- obrażenia zmniejszone do 70/120/170/220/270 z 80/135/190/245/300
- przeciwnicy odnoszą obrażenia tylko od jednego Ognistego Gryzaka z każdego rzucenia, nawet jeżeli zostaną trafieni kilkoma eksplozjami
Kog’Maw
- Bio-Arcane Barrage [W]
- zaktualizowano efekty cząsteczkowe przy trafieniu w skórce Kog’Maw Tańczący z Lwami, tak aby było więcej fajerwerków
- zaktualizowano efekty graficzne Broni Biomagicznej we wszystkich skórkach, aby pasowały do nowego czasu działania
Nunu
- bazowe obrażenia ataku zwiększone do 59 z 56.86
- przyrost AD zwiększony do 4 z 3.45
- polecane przedmioty Nunu zostały zaktualizowane
- Visionary (pasyw)
- Nunu zaczyna teraz grę z efektem Wizjonera i odnawia go przy każdym powrocie lub odrodzeniu
- Consume [Q]
- cooldown zmniejszony do 12/11/10/9/9 z 13/12/11/10/9 sekund
- Nunu nie otrzymuje już wyjątkowych wzmocnień za Pożeranie pewnych neutralnych potworów
- Każdy Pożarty duży potwór nasyca Willumpa, dając mu ładunek Nakarmionego. Każdy ładunek Nakarmionego daje Nunu 10 jednostek prędkości ruchu poza walką, 3% maksymalnego zdrowia oraz zwiększa jego rozmiar (kumuluje się do 5 razy). Ładunki odnawiają się przy każdym użyciu Pożarcia, a zanikają co 50/55/60/65/70 sek.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że dodatkowe zdrowie otrzymane z Pożarcia nie kumulowało się z Żarem
- Absolute Zero [R]
- spowolnienie rośnie z czasem i może wynieść 95%
- usunięto czas rzucania
Shyvana
- animacja Podwójnego Ugryzienia została przyspieszona
Taliyah
- bazowa regeneracja HP zwiększona do 7 z 6
- Threaded Volley [Q]
- cooldown zmniejszony do 8/7.5/6/4.5/3 z 10/8.5/7/6.5/4
- czas trwania Worked Ground zmniejszony do 120 sekund z 140 sekund
Vladimir
- Transfusion [Q]
- wzmocnione uzdrowienie na minionach zwiększone do 35% z 25%
- Tides of Blood [E]
- HP ratio zwiększone do 6% z 5%
- szerokość pocisku zwiększona do 60 jednostek z 40 jednostek
- stworzone pociski zmniejszone do 15 z 20
Yorick
- Istoty Mgły i Dziewica będą się teraz teleportować razem z Yorickiem, jeżeli za nim podążały (nie zdarza się, jeżeli nacierają w alei)
- Shepherd of Souls (pasyw)
- Limit grobów na Howling Abyss wynosi 4
- Dark Procession [W]
- Yorick rzuci teraz Mroczną Procesją na maksymalną możliwą odległość, jeżeli zostanie użyta poza zasięgiem
- Mourning Mist [E]
- Teraz oznacza tylko bohaterów i potwory