League of Legends r.

Ivern? Bingo!

Nowy bohater tuż przed nami. Zastanawiacie się, jakie będzie miał skille? Znając Riot...

Graliście kiedyś w Bingo? Na pewno! Jeśli jednak nie, przypomnijmy, że w grze tej posiadamy tablicę z różnymi liczbami. Są one losowane przez prowadzącego, a naszym zadaniem jest ich zaznaczanie na tablicy tak, aby ułożyć z nich prostą linię, dwie linie lub cały kwadrat. W tym przypadku losowaniem nie liczb, a cech zajmuje się Riot Games. To co, czas zacząć grę!

bingo

Zmieńmy nieco zasady gry. Obstawcie w komentarzach 3 z powyższych typowych dla Riotu cech ostatnio wydawanych nowych postaci. Wolne miejsce to oczywiście pole Bingo, które uznajemy za skreślone. Wygrywa ten, kto zgadnie!

Gwoli ścisłości…

  • Azir często bugował się przy wyjściu nowych postaci i był wyłączany. Właściwie to gamebreaking bug Azira pojawił się nawet po jego wyjściu – również wtedy Riot zdecydował się go wyłączyć. Żeby było śmieszniej, Azir został wydany na 3 dni przed końcem patcha – czyli praktycznie w ostatniej chwili. A potem? Potem “Azir is disabled due to a bug”.

  • Pasyw na [Q], [W], [E] – cóż, to ostatnio modne, praktycznie każda nowa postać ma na tych skillach jakiś pasyw.
  • Dwa dashe? Nie ma problemu! Patrz: Kalista, Kled, Rene, Riven i tak dalej… Trzy dashe? Tutaj może nieco trudniej, ale ogólnie dashe zrobiły się modne (no i nic nie ulegnie urokowi Ahri!). Poniekąd tutaj możemy wcisnąć Riven.
  • Nietykalność to ostatnio również wyjątkowo lubiany przez Riot element, biorąc pod uwagę ult Kindred, Tarica, Shena czy pasyw Kleda (gdy schodzi ze Skaarla).
  • 45% win ratio, bo wymaga współpracy drużynowej? Tuż po wydaniu tak było z Taliyah, Tarikiem czy Bardem.
  • Procentowe uzdrowienie – bonus [Q] Tarica (procent zależny od jego zdrowia), Illaoi…
  • Minigra związana z mapą – tutaj nie ma co się zastanawiać: na myśl od razu przychodzą Kindred i Bard.
  • Zmniejszające się cooldowny posiada np.: Taliyah (pasyw), Annie ([Q]) czy Illaoi ([R]).
  • Nieuchronne obrażenia to obecna zmora LoL-a i reworku ADC – ma je Vayne, Twitch, poza strzelcami – GP (pasyw po reworku) czy Fiora (również pasyw).
  • Samoleczenie posiada obecnie całkiem sporo postaci – oczywiście Kindred, Illaoi, Darius, znowu GP etc.
  • “Coś globalnego” – a przynajmniej o dużym zasięgu: kochamy ulty! Ryze, Bard, Taliyah, Kled, Gangplank, Tahm, Aurelion etc.
  • “Okienka mocy” – dla przypomnienia mówimy tu o stackach oznaczonych pod paskiem HP, ostatnio najlepiej chyba widocznych u Annie:

annie

  • Słynny pasyw na trzy uderzenia! Pierwszą postacią, która przerwała passę trzech hitów, był Jhin. Wcześniej magiczna liczba 3 dominowała w Lidze – szkoda nawet wymieniać te wszystkie postacie…
  • Bug, który kończy się jako dodatek – Kata, Yasuo, Zed, Riv… Dobra, stop. Tak na poważnie – najpewniej tu chodzi o kwestię Cassio, która poniekąd na prośbę graczy nie używa butów – w końcu jest wężem, po co jej jakiekolwiek obuwie (choć ja się zastanawiam, dlaczego taka Nami nadal ma buty, trudno mi również wyobrazić sobie smoczą wersję Shyvany w szpilkach i tak dalej).
  • Dziewięć skalowań na pasywce – cóż, dziewięciu może jeszcze nie było, ale siedem czy nawet osiemnaście to nawet nie raz! (Cassio, Jhin etc).
  • Zapowiadana od wieków zmiana terenu to legenda od wieków. Poniekąd wprowadzono to w przypadku Barda, Yoricka czy Taliyah, jednak nie oszukujmy się – nadal czekamy na coś faktycznie w tym stylu.
  • Kto polega na combo? Tu daleko szukać nie trzeba. Annie, Taliyah, Brand, Zyra (jeśli ma zabić, a nie tylko obić wroga), poniekąd Cassio i tak dalej…
  • System amunicji to raczej nic zaskakującego – Jhin i rework ADC wystarczająco to udowodnili (Graves).