Przeczytaj na How2Play w dziale CS:GO jeszcze:
- Ciągle zmieniasz swoją szybkość myszy? Dzięki temu poradnikowi łatwo dopasujesz swoją idealną prędkość.
- Masz już wysoką rangę i założyłeś nowe konto? Zobacz jak skutecznie smurfować.
- Transfer GeT_RiGhTa do Cloud9? Bardzo możliwe!
Artykuł
UWAGA, MUSIMY MIEĆ WŁĄCZONE POTWIERDZENIE MAILEM, INACZEJ NIC Z TEGO
Krok pierwszy – sprawdź swoją historię wymian
1.Wejdź w ekwipunek przez swój profil.
2. Kliknij “more”, po czym “view inventory history”
3. Poszukaj podejrzanej oferty wymiany, np. takiej jak ta poniżej.
Krok drugi – skontaktuj się ze Steam Support
1. Otwórz stronę Supportu Steam.
2. Jeśli nie masz konta, stwórz je (nie może być to od Steam).
3. Wybierz kolejno „My items are missing or stolen“, „Items Traded Without Your Knowledge“.
4. Teraz możesz wybrać „Contact Steam Support“.
5. Wybierz „Counter-Strike: Global Offensive“, „Steam Trading/In-Game Items“, po czym „Stolen/Hijacked Items“.
6. Wybierz “temat” , np. „My items got stolen by malware“ (moje itemy zostały skradzione przy pomocy złośliwego oprogramowania)
7. Dodaj zdjęcie, na którym widoczna będzie podejrzana wymiana wraz z Twoim nickiem Steam.
8. Przedstaw sytuację supportowi. Nie zapomnij o wypełnieniu pola “additional information” oraz podaniu maila, do którego masz dostęp, na który przyjdzie odpowiedz od supportu.
9. Nie zapomnij dodać screena, potwierdzającego to, że konto jest Twoje. Może na nim być np. przelew z konta PSC na Steam.
Po wysłaniu “ticketa” otrzymasz automatyczną odpowiedź. Zrób to, co będzie tam napisane, odpisz, że nic nie pomaga/lub pomogło. Jeśli nie odpiszesz, ticket zostanie zamknięty w ciągu 2 dni.
Krok trzeci – czekanie
Pamiętaj, by być cierpliwym. Support ma wiele pracy, miliony takich zgłoszeń, jak Twoje. Na odpisanie mają 3 tygodnie. Póki co – jedyne, co możesz zrobić, to tylko czekać. Jeśli jednak nie odpiszą – nie wysyłaj nowego ticketa – to nie pomoże, a może nawet opóźnić pracę.