Współpraca

Portal How2Play istnieje od lipca 2011 roku. Zaczynaliśmy jako blog i takowa forma narracji naszych artykułów istnieje do dziś. Właśnie za autentyczność i pasję czytelnicy cenią nas najbardziej. Nie walimy ściem, szerokim łukiem omijamy poprawność polityczną i “mówimy, jak jest”. Posiadamy wiele udanych współprac z producentami sprzętowymi oraz wydawcami gier, które opierają się na spersonalizowanych kreatywnych kampaniach reklamowych.

Kontakt / Contact

Uwaga! Wszystkie oferty współpracy kierujemy z maili z domeny how2play.pl oraz comboservice.pl. Oferty kierowane z innych domen (np. Gmail) nie są wysyłane przez osoby powiązane z portalem i nie ponosimy odpowiedzialności za ich działalność.

Garść statystyk

How2Play według Alexa.com: alexa.com/siteinfo/how2play.pl

Reklama na HowPlay (strona i social media)

wspolpraca

Oczywiście jako portal realizujemy kampanie reklamowe. Jeśli chcesz wypromować swój produkt/markę wśród młodych graczy, to trafiłeś w idealne miejsce! Nasze kampanie reklamowe są niezwykle kreatywne i nie opierają się jedynie na wrzuceniu banerów na stronę, aby zmaksymalizować efekty kampanii dla klienta. Znamy naszych czytelników i wiemy, jak się z nimi komunikować. Koniec ze sztampową i nieskuteczną formą reklamy! Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Przykładowe rodzaje reklamy:

  • pełne kampanie reklamowe (stworzone indywidualnie dla danego produktu lub marki),
  • banery na stronie i w artykułach,
  • artykuły sponsorowane (publikowane z powiadomieniem OneSignal i z możliwością udostępnienia w naszych social mediach; zamieszczamy linki z atrybutem dofollow),
  • reklama w social mediach (indywidualnie tworzone posty, udostępnienia i inne formy współpracy),
  • konkursy i quizy tematyczne,
  • marketing szeptany…

…i wszelkie niestandardowe działania – jesteśmy otwarci na różne rodzaje współpracy!

W przypadku chęci współpracy prosimy o kontakt e-mailowy: biznes@how2play.pl (business@how2play.pl for English-speaking partners). Nie jesteśmy zainteresowani formą “reklama za reklamę”.

Wizyty na targach i eventach

Chętnie bierzemy udział w targach bądź eventach gejmingowych, z których relacja oczywiście trafia na nasz portal, a także do mediów społecznościowych. Do tego celu oczekujemy jednak przynajmniej dwóch akredytacji medialnych. Zapewniamy fotogalerię i relację tekstową.

Chętnie również wejdziemy we współpracę przy większych kampaniach reklamowych – w końcu mamy kontakt z szeroką grupą zainteresowanych odbiorców.

Współpraca dla producentów sprzętowych

Oczywiście zajmujemy się recenzowaniem wszelakiego sprzętu dla graczy, uczniów i studentów. Nasze recenzje są rzetelne i przystosowane do języka naszych czytelników. Testowany sprzęt nie dostaje nudnych sztampowych opisów, które obecnie są zmorą w Internecie. Jest to idealna okazja, aby producent za naszym pośrednictwem pokazał swój produkt szerszej publice. Posiadamy jednak dżentelmeńską umowę między producentami a czytelnikami: nie recenzujemy produktów słabych i nie naciągamy ocen. Jeśli uważamy, że dany sprzęt zasługuje na ocenę poniżej 5/10, to pozostawiamy decyzję o publikacji podmiotowi, które do nas wysłał dany produkt – oczywiście w takim przypadku odsyłamy otrzymane przedmioty. Taką praktyką nie oszukujemy naszych czytelników, jak i jesteśmy fair wobec producentów sprzętowych. 

W recenzji zawrze się nie tylko szeroki opis produktu, ale także wiele zdjęć, podsumowanie plusów i minusów sprzętu oraz ocena w skali od 1 do 10 i możliwość otrzymania znaku jakości How2Play. Jeśli producent chce promować wybraną stronę, do recenzji dodajemy linki z atrybutem dofollow. W przypadku dłuższej współpracy w zakresie recenzji darmowo publikujemy informacje prasowe danej agencji bądź producenta.

polecamy

W przypadku chęci współpracy prosimy o kontakt e-mailowy: biznes@how2play.pl (business@how2play.pl for English-speaking partners). Akceptujemy współpracę barterową (recenzja w zamian za recenzowany sprzęt – zasady do ustalenia w zależności od wartości sprzętu) lub finansową.

Oferujemy również wszelakie formy promocji produktów w formie kreatywnej reklamy lub konkursów, w przypadku których producent zyskuje od 500 do 5000 polubień na własnym fanpage’u.

Dotychczasowe współprace sprzętowe

Dotychczasowe współprace z dystrybutorami i reklamodawcami