Sprzęt Gamingowy r.

Współpraca Razer i Bungie: linia sprzętu dedykowana Destiny 2

Mysz Razer DeathAdder Elite, klawiatura Ornata Chroma, słuchawki ManO’War Tournament Edition i podkładka pod myszkę Goliathus Speed zapewnią graczom wrażenia ze świata Destiny 2.

LOS ANGELES – Razer – wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, oraz Bungie, jeden z najbardziej uznanych na świecie producentów gier wideo, poinformowały dzisiaj o podjęciu współpracy przy nadchodzącym tytule Destiny 2, którego światowym wydawcą i dystrybutorem jest Activision.

Aby uświetnić zbliżającą się premierę gry  na PlayStation 4, Xbox One i PC, Razer wprowadzi na rynek linię produktów nawiązujących do Destiny 2.

Wśród przygotowywanych akcesoriów znajdą się: Razer DeathAdder Elite – najnowsza i najbardziej zaawansowana wersja sztandarowej myszy Razer Deathadder; Razer Ornata Chroma – klawiatura łącząca pełne poczucie kontroli, znanym z klawiatur mechanicznych, z komfortem pracy kojarzonym z urządzeniami wyposażonymi w technologię membranową; Razer ManO’War Tournament Edition – multi-platformowy headset audio zaprojektowany dla najwyższego poczucia komfortu, oraz Razer Goliathus Speed, wyznaczająca standardy rynku gamingowa podkładka pod myszkę.

„Współpraca z Razer w celu dostarczenia linii produktów premium, którą pokochają fani Destiny 2 i wszelkich strzelanin, to dla nas bardzo ekscytujące wydarzenie.” – powiedział Jim McQuillan, Dyrektor Kreatywny działu Brand & Marketing w Bungie. „Zespół pracujący nad nią wpadł na wiele fantastycznych pomysłów pozwalających powiązać świat i projekt graficzny Destiny z najwyższej klasy sprzętem Razera. Gracze otrzymają naprawdę wiele nowych możliwości dostosowania doznań z rozgrywki w Destiny 2 do własnych preferencji.”

Zapowiedziana w tym roku gra Destiny 2 stanowić będzie kontynuację Destiny, który zanotował największy rekord dla premiery nowej serii gier wideo.

„To gra, na którą z zapartym tchem czeka jedna z największych i najbardziej oddanych grup fanów oraz cała wielka społeczność graczy PC, która od dawna tęskniła za możliwością gry w Destiny na własnej platformie.” – powiedział Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer. „Innowacyjność i głębia serii Destiny robią niesamowite wrażenie. To dla nas zaszczyt, że możemy pracować z jednymi z najlepszych twórców gier wideo i wspierać premierę ich dzieła na komputery PC”.

Dedykowana grze linia sprzętu Razer dostępna będzie już we wrześniu.

Dostępność:
Razerzone.com – wrzesień 2017
Sklepy – wrzesień 2017


O RAZER:

Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy.

Trójgłowy wąż Razera jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo na świecie, dzięki zastępom fanów na każdym z kontynentów. Firma zaprojektowała i zbudowała jedną z największych platform zintegrowanych urządzeń i oprogramowania dla graczy z bazą ponad 35 milionów użytkowników. Razer napędza transformację w świecie rozrywki cyfrowej na wszystkich platformach, od PC, przez konsole, aż po urządzenia mobilne.

W skład wielokrotnie nagradzanej oferty firmy Razer wchodzą liczne urządzenia oraz oprogramowanie. Do sztandarowych produktów firmy należą wysoce wydajne urządzenia peryferyjne dla PC i konsol, laptopy gamingowe linii Razer Blade, serwisy użytkowe jak Razer Cortex (system ułatwniający uruchamianie i optymalizację gier) oraz wirtualna waluta i system płatności zGold. Firma dodatkowo świadczy certyfikację w dziedzinach audiowizualnych i usługi w zakresie rozwoju IP poprzez swoją spółkę zależną THX.

Założona w 2005 roku, z główną kwaterą w San Francisco, firma Razer jest wspierana przez Digital Grid, Intel Capital, IDG-Accel and Temasek

Więcej informacji o Razer na stronie: http://www.razerzone.com/about-razer.

O BUNGIE:

Bungie to niezależne studio deweloperskie, którego własność pozostaje w rękach pracowników. Firma specjalizuje się w tworzeniu światów, które swoim pełnym nadziei nastrojem inspirują rzesze pełnych pasji graczy do tworzenia społeczności fanowskich. Przez ponad 25 lat istnienia założenia te doprowadziły do stworzenia niektórych z najbardziej rozpoznawalnych na świecie serii gier, takich jak Marathon, Myth, Halo i Destiny. Obecnie Bungie koncentruje swoje wysiłki na tworzeniu kolejnego, niecierpliwie wyczekiwanego rozdziału kronik uniwersum Destiny, w postaci Destiny 2.

O ACTIVISION PUBLISHING, INC:

Posiadająca swoją siedzibę główną w Santa Monica w Kalifornii, firma Activision Publishing, Inc. znajduje się w czołówce światowych producentów oraz wydawców w branży rozrywki elektronicznej, z tego względu działa w wielu regionach świata. Aby znaleźć więcej informacji o Activision oraz jej produktach można znaleźć na stronie firmy, www.activision.com, a także śledząc oficjalne konto na Twitterze @Activision.