Kharaman Nazar
Projekt powstał przy współpracy Bruno Feltrana z Raulem Alvesem. Nazar jest tureckim myśliwym – sokolnikiem uzbrojonym w kuszę, z sokołem zwanym Bullseye u boku, należą do grupy atakującej, specjalizują się w walkach 1 vs 1 i szybkim wykańczaniu przeciwników.
[Pasyw] Falcon’s Eye
Bullseye zawsze lata wokół Nazara. Wszystko co widzi sokół widzi też bohater. Nazar widzi wszystkich wrogów wokół siebie na małym obszarze, nawet tych ukrytych za ścianami.
[LPM/PPM] Crossbow
Strzela pojedynczo długo dystansowymi strzałami (20). Może również celować by strzelać precyzyjniej.
[E] Looking for health
Kiedy Nazar ma mało życia może natychmiast wysłać sokoła, aby ten szukał apteczek w pobliżu. Bullseye przyniesie tę najbliższą.
[Shift] Venom Darts
Nazar może zmienić wszystkie 20 strzałek na 6 zatrutych. Trucizna może objąć dowolny cel, ale nie będzie zadawać obrażeń, jeśli myśliwy strzeli do tego samego celu więcej niż raz.
[Q] Aerial Attack
Bullseye jest wysłany by zdezorientować przeciwnika na krótki czas. Sokół atakuje wroga zadając małe obrażenia, zakłócając jego umiejętności i wzrok. Jeśli cel ucieknie lub umrze przed końcem działania umiejętności Bullseye wraca do Nazara i jest gotów obrać nowy. Sokół nie może szukać apteczek [E] podczas atakowania.
Moim zdaniem Nazar jest dobrze dopracowanym bohaterem, z fajnym motywem sokoła – towarzysza, który mógłby zagościć w grze na stałe i siać postrach w drużynie wroga. A co Wy sądzicie? Nie jest zbyt OP? Chcielibyście nim zagrać?