Overwatch r.

Lista zmian w Overwatch z dn. 6 lipca 2016!

Najnowsza aktualizacja gry wprowadziła kilka istotnych zmian głównie w trybie Rywalizacji i kilka poprawek! Lista zmian w Overwatch dostępna już po polsku!

Nowa aktualizacja została wprowadzona na komputery PC oraz konsolę PlayStation 4 oraz Xbox One! Poniżej znajdziecie wprowadzone do gry zmiany i poprawki!

Lista zmian w Overwatch z dn. 6 lipca 2016!

Lista zmian w Overwatch

OGÓLNE

Rywalizacja

  • Zmieniono długość decydującego starcia na wszystkich mapach z 1 min. 45 sek. na:
    • Szturm:
      Hanamura – 1 min. 35 sek.
      Świątynia Anubisa – 1 min. 30 sek.
      Zakłady Volskaya Industries – 1 min. 35 sek.
    • Eskorta:
      Dorado – 1 min. 30 sek.
      Droga 66 – 1 min. 35 sek.
      Posterunek: Gibraltar – 1 min. 35 sek.
    • Mieszane:
      King’s Row – 1 min. 30 sek.
      Numbani – 1 min. 50 sek.

Uwaga: długość decydującego starcia nie uległa zmianie w przypadku mapy Hollywood i nadal wynosi 1 min. 45 sek.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie muzyki dla dogrywki na mapach typu Eskorta i Szturm/Eskorta, kiedy ładunek był blisko ostatniego punktu kontrolnego.
  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który czasem powodował, że ustawienia wyświetlania nie były zapisywane przy ponownym uruchamianiu klienta.
  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który czasem powodował niepoprawne wyświetlanie interfejsu użytkownika w grze przy rozdzielczości 4k.
  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który czasem powodował wyświetlanie nieprawidłowego poziomu gracza w menu społecznościowym.

Mapy

  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd kolizji, który powodował, że w niektórych miejscach na mapie Nepal nie było blokowane pole widzenia.

Bohaterowie

  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który powodował oderwanie promienia z Kaduceusza Łaski od celu, jeśli używający go gracz: a) szybko przełączał między promieniem leczącym i wzmacniającym zadawane obrażenia, przytrzymując oba przyciski myszy, lub b) był odwrócony od celu w momencie przełączenia.
  • [Tylko na PC] Naprawiono dodatkowe błędy, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie za pomocą Kroku w Cień w niezamierzone miejsca na niektórych mapach.
  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który powodował, że podczas używania Pierwotnego Szału Winston czasem nie trafiał atakiem wręcz celów będących w jego zasięgu.
  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który czasem powodował nieprawidłowe skalowanie alternatywnego trybu ataku Zarii z jej modyfikatorem zwiększenia obrażeń.

Tryb Rywalizacji

  • [Tylko na PC] Naprawiono błąd, który powodował u niektórych graczy nieprawidłowe wyświetlanie ikony „500 najlepszych” w różnych miejscach interfejsu użytkownika.
    Naprawiono błąd, który powodował, że po opuszczeniu meczu w trybie Rywalizacji i ponownym dołączeniu do niego gra nadal oznaczała go jako przegraną w historii meczów kwalifikacyjnych, co miało też wpływ na określanie liczby punktów rangi umiejętności przyznawanych za ukończenie meczu – nawet jeśli drużyna gracza zwyciężyła.
    Uwaga: Aby mecz był zaliczony jako zwycięstwo, trzeba być obecnym przy jego zakończeniu. Jeśli ktoś opuści mecz i nie wróci przed jego zakończeniem, mecz zostanie zaliczony jako porażka zarówno w historii meczów kwalifikacyjnych, jak i podczas obliczania zmiany w randze umiejętności gracza.
    Naprawiono błąd, który powodował nałożenie kary za opuszczenie meczu w trybie Rywalizacji nawet po ponownym dołączeniu i ukończeniu meczu.
    Uwagi: Jeśli ktoś opuści jeden mecz w trybie Rywalizacji więcej niż 3 razy, nadal otrzyma karę za opuszczenie meczu w trybie Rywalizacji. Kara zostanie nałożona nawet w przypadku ukończenia meczu.

[latest_posts category=”overwatch” count=”6″]

[Źródło]