Overwatch r.

Jeff Kaplan omawia rozgrywki rankingowe!

Jeff Kaplan przemawia do nas ponownie. W dzisiejszej deweloperskiej aktualizacji, omawia on nadchodzący tryb rankingowy/rywalizacji. 

tapeta

Tryb Rywalizacji:

  • Został zbudowany na podstawie wiadomości zwrotnych ze strony społeczności podczas bety.
  • Pierwsze opinie graczy twierdziły, iż tryb ten nie dawał dużego poczucia rywalizacji. Gracze chcieli widzieć swoje położenie w rankingu względem innych.
  • Sezony będą trwały 3 miesiące. Będą one oparte na prawdziwych porach roku mających miejsce na półkuli północnej – pierwszy sezon to “Lato”.
  • Gry przechodzą w nagłą śmierć zbyt często (35% czasu). Wprowadzono zmiany w celu zredukowania tego.
  • Nagła śmierć będzie grana na tej samej mapie, na której gracze zwykli byli się mierzyć.
  • Mapy Ataku będą trwały dłużej. Większe szanse na zrównoważoną rozgrywkę. Szczegóły zostaną niedługo opublikowane.
  • Brak poziomów w rankingu. Twoje wewnętrzne MMR zostanie skorelowane z zewnętrznym Skill Ratingiem.
  • Skill Rating będzie liczbą od 1 do 100.
  • Będzie można zobaczyć skill rating każdego gracza w swojej drużynie. Średni skill rating będzie widoczny dla obu drużyn.
  • Nie każdy mecz będzie fair w stu procentach, lecz jeśli grasz na niskim poziomie zyskasz więcej za wygraną, stracisz mniej za przegraną.
  • Będzie można zobaczyć kto z kim w drużynie jest premadem w celu przejrzystości.
  • W razie potrzeby, system będzie poprawiany dzięki opiniom graczy.

Nagrody Rankingowe:

  • System będzie nagradzał zmianami kosmetycznymi – żadnych zysków w mocy.
  • Niektóre ikony gracza i graffiti będą dostępne w trakcie poszczególnych sezonów.
  • Nowy system złotych broni będzie dostępny w dziale dostosowania postaci. Gracze o wysokich umiejętnościach otrzymają go szybciej.

Dodatkowo:

  • Nowe mapy zostaną dodane jeszcze w tym roku.
  • Planowane jest ulepszenie trybu obserwacji, w celu lepszych transmisji.

[latest_posts category=”overwatch” count=”6″]