Jeff Kaplan przemawia do nas ponownie. W dzisiejszej deweloperskiej aktualizacji, omawia on nadchodzący tryb rankingowy/rywalizacji.
Tryb Rywalizacji:
- Został zbudowany na podstawie wiadomości zwrotnych ze strony społeczności podczas bety.
- Pierwsze opinie graczy twierdziły, iż tryb ten nie dawał dużego poczucia rywalizacji. Gracze chcieli widzieć swoje położenie w rankingu względem innych.
- Sezony będą trwały 3 miesiące. Będą one oparte na prawdziwych porach roku mających miejsce na półkuli północnej – pierwszy sezon to “Lato”.
- Gry przechodzą w nagłą śmierć zbyt często (35% czasu). Wprowadzono zmiany w celu zredukowania tego.
- Nagła śmierć będzie grana na tej samej mapie, na której gracze zwykli byli się mierzyć.
- Mapy Ataku będą trwały dłużej. Większe szanse na zrównoważoną rozgrywkę. Szczegóły zostaną niedługo opublikowane.
- Brak poziomów w rankingu. Twoje wewnętrzne MMR zostanie skorelowane z zewnętrznym Skill Ratingiem.
- Skill Rating będzie liczbą od 1 do 100.
- Będzie można zobaczyć skill rating każdego gracza w swojej drużynie. Średni skill rating będzie widoczny dla obu drużyn.
- Nie każdy mecz będzie fair w stu procentach, lecz jeśli grasz na niskim poziomie zyskasz więcej za wygraną, stracisz mniej za przegraną.
- Będzie można zobaczyć kto z kim w drużynie jest premadem w celu przejrzystości.
- W razie potrzeby, system będzie poprawiany dzięki opiniom graczy.
Nagrody Rankingowe:
- System będzie nagradzał zmianami kosmetycznymi – żadnych zysków w mocy.
- Niektóre ikony gracza i graffiti będą dostępne w trakcie poszczególnych sezonów.
- Nowy system złotych broni będzie dostępny w dziale dostosowania postaci. Gracze o wysokich umiejętnościach otrzymają go szybciej.
Dodatkowo:
- Nowe mapy zostaną dodane jeszcze w tym roku.
- Planowane jest ulepszenie trybu obserwacji, w celu lepszych transmisji.
[latest_posts category=”overwatch” count=”6″]