Overwatch r.

Duży nerf Łaski i Złomiarza już na serwerze testowym!

Ten dzień musiał w końcu nadejść. Blizzard widząc co się dzieje, postanowił jak najostrzej uderzyć w Łaskę i Złomiarza, tworząc miejsce dla pozostałych bohaterów.

To, że Łaska jest przesadzona wiemy nie od dziś, Blizzard niby osłabił jej wskrzeszenie, lecz nadal była za silna. Do tego stopnia, że postacie jak Lucio czy Ana zostały w dużym stopniu przyćmione. Można śmiało powiedzieć, że odebrała ona różnorodność grze.

Przypadek Złomiarza nie jest tak drastyczny, ale odkąd dano mu dwie miny stał się troszkę przesadzony. Grając nim wystarczyło rzucić na oślep bombę i albo mieliśmy killa, albo przeciwnik ledwo uszedł z życiem. I to nie ważne, czy znajdował się tuż obok nas czy dalej. Dochodziło dzięki temu do absurdalnych sytuacji, że grający Złomiarzem potrafili naładować jego super zdolność w kilka sekund.

Zmiany bohaterów

łaska overwatch

Łaska

  • Walkiria [Q]
    • Nie daje już natychmiastowego wskrzeszenia.
    • Nie daje już dodatkowej ilości wskrzeszeń.
    • Premia szybkości Anioła Stróża została zmniejszona o 50%.
    • Czas trwania zmniejszony z 20 sekund do 15 sekund.

Złomiarz

  • Mina Ogłuszająca
    • Teraz zadaje tym mniej obrażeń, im cel znajduje się dalej od centrum eksplozji.

Zmiany te, szczególnie Łaski mogą zmienić w dużym stopniu obecną metę, a to bardzo dobra wiadomość! Gra Łaską jest dość nudna (moim zdaniem oczywiście), dużo ciekawszy jest już np. Lucio, którego mainowałem do czasu stworzenia z Łaski potwora. Oczywiście na razie wszystko dzieje się na serwerze testowym, do czasu wejścia na live może się jeszcze dużo zmienić.

Co sądzicie o tych zmianach? Cieszycie się z ich powodu tak samo jak ja?

Wybaczcie zerową aktywność w ciągu ostatnich dni, ale choroba nie wybiera.