Skąd pobrać LoR-a?
Gra posiada swój własny klient, który trzeba pobrać. Nie da się zagrać w LoR-a przez klienta LoL-a. Tutaj możesz pobrać klienta Legends of Runeterra.
- Bezpośredni link do instalatora.
- Link korzysta z domeny riotcdn.net. Należy ona do Riotu – korzysta z niej m.in. patcher League of Legends.
- Link do strony gry.
- Grę można pobrać po zalogowaniu się przez przycisk w prawym górnym rogu.
Wymagania systemowe LoR-a sprawdzisz na samym dole artykułu.
Jak pobrać Legends of Runeterra?
Czy potrzebuję do tego konta Riot?
Tak. Konto Riot jest tym samym kontem, którego używa się do League of Legends i każdej innej gry Riot Games.
Konto Riot można stworzyć stronie Riotu. Łapcie bezpośredni link: [klik!]. W formularzu należy podać swój adres e-mail, datę urodzenia, nazwę użytkownika (służy do logowania; nick ustawia się później), hasło oraz serwer. Następnie pobierz klienta gry Legends of Runeterra, zaloguj się… i graj.
Załóż konto Riot
Wybrać EUNE czy EUW?
EUNE czy EUW? Serwery nie różnią się między sobą pingiem – znajdują się w tej samej fizycznej lokalizacji. Mają podobną bazę graczy. Na EUNE gra więcej Polaków, Czechów i Węgrów, na EUW – Francuzów i Hiszpanów. Poziom graczy na obydwu serwerach jest podobny.
Od kilku miesięcy EUW ma więcej problemów z League of Legends niż EUNE, w związku z czym często otrzymują rekompensaty. Błędy dotyczą głównie klienta gry i są (względnie) naprawiane w przeciągu dnia-tygodnia.
Jeśli nie ma to dla Ciebie większego znaczenia, wybierz EUNE. Możesz też założyć drugie konto na ten sam adres e-mail i zagrać na innym serwerze.
Jak już wspomniałem, konto Riot umożliwia logowanie do każdej gry Riot Games – czy to League of Legends, czy Legends of Runeterra. W przyszłości dojdzie do tego również Wild Rift (tzw. LoL mobile) czy mobilne TFT.
Pobierz bezpośrednio Legends of Runeterra
Wybaczcie za brak wielkiego przycisku “FREE DOWNLOAD”. 😀
Minimalne wymagania systemowe Legends of Runeterra
- Windows
- 64-bitowy system Windows 7, 8.1 lub 10.
- Procesor: 3 GHz.
- RAM: 4 GB.
- Karta graficzna: min. 512 MB.
- Mac OS
- Brak wsparcia.
- Mobilne (iOS i Android)
- Podane zostaną bliżej 2020 roku.