Legends of Runeterra r.

Jak pobrać Legends of Runeterra?

Dostaję definitywnie za dużo pytań o to, jak pobrać Legends of Runeterra...

Skąd pobrać LoR-a?

Gra posiada swój własny klient, który trzeba pobrać. Nie da się zagrać w LoR-a przez klienta LoL-a. Tutaj możesz pobrać klienta Legends of Runeterra.

Wymagania systemowe LoR-a sprawdzisz na samym dole artykułu.

Jak pobrać Legends of Runeterra?

Czy potrzebuję do tego konta Riot?

Tak. Konto Riot jest tym samym kontem, którego używa się do League of Legends i każdej innej gry Riot Games.

Konto Riot można stworzyć stronie Riotu. Łapcie bezpośredni link: [klik!]. W formularzu należy podać swój adres e-mail, datę urodzenia, nazwę użytkownika (służy do logowania; nick ustawia się później), hasło oraz serwer. Następnie pobierz klienta gry Legends of Runeterra, zaloguj się… i graj.

Załóż konto Riot

Wybrać EUNE czy EUW?

EUNE czy EUW? Serwery nie różnią się między sobą pingiem – znajdują się w tej samej fizycznej lokalizacji. Mają podobną bazę graczy. Na EUNE gra więcej Polaków, Czechów i Węgrów, na EUW – Francuzów i Hiszpanów. Poziom graczy na obydwu serwerach jest podobny.

Od kilku miesięcy EUW ma więcej problemów z League of Legends niż EUNE, w związku z czym często otrzymują rekompensaty. Błędy dotyczą głównie klienta gry i są (względnie) naprawiane w przeciągu dnia-tygodnia.

Jeśli nie ma to dla Ciebie większego znaczenia, wybierz EUNE. Możesz też założyć drugie konto na ten sam adres e-mail i zagrać na innym serwerze.

Jak już wspomniałem, konto Riot umożliwia logowanie do każdej gry Riot Games – czy to League of Legends, czy Legends of Runeterra. W przyszłości dojdzie do tego również Wild Rift (tzw. LoL mobile) czy mobilne TFT.

Pobierz bezpośrednio Legends of Runeterra

Wybaczcie za brak wielkiego przycisku “FREE DOWNLOAD”. 😀

Legends of Runeterra. Pobieranie LoR-a. "Access Granted"

Minimalne wymagania systemowe Legends of Runeterra

  • Windows
    • 64-bitowy system Windows 7, 8.1 lub 10.
    • Procesor: 3 GHz.
    • RAM: 4 GB.
    • Karta graficzna: min. 512 MB.
  • Mac OS
    • Brak wsparcia.
  • Mobilne (iOS i Android)
    • Podane zostaną bliżej 2020 roku.