Przed nami pierwszy patch zmieniający balans LoR-a!
Patch w skrócie
Patch zostanie wydany na serwery live we wtorek, 18 lutego, o godzinie 18.30.
Karty
Karty postaci
Lux (poziom 1)
- Siła: 3 → 4
- Zdrowie: 4 → 5
Lux (poziom 2)
- Siła: 4 → 5
- Zdrowie: 5 → 6
Yasuo (poziom 1)
- Level up: Stunujesz lub recallujesz jednostki 6+ → stunujesz lub recallujesz jednostki 5+.
Followersi i spelle
Back to back
- Koszt: 5 → 6
Arena Battlecaster
- Zdrowie: 1 → 2
Crimson Curator
- Zdrowie: 2 → 3
Deny
- Koszt: 3 → 4
Inspiring Mentor
- Zdrowie: 1 → 2
- Zmiana opisu:
- Stary: “Play: Grant an ally in hand + 1|1”.
- Nowy: “Play: Grant an ally in hand + 1|0”.
Jewelled Protector
- Siła: 3 → 4
- Zdrowie: 3 → 4
Kinkou Lifeblade
- Zdrowie: 3 → 2
Commander Ledros
- Koszt: 8 → 9
- Siła: 8 → 9
- Zmiana opisu:
- Stary: “Play: Cut the enemy Nexus Health in half”.
- Nowy: “Play: Cut the enemy Nexus Health in half, rounded up”.
Blade of Ledros
- Zmiana opisu:
- Stary: “Cut the enemy Nexus Health in half”.
- Nowy: “Cut the enemy Nexus Health in half, rounded up”.
Rhasa, the Sunderer
- Koszt: 7 → 8
Scuttlegeist
- Keywordy: brak → Fearsome.
Tortured Prodigy
- Siła: 3 → 4
Wraithcaller
- Keywordy: Fearsome → brak.
Przejrzystość
Dodano do wskazówek informację, czy wróg może reagować na efekty jednostek.
- Jednostki, które pozwalają wrogowi na reakcję, posiadają teraz ikonę “Skills” obok tekstu “Play” lub “Attack”.
- Najechanie na ikonę rozwinie wskazówkę, która wyjaśni, czy wróg może reagować.
- Jednostki z efektami, które nie pozwalają wrogowi na reakcję, nie posiadają ikony.
- Stworzone karty posiadają teraz informację, przez co zostały stworzone.
Expeditions Archetypes
Demacian Steel
- Dodano: Chain Vest
Battle Scars
- Dodano: Might, Alpha Wildclaw
- Usunięto: Blood for Blood, Bull Elnuk
Suit Up
- Dodano: Bull Elnuk
- Usunięto: Alpha Wildclaw
Shroom and Boom
- Dodano: Assembly Bot, Statikk Shock, Plaza Guardian
- Usunięto: Academy Prodigy, Chempunk Shredder, Get Excited!
Shopkeeper
- Poprawiono logikę wymian shopkeepera.
Nagrody XP i Ekspedycji
Zredukowano XP end-of-trial:
- 0 zwycięstw: 100 → 50
- 1 zwycięstwo: 300 → 150
- 2 zwycięstwa: 500 → 250
- 3 zwycięstwa: 700 → 400
- 4 zwycięstwa: 900 → 600
- 5 zwycięstw: 1200 → 800
- 6 zwycięstw: 1500 → 1000
- 7 zwycięstw: 2000 → 1500
Zredukowano zmiany XP za codzienne zwycięstwa:
- Bazowa ilość XP za zwycięstwo PVP: 200 (normal lub ranked), 100 (Ekspedycja)
- 1-10 zwycięstw: pełna ilość XP (bez zmian)
- 11-15 zwycięstw: -50 XP → pełna ilość XP
- 16-20 zwycięstw: -100 XP (bez zmian)
- 21-30 zwycięstw: -150 XP → -100 XP
- 31+ zwycięstw: -200 XP → -100 XP
Zmieniono strukturę XP z Friend Challenge:
- Zwycięstwa w Friend Challenge dają teraz 100 XP za pierwsze pięć zwycięstw i 0 XP za kolejne zwycięstwa.
- Przegrane i remisy w Friend Challenge nie dają teraz XP.
- Mecze w Friend Challenge nie liczą się do nagród z codziennych gier PvP i bonusów z pierwszej wygranej dnia. Nadal liczą się jednak do postępu questów.
Zmieniono nagrody Ekspedycji:
- Ekspedycje z sześcioma zwycięstwami dają teraz 1500 shardów (wcześniej 1000), kartę losowego bohatera i golden chest (bez zmian).
- Ekspedycje z siedmioma zwycięstwami dają teraz 7-win 3000 shardów (wcześniej 3500) oraz champion capsule (bez zmian).
Opcje FPS dla PC
Dodano opcje FPS dla komputerów. Dostępne są trzy ustawienia:
- 30/60,
- 60,
- 60+.