The Vault
Możesz teraz zdobywać nielimitowaną liczbę nagród Vault.
- Poziom 2+ – teraz daje Expedition Token (wcześniej poziom 10+).
- Poziom 5+ – teraz daje losową kartę bohatera.
- Poziom 10+ – teraz daje wildcard bohatera (zastępuje losową kartę bohatera na poziomie 5).
- Po poziomie 13 możesz zdobywać dodatkowe, nielimitowane kapsuły za 4500 XP każda. Każda kapsuła zawiera przynajmniej 3 rzadkie karty i 2 podstawowe.
XP za zwycięstwa
Możesz teraz zdobywać nielimitowaną ilość XP za pomocą zwycięstwo PvP i AI.
- Zwycięstwa PvP na normalach, rankedach i ekspedycjach dadzą odpowiednio 200 i 100 XP. Bonusy za pierwsze zwycięstwo dnia nadal się nakładają.
- Zwycięstwa z AI teraz zawsze dają przynajmniej 50 XP.
- 1-10 zwycięstwo z AI: 100 XP.
- 11+ zwycięstw z AI: 50 XP.
Wildcard i bezpośredni zakup kart
Teraz możesz zakupić nielimitowaną liczbę wildcard.
- W sklepie nie ma już tygodniowego zasobu wildcard.
- Możesz teraz bezpośrednio kupić karty w zakładce Collection, używając monet (koszt jest identyczny do ekwiwalentu wildcard).
Ekspedycje
Koszt ekspedycji i nagrody zostały zmniejszone o ok. 33%.
- Koszt ekspedycji zmniejszony z 3000 shardów lub 300 monet do 2000 shardów lub 200 monet.
- Zaktualizowano nagrody:
- 0 zwycięstw: Epic Capsule (zawiera: Epix, 2 Rare, 2 Common),
- 1 zwycięstwo: Epic Capsule, 100 Shards,
- 2 zwycięstwa: Epic Capsule, 200 Shards.
- 3 zwycięstwa: Epic Capsule, 200 Shards, Common Wildcard,
- 4 zwycięstwa: Epic Capsule, 300 Shards, 2 Common Wildcards,
- 5 zwycięstw: Epic Capsule, 500 Shards, Rare wildcard, Common Wildcard,
- 6 zwycięstw: Epic Capsule, 1000 Shards, Rare Wildcard, Common Wildcard,
- 7 zwycięstw: Epic Capsule, 2000 Shards, 2 Rare Wildcards.
Zaczynając od tego patcha, ekspedycje będą dawały astare nagrody. Po wgraniu patcha gracze otrzymają 1000 shardów na token ekspedycji.
Nagrody z prologu
Nowi gracze poznają większą liczbę kart na początku. Otrzymają też nieco waluty.
- Poziom 2: Rare WC + 200 Shards → Epic WC + 200 Shards, przeniesione na poziom 9.
- Poziomy 3-9: nagrody obniżone o poziom (a więc teraz są to nagrody na poziomach 2-8).
Aktualizacje kart / Poprawka: The Harrowing
The Harrowing
- Stary tekst: Revive the 6 Strongest units that died this game and grant them Ephemeral.
- Nowy tekst: Revive the 6 Strongest allies that died this game and grant them Ephemeral.
Przejrzystość tekstu kart
Poprawiono przejrzystość kart: Ancient Yeti | Arena Bookie | Ashe | Blade of Ledros | Commander Ledros | Corina Veraza | Crimson Curator | Dawnspeakers | Draven’s Biggest Fan | Draven’s Whirling Death | Eggnivia | Elise | Eminent Benefactor | Flash of Brilliance | Garen’s Judgment | Garen (level 2) | Health Potion | Heimerdinger’s Progress Day | Iceborn Legacy | Insight of Ages | Iron Harbinger | Jinx (level 2) | Jubilant Poro | Judgment | Karma | Karma’s Insight of Ages | Katarina | Kindly Tavernkeeper | Laurent Chevalier | Legion Marauder | Lonely Poro | Lucian (level 2) | Lux | Minotaur Reckoner | Mistwraith | Noxian Guillotine | Poro Snax | Progress Day | Purify | Rimefang Wolf | Rimetusk Shaman | Ritual of Renewal | Scaled Snapper | Single Combat | Statikk Shock | The Undying | Troop of Elnuks | Trueshot Barrage | Warmother’s Call | Whirling Death | Wyrding Stones | Yasuo (level 2).
Master Tier
Zmniejszono karę na porażkę w Masterze.
Expeditions Archetypes
Shadows and Dust
- Dodano kartę: Darkwater Scourge.
- “Disruption is in a decent spot, but Zephyr Sage had found its way into five different archetypes and this is the one where it felt least at home”.
- Usunięto: Zephyr Sage.