Legends of Runeterra r.

Legends of Runeterra: opis patcha 0.9.3

Przed nami kolejny patch LoR-a.

The Vault

Możesz teraz zdobywać nielimitowaną liczbę nagród Vault.

  • Poziom 2+ – teraz daje Expedition Token (wcześniej poziom 10+).
  • Poziom 5+ – teraz daje losową kartę bohatera.
  • Poziom 10+ – teraz daje wildcard bohatera (zastępuje losową kartę bohatera na poziomie 5).
  • Po poziomie 13 możesz zdobywać dodatkowe, nielimitowane kapsuły za 4500 XP każda. Każda kapsuła zawiera przynajmniej 3 rzadkie karty i 2 podstawowe.

XP za zwycięstwa

Możesz teraz zdobywać nielimitowaną ilość XP za pomocą zwycięstwo PvP i AI.

  • Zwycięstwa PvP na normalach, rankedach i ekspedycjach dadzą odpowiednio 200 i 100 XP. Bonusy za pierwsze zwycięstwo dnia nadal się nakładają.
  • Zwycięstwa z AI teraz zawsze dają przynajmniej 50 XP.
  • 1-10 zwycięstwo z AI: 100 XP.
  • 11+ zwycięstw z AI: 50 XP.

Wildcard i bezpośredni zakup kart

Teraz możesz zakupić nielimitowaną liczbę wildcard.

  • W sklepie nie ma już tygodniowego zasobu wildcard.
  • Możesz teraz bezpośrednio kupić karty w zakładce Collection, używając monet (koszt jest identyczny do ekwiwalentu wildcard).

Ekspedycje

Koszt ekspedycji i nagrody zostały zmniejszone o ok. 33%.

  • Koszt ekspedycji zmniejszony z 3000 shardów lub 300 monet do 2000 shardów lub 200 monet.
  • Zaktualizowano nagrody:
    • 0 zwycięstw: Epic Capsule (zawiera: Epix, 2 Rare, 2 Common),
    • 1 zwycięstwo: Epic Capsule, 100 Shards,
    • 2 zwycięstwa: Epic Capsule, 200 Shards.
    • 3 zwycięstwa: Epic Capsule, 200 Shards, Common Wildcard,
    • 4 zwycięstwa: Epic Capsule, 300 Shards, 2 Common Wildcards,
    • 5 zwycięstw: Epic Capsule, 500 Shards, Rare wildcard, Common Wildcard,
    • 6 zwycięstw: Epic Capsule, 1000 Shards, Rare Wildcard, Common Wildcard,
    • 7 zwycięstw: Epic Capsule, 2000 Shards, 2 Rare Wildcards.

Zaczynając od tego patcha, ekspedycje będą dawały astare nagrody. Po wgraniu patcha gracze otrzymają 1000 shardów na token ekspedycji.

Nagrody z prologu

Nowi gracze poznają większą liczbę kart na początku. Otrzymają też nieco waluty.

  • Poziom 2: Rare WC + 200 Shards → Epic WC + 200 Shards, przeniesione na poziom 9.
  • Poziomy 3-9: nagrody obniżone o poziom (a więc teraz są to nagrody na poziomach 2-8).

Aktualizacje kart / Poprawka: The Harrowing

The Harrowing

  • Stary tekst: Revive the 6 Strongest units that died this game and grant them Ephemeral.
  • Nowy tekst: Revive the 6 Strongest allies that died this game and grant them Ephemeral.

Przejrzystość tekstu kart

Poprawiono przejrzystość kart: Ancient Yeti | Arena Bookie | Ashe | Blade of Ledros | Commander Ledros | Corina Veraza | Crimson Curator | Dawnspeakers | Draven’s Biggest Fan | Draven’s Whirling Death | Eggnivia | Elise | Eminent Benefactor | Flash of Brilliance | Garen’s Judgment | Garen (level 2) | Health Potion | Heimerdinger’s Progress Day | Iceborn Legacy | Insight of Ages | Iron Harbinger | Jinx (level 2) | Jubilant Poro | Judgment | Karma | Karma’s Insight of Ages | Katarina | Kindly Tavernkeeper | Laurent Chevalier | Legion Marauder | Lonely Poro | Lucian (level 2) | Lux | Minotaur Reckoner | Mistwraith | Noxian Guillotine | Poro Snax | Progress Day | Purify | Rimefang Wolf | Rimetusk Shaman | Ritual of Renewal | Scaled Snapper | Single Combat | Statikk Shock | The Undying | Troop of Elnuks | Trueshot Barrage | Warmother’s Call | Whirling Death | Wyrding Stones | Yasuo (level 2).

Master Tier

Zmniejszono karę na porażkę w Masterze.

Expeditions Archetypes

Shadows and Dust

  • Dodano kartę: Darkwater Scourge.
    • “Disruption is in a decent spot, but Zephyr Sage had found its way into five different archetypes and this is the one where it felt least at home”.
  • Usunięto: Zephyr Sage.