League of Legends r.

Zoe – przeliczniki, czy zapowiada się OP champ?

Poznaliśmy już przeliczniki nowej postaci, Zoe! Czy będzie to OP postać?

Zobacz też:


Stats

  • Bazowy MR: 30
  • Bazowe AD: 56
  • Bazowy pancerz: 20,8
  • Przyrost HP: 92
  • Bazowe HP: 526
  • Przyrost AS: 2,5
  • Bazowy regen HP: 1,3
  • Bazowy MS: 340
  • Przyrost AD: 3,3
  • Przyrost MR: 0,5
  • Zasięg ataków: 525
  • Przyrost regena HP: 0,12
  • Przyrost many: 50
  • Przyrost pancerza: 3,5

More Sparkles! (Pasywka)

Po rzuceniu zaklęcia następny podstawowy atak Zoe zada dodatkowe obrażenia magiczne.

 

Paddle Star (Q)

Zasięg: 800

Koszt many: 50/55/60/65/70

CD: 7,5/7,125/6,75/6,375/6

Zoe wystrzeliwuje gwiazdę, która zadaje obrażenia magiczne na niewielkim obszarze i nakłada jej umiejętność bierną. Zoe może ponownie aktywować tę umiejętność, gdy gwiazda jest w locie, by przekierować ją w inne miejsce blisko siebie. Obrażenia zależne są od odległości przebytej przez gwiazdę w linii prostej – 58/95/132/169/206 + 67,5% AP do (2,5x obrażeń) 145/237,5/330/422,5/515 + 168,75% obrażeń magicznych.

Spell Thief (W)

Koszt many: 0

CD: 0,25

Wrogowie używający Czarów Przywoływacza i przedmiotów upuszczają odłamki zaklęć, które utrzymują się na ziemi przez długi czas. Niektóre stwory zabite przez Zoe również upuszczą odłamek zaklęcia. Zebranie odłamka zaklęcia daje jedno użycie danego czaru lub przedmiotu.

Po użyciu jakiegokolwiek Czaru Przywoływacza Zoe chwilowo otrzymuje 10/25/40/55/70% bonusowego MS na 2/2,5/3/3,5/4 sekund i rzuca 3 pociskami w najbliższego wroga (priorytetowo traktuje najbliższego wroga). Każdy pocisk może aktywować jej umiejętność bierną.

Obrażenia:  70/115/160/205/250 + 50% AP (wszystkie 3 pociski).

 

Sleepy Trouble Bubble (E)

Zasięg: 800

Koszt many: 80
CD: 16/15,5/15/14,5/14

Zoe rzuca piłkę, która wybucha, zadając magiczne obrażenia 60/100/140/180/220 + 40% AP pierwszemu trafionemu wrogowi i czyniąc go sennym.

Po paru sekundach senni wrogowie chwilowo zasypiają na 2 sekundy. Ataki i czary przerywają sen, ale zadają podwójne obrażenia, do 60/100/140/180/220 + 40% AP bonusowych obrażeń.

Kiedy wróg uśnie, czas odnowienia tej umiejętności zostaje skrócony o 10/15/20/25/30%.

Jeżeli Bańka spudłuje, pozostaje na ziemi jako pułapka. Zyskuje dodatkowy zasięg, jeżeli zostanie rzucona przez ścianę.

 

Portal Jump (R)

Zasięg: 575

Koszt many: 50 many
CD: 11/8/5

Chwilowo przenieś się w wybrane miejsce, a potem wróć. Podczas przenoszenia się możesz normalnie atakować i używać umiejętności, jak i widzieć przez ściany. Jednakże nie możesz się poruszać.