League of Legends r.

Zoe otrzyma duże nerfy w 8.4! Koniec z teleportem na W, więcej CD na E?!

Większość z Was pewnie na to czeka... więc zapraszam! Właśnie poznaliśmy bardzo dużo rzeczy, które zostaną zmienione w Zoe - a raczej ostro znerfione.

Wiemy, że to musiało kiedyś nadejść – więc niech się to stanie. Zoe wreszcie została uwzględniona przez Riot jako postać, która “tak, jest za mocna” i “tak, potrafi wnerwić bardziej niż Yasuo” – wow.

Zostało także potwierdzone, że Zoe otrzyma “większe” nerfy w patchu 8.4. I teraz czas na coś ciekawego: Meddler przyznał się do tego, że trzeba było zająć się Zoe trochę wcześniej.

Ile będzie zmian Zoe? Dużo.

Q:

  • Teraz obrażenia z biernej umiejętności będą tylko zadawane pierwszemu trafionemu przeciwnikowi/jednostce. To ma zredukować jej “czyszczenie fali” i one-shotowanie minionów z jednym Q. W efekcie ma doprowadzić do osłabienia jej siły z golda oraz jej możliwości do roamu. Dodatkowo ma to pozytywnie wpłynąć na możliwość powstrzymania zabójstwa sojusznika, który śpi, poprzez zasłonięcie go przez jakiegoś tanka/jednostkę, która może przyjąć obrażenia.

W:

  • Koniec z dropem teleporta. Dawał on za dużo możliwości pojawienia się Zoe na liniach oraz… według Meddlera był on średnio użyteczny jako losowy drop w TF-ach (no bo po co nam możliwość przeniesienia się na inną część mapy, gdy walczymy?).

I tutaj coś świetnego!

E:

  • Od teraz senność można usunąć za pomocą Cleanse/QSS/Mikaela. I tak, to sprawi, że nasza postać nie zaśnie.
  • Zwiększenie CD – to ma sprawić, że da nam więcej czasu “spokoju”, tzn. czasu, w którym nie będziemy się martwić o nasze życie.

R:

  • Bug fix: mógł pojawić się bug, który sprawiał, że Zoe po użyciu tej umiejętności mogła przenikać przez jednostki po pierwszym cascie… do końca gry.

Ale nie, nie ma tutaj żadnego nerfa do “suchych” obrażeń Q – zobaczymy, czy Zoe otrzyma takowego w przyszłości.

 

To jak, czas otworzyć szampana?