r.

Zmiany w przedmiotach?

Na oficjalnym forum gry twórcy gry dali kilka interesujących wypowiedzi na temat obecnego stanu przedmiotów defensywnych w League of Legends

Oto wypowiedzi pracowników Riotu:

Aegeis of the Legnion

aegis_of_the_legion_item

“Obecnie Aegisa składamy z:

  • Null-Magic Mentle
  • Rejuvenation Bead
  • Health Crystal

Są to aż trzy przedmioty, które zajmują miejsce w ekwipunku; to zbyt dużo. Irytujące jest, że support musi męczyć się z taka ilością zawalonych slotów zanim zbierze 820/1000 złota na skończenie przedmiotu. Mamy dwa pomysły na rozwiązanie tego problemu:

  • Sprawić, aby końcowy przedmiot był mocniejszy w ramach rekompensaty za skomplikowaną receptę
  • Zrobić trudniejszą ścieżkę złożenia przedmiotu, jednak odjąć z niego niepotrzebne rzeczy

Musimy tutaj zachować balans, aby przedmiot nie stał się zbyt dobry i nie zaczął być budowany przez postacie z innych pozycji w pierwszej kolejności (przykładowo przez junglera lub top lanera). Chcemy tutaj brać przykład z Rightnous Glory, które jest niezwykle silnym przedmiotem, gdy się go skończy, jednak nie posiada łatwej recepty.

W najbliższym czasie razem z zespołem odpowiedzialnym za balans gry przyjrzymy się Aegis of the Legion”

Kolejny przedmiot z dużą ilością odporności na magię

Force_of_Nature_item

“Problemem w zaplanowaniu kolejnego przedmiotu dającego odporność na magie są postacie, które posiadają możliwość junkowania lub są po prostu mobilne. Przedmioty na Mres są szczególnie skuteczne na takich bohaterac jak Wukong lub Riven – nie dość, że same przedmioty dają im odporność na magiczne ataki, to jeszcze dzięki swoim umiejętnościom mogą uciec “spod noża” przeciwnego AP Carry. Praktycznie miażdżą oni każdego maga w pojedynku 1vs1.

Według nas na obecną chwilę postacie typu Bruiser/Tank mają wystarczający wybór w postaci: Abyssal, MoM, SV, Banshee czy AotL”

Zeke’s Herald

Zeke's_Herald_item

“Jest powodem do naszego wstydu. To chyba jeden z najbardziej zapomnianych przez nas przedmiotów. Działał tylko w sezonie 3… czyli aż 2 lata temu (sic!). W następnych uaktualnieniach gry z pewnością skupimy się na jego zmianach”