League of Legends r.

Zmiany użytkowników Duskblade’a

Riot Repertoir udostępnił, nad czym obecnie pracuje Riot. Teraz na tapetę biorą postacie, u których nerfiony Duskblade of Draktharr jest jednym z kluczowym itemów. Co dla nich przygotowali?

Na początku przypomnijmy sobie, o jakie zmiany chodzi. Obecnie na PBE są następujące zmiany Duskblade’a:

  • Teraz ataki wręcz natychmiastowo zabijają wardy.
  • Obrażenia zmniejszone z Melee (65 – 320) / Zasięgowe (45 – 300) do (30 – 200) bez względu na zasięg.
  • Odkrywanie wardów nie włącza się, gdy właściciel przedmiotu użyje Red Sweeper (nie zmarnujemy wtedy Soczewki).

Repertoir twierdzi, że zmiany obrażeń to bardzo silny nerf dla tego przedmiotu. Uważa, że dodatki, które wprowadzono do Duskblade’a, uczynią go nadal dobrym itemem, ale są postacie, które cierpią z powodu nerfa i Riot chce zwrócić im zabraną moc. Myśli, że poniższe buffy są dosyć hojne, ale jest to subiektywna opinia. Dla wybranych przez Riot postaci Duskblade jest przedmiotem kluczowym. Jeśli uważali, że dana postać może bezproblemowo zmienić build i w patchu 8.6 być tak samo dobra jak w 8.5, to nie uwzględnili jej w buffach. Więc jeśli widzicie, że jakiegoś bohatera nie ma na liście, to prawdopodobnie dlatego, ale są też szanse, że po prostu o nim zapomniano.

Kayn

Zmiany Kayna to po prostu buffy przeliczników. Może nie wypełnią pustki po nerfie Duskblade’a, ale jednak częściej używamy naszego W niż procku z tego przedmiotu. Ponadto Zenon (twórca Kayna) ma parę poprawek odnośnie pasywki, zatem możliwe jest to, że zostaną one dodane w następnym patchu. Są one wycelowane w “zbieranie formy” i mają pomóc również Kaynowi grającemu na linii, ale Zenon wie o tym więcej.

  • W – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 120% do 130%.
  • R – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 150% do 175%.

Kha’Zix

U Kha Riot zwraca głównie uwagę na bonus AD ratio na jego Q. Wybrano je, by pomóc wypełnić lukę w obrażeniach Duskblade’a, a zarazem współgra ono z Izolacją. Zwiększenie obrażeń na Q jest również spowodowane tym, że usunięto mu z W dodatkowe obrażenia w potwory. Mechanika ta praktycznie narzuca mu granie tylko w jungli. Ta zmiana daje mu możliwość grania nie tylko w lesie, ale Riot nie celuje w zrobienie z niego sololanera.

  • Q – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 120% do 150%.
  • Usunięto: W – 20% bonusowych obrażeń w potwory.

Miss Fortune

Buff MF to zwiększenie przyrostu AD i jest to prawdopodobnie najmniejsze wzmocnienie na liście. Jest to spowodowane tym, że wydaje się ona najbliżej możliwości zmiany buildu bez większej straty efektywności.

  • Przyrost AD co poziom: zwiększony z 1 do 2.

Shaco

Ze wszystkich na liście Shaco jest najbardziej eksperymentalny. Te zmiany to wyraz zrozumienia dla graczy Shaco, którzy są zmuszeniu do maksowania Q, które nie daje nawet obrażeń, by nie mieć tak słabego early game’u. Riot ma nadzieję, że zmiany te będą bliskie wypełnienia luki po Duskbladzie, ale na pewno zwiększą satysfakcję graczy. Poprzez zmiany czasu niewidki i usunięcie zwrotu CD możemy maksować E i nasze Q wciąż powinno dawać radę. Jeśli będziemy maksować E, to będziemy mieć więcej obrażeń i kontroli gry w early gamie. Pewnie zauważyliście, że Shaco ma najbardziej znaczące zmiany i chociaż jego obrażenia nie są zwiększone tak jak u innych, to jego damage powinien pojawić się wcześniej i dać mu moc we wcześniejszej fazie gry. Przestanie głównie polegać na oneshotach z Duskblade’em w late gamie. Nerf spowolnienia z E jest po to, by zachować równowagę w jego gankach, ponieważ dzięki dłuższej niewidce będzie mieć je o wiele silniejsze. Riot uważa, że 3 sekundy są wystarczające, nie chcieli oni mu dawać 3,5 sprzed reworku, ale w tamtych czasach zbyt łatwo można było go skontrować pinkiem, a obecnie Shaco nie ma takich problemów.

  • Usunięto: następny autoatak po użyciu Q nie redukuje już jego CD.
  • Q – CD: z 16/15,5/15/14,5/14 sekund zmniejszony do 16/14,5/13/11,5/10 sekund.
  • Q – czas trwania niewidzialności: zmieniony z 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekund na 3 sekundy.
  • E – Slow: z 20/22,5/25/27,5/30% zmieniony na 10/15/20/25/30%.

Talon

Talon jest dosyć prosty w wypełnieniu luki po Duskbladzie w sposób, który zdaniem Riotu będzie działał bardzo dobrze i nie utraci na satysfakcji graczy. Jego pasywne obrażenia będą się skalować powyżej poziomu 11 aż do poziomu 18, a jego przelicznik bonusowego AD na R jest zwiększony.

  • Pasyw: obrażenia z 75 – 175 ( poziomy 1-11) zwiększone do 75 – 245 ( poziomy 1-18).
  • R – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 80% do 100%.

Wukong

Wukong również otrzymuje buffy obrażeń, w szczególności swojego Q, które zwiększa swój przelicznik wraz z rangą.

  • przyrost AD co poziom: zwiększony z 3,2 do 4.
  • Q – przelicznik bonusowego AD: zwiększony 10% do 10/20/30/40/50%.

Zed

Riot daje Zedowi trochę więcej prędkości ataku, aby jego ataki były nieco szybsze oraz by zwiększył swój potencjał w duealach; w tym samym celu wzmacnia również bonus AD ratia.

  • Podstawowy attack speed: zwiększony z 0,651 do 0,658.
  • Q – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 90% do 110%.
  • E – przelicznik bonusowego AD: zwiększony z 80% do 90%.

Repertoir wspomniał na koniec, że zapomniał uwzględnić tego, że Quinn też dostanie coś od Riot Xenogenica oraz tego, że w sierpniu Rengar też dostanie jakieś zmiany, a na razie to tyle.

Czy na tej liście znaleźli się Wasi ulubieńcy? Jeśli tak, to piszcie, co sądzicie o tych zmianach!